Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sumic schreef:en een mooi filmpje ook; poeltje wat wil je pony graag voor je werken zeg, heerlijk rijden lijkt me dat. Ik heb vroeger ook zo'n pony gehad, kon lezen en schrijven met hem tijdens de indoors. Zo zonde dat ik hem niet meer heb.
tallechie schreef:De pony wil inderdaad graag. Zo rijd ik met veale ook de marathons, maar omdat hij zo groot is kom ik dan nog wel eens verkeerd voor een poortje uit.
Blijf het zonde vinden dat hier in het noorden zo weinig indoors zijn. Lijkt me zo leuk om daar aan mee te doen.
Iemand nog een tip tegen de verveling??
Evelli schreef:Heb je bij hem wel eens een bitje met een tongboog gebruikt?
Keet reageerde namelijk ook zo heftig op druk op de leidsels en sinds ik mijn myler met tongboog heb gaat het al stukken beter. Sommige paardjes kunnen de druk op de tond niet hebben en zetten het helemaal vast.
Hoe is hij met het in en uitdoen van het bit? En wat gebeurd er als je met je vingers/hand vlak achter zijn oren in de nek krijpt/druk geeft?
tallechie schreef:De pony wil inderdaad graag. Zo rijd ik met veale ook de marathons, maar omdat hij zo groot is kom ik dan nog wel eens verkeerd voor een poortje uit.
Blijf het zonde vinden dat hier in het noorden zo weinig indoors zijn. Lijkt me zo leuk om daar aan mee te doen.
Iemand nog een tip tegen de verveling??