Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik zie het al helemaal voor me dat ie op het eind langsrijdt en zegt "nou mam dat is dan €2,50".
Moet daar nu echt niet aan denken. Ik was alleen lekker aan het googlen.
Daarnaast is het ook de dag dat ik mijn rijpaard heb moeten laten inslapen vorig jaar... maar laat ik vooral focussen op het positieve
Had nooit gedacht dat ik het binnen een jaar al over M vaardigheid en minimarathons met Sam zou hebben.
Omdat het steeds zo sneu is als hij stopt, had de instructrice dit woensdag bij de les geprobeerd (1 euro voor alle hindernissen), maar het lukte helaas toch niet. Maar vandaag (met flinke aanmoediging bij iedere sprong dat hij door moest rijden) is het gelukt. Dit is een enorme stimulans voor hem. En natuurlijk gaan we dit niet iedere keer zo doen, maar ik wilde hem laten zien dat hij het echt wel kan.
en ik kan ook niets omzetten of zoiets (gaat me ook wel wat ver eerlijk gezegd) en ik wil zelf wel voor haar zorgen als ik zelf kan..... dus denk dat het toch structureel niets wordt.
Biancocoo druk aan het oefenen met Zweedse taal
Tine lekker bezig met zoonlief
Tallechie heeft pony's lekker aan de loop en kan vaker trainen
overwegingen over wagens
en ideeen met mendag, hartstikke leuk! ben momenteel zelf nergens lid van maar zou dat wel heel graag willen, alleen is hier niets in de buurt