[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

lanouska

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-12 20:37

@ tine nou moet erik zijn belofte houden.... ga maar vast shoppen ~~}>

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 20:38

even paar grappige pica's van kennis.
kijken waar je heen moet, tja baas en haf denken iets anders van elkaar hier volgens mij.
Afbeelding
kijk in kan de splagaat en mijn haren dansen
Afbeelding
iemand anders, maar wel duidelijk lol met je knol.
Afbeelding
link naar de site

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 21:03

Leuke foto's BI!

Tine gefeliciteerd!!! *\o/* *\%/*
Was zoontje ook mee het weekend? Vond hij het leuk?

Maisie gefeliciteerd met jullie goede resultaten!!! Wat heerlijk dat jullie wel lekker weer hadden!

Ik merk dat een hoop mensen niet snappen waarom Ollie onder een steen gaat kruipen en dat niemand het ermee eens is!!! Ollie niet doen dus en degene die niet tegen meningen kan moet maar even onder een steen zitten en eens even goed nadenken over zichzelf... ~~}>

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 21:21

Haha,, even snel vanaf mob, maar ik ben het dus helemaal eens met Frensie, dus: Ollie,terug jij :-)

En ga nu slapen, ben bekaf :Z

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 21:26

Lanouska: ik zal eens gaan rondkijken :D
Ollie: lijkt me duidelijk wat je te doen staat :D
Frensie: zoon was uiteraard weer mee (hij zou boos worden als hij niet mee mocht op wedstrijd hahah)
En nu moet ik echt naar bed.

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 21:33

Ben het ook met Frensie eens dus geen stenen voor ollie !!!!!!!!!!!!

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 05:49

veel gemist wbt Ollie geloof ik,
maarruuhh,......Ollie...

gewoon hier blijven hoor, iedereen hoort hier gewoon en elke mening telt!

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 07:44

Goedemorgen

ik spam 'm nog een keertje... zouden jullie willen stemmen??? Als je op het plaatje klikt, krijg je rechts op de site om je stem te geven. Daarvoor vul je je emailadres in en in je mailbox krijg je een berichtje waarin je je stem moet bevestigen door op 'link' te klikken :))

Afbeelding

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 08:14

Goedemorgen.

HIer wat dufjes :O . Zometeen zoon naar de spelweek brengen. Vandaag gaan ze hutten bouwen met pallets en andere bruikbare materialen. Ik ga straks Rembrand even licht longeren en Amerigo even inspannen. Thabor mag vanavond mee naar les.

Het lijkt zowaar mooi weer te worden. Zonnetje schijnt.

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 08:44

Heb alvast een bulldozer besteld om de steen bij Ollie weg te halen!
Al die lekker baksels en leuke verhalen van Brutus, die kunnen we toch niet missen -O-

Sluit me verder aan bij alle samenvattingen, heb wel braaf bijgelezen.

Erg druk weekend achter de rug ivm het organiseren van de Oefenmarathon bij de Kroo.
Als ik terug kijk is het een geslaagde dag geweest, maar wel zeer vermoeiend, lag om 21.00 uur al in mijn mandje :O
Zaterdag nog les gehad met Pown en wat was die braaf <3 lekker buigen en stelling op bijde kanten, het ging echt super! Vandaag maar is lekker een rondje door de polder doen met Pown, gister de Pown helemaal niet gezien. Vriendlief had ponycorvee :o

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 09:04

heb gestemd prinsjeh.
Dingetje een druk weekeinde gehad, en met pown les gehad..
Tine weer druk met de peerdjes..wat leuk dat er voor je zoon spelweek is, super
Maisie gefeliciteerd met je resultaten !
BI gave pic's, die spagaat haf.....auwie...

husky pootje gaat erg goed, geen dikke poot meer..en wond heelt mooi...maar je zult het altijd blijven zien, geeft niets, hij loopt weer prima ! *\o/*
Aankomend weekeinde ga ik naar een driverscursus van de DASSC, de Dutch Allround Sleddog Club, hier leer ik de regelementen en alle theorie dingen die ik moet weten voordat ik een wedstrijd mee ga doen, het word afgesloten met een examen....dus...ben erg benieuwd !! -:) ben nu al de regels aan het bestuderen...haha.. :=
lijkt me gezellig om andere mushers te ontmoeten, dan zie je de mensen achter de namen ook eens..haha.
En ik kom met een stukje in een tijdschrift...haha..even voorstellen in de time2mush...hihi.... :')

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 09:06

Ja en vriendlief had zijn marathon debuut !! Ging best goed toch??

Was zeker wel een geslaagde dag en we hebben weer genoeg prijzen mee naar huis genomen !!

Tine succes met alle bezigheden.

Ik ga vanmiddag robin maar eens voor de wagen zetten en verder weet ik het nog niet denk nog even cavia hokken schoonmaken.

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 09:12

morgen :wave:
over gebeuren van ollie heen gelezen, gewoon blijven
maisie, was vriendlief niet zenuwwachtig voor zijn debuut?
biancaoo, grappige foto ej die haf actie, fijn dat het goed gaat met het pootje. Succes vast voor het weekend
dingetje, ook druk gehad dit weekend.
tine, beter weer vandaag ivm bouwen
prinsje, leuke kaft. Doet ook stemmen nadeel, veel valsstemmers en er nooit bij de top komen merk ik. Als keer mee doe met iets denk ik hoe komen ze aan zoveel stemmen.

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 09:13

hier net floris weggebracht naar school. Nog even met andere moeder staan praten die ook rond en gezond is. Zij was vrijdag uitgerekend. Dus die wacht ook af, lijkt me erg over datum gaan, ik wacht nu al :')

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 09:13

Maisie, je vriend heeft het goed gedaan dan !!! knap hoor
haha..BI..spannend...laatste loodjes _/-\o_ ...ik vond dat maar spannend, en net toen ik dacht het duurd nog weken,...moest het kindje van de arts komen....haha...maar hij was goed gezond !!

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 09:19

@tine: wat leuk, speelweek met bouwen, klussen, timmeren... keek ik vroeger erg naar uit... hebben ze dan ook vreugdevuur aan het eind waarin alles verbrand wordt? (dat was 't leukste := )

@dingetje: ja, zo'n marathon organisatie is erg vermoeiend, maar leuk dat alles goed verlopen was (tenminste, neem ik aan, geen ongeregeldheden gehoord). Veel plezier met ponyspul vandaag

@biancacoo: dank voor stem en wat leuk, zo'n cursus en je stukje in het krantje... publiceer je hier ook :))

@maisie: mooi van de resultaten, proficiat!!! *\o/* *\o/* *\o/*

@BI: leuke foto's van bekende ook van mij :D en de Haf ook bekend :)) Tsja, ik verbaas me ook over die stemmen, nog nooit met zoiets meegedaan, vond het wel grappig om zo'n plaatje te maken, heb 'm voor mezelf opgeslagen. Winnen is niet aan de orde, ik doe niet aan hyves en facebook en toestanden, dus geen groot netwerk, dus hier maar beetje promoten voor beetje stemmen :o

Net boodschappen gedaan, weer koffiemelk vergeten... grrr... moet dus nog terug... Bah >;)

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 09:21

:= Het is bij Maisie manlief en die heeft al eerder marathon gereden!
:oo Was ff vergeten dat het mijn vriendlief zijn debuut was (ben het inmiddels zo gewend dat hij bij iedereen achterop de kar staat, dat ik het gewoon vergeet dat het ook zijn eerste keer was dat hij zelf ree)

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 09:24

@ Maisie echt schandalig hoor ;) al die prijzen. Prijzengeld en voer zeker? een Plu en als klap op de vuurpijl manlief een slagroomtaart voor 10 personen.....dus medebokkers...zin in een gebakje, dan weten we waar we moeten wezen :=

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 09:28

@Maisie en Tine: gefeliciteerd!

@Tine: leuke dag voor je zoon!

@Ilona: hier was schoonzus 10 dagen te vroeg.

@Prinsje: ik moet straks even activeren voor mijn stem!

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 09:29

floris was ook tien dagen te vroeg, hopen nu stiekem ook. Zul je zien nu er over heen :')

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 09:32

@ava: hoeft niet te activeren, hoeft alleen maar email in te vullen, anders vraagt de pagina om een code ofzo, maar dat is kennelijk voor iets anders :? Hoe was weekend?

@BI: wat is ook al weer de uitgerekende datum?

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 09:33

haha...verkeerd gelezen dingetje :o gaat dus over jou vriend..wat leuk dat je vriend nu zelf marathon gereden heeft, goed gegaan dus ?!
en manlief van maisie..rijd al langer marathons...hahaha..misser.. :')

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 09:36

Ow geeft niet hoor! Was het toch ook al vergeten :oo Maar Vriendlief heeft het super netjes gedaan, eerste manche wat minder maar tweede manche petje af hoor :j Moeilijk en jong paard nog, dus is niet een hele gemakkelijke opgave, mara ben trots op Iendje O:)

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 10:11

Nou ik ben er ook weer nou je 'ben' is groot woord, nog steeds beroerd, dag 5 nu al %) kon vanmorgen amper uit mijn ogen kijken dat alleen deed al zeer >;)

Zwaar balen want kan niet naar mijn werk en we zitten i nde voorbereiding voor het nieuwe college jaar, is altijd heel druk en zo onhandig als je er niet bent, plus dat de opleiding aan het verhuizen is, dus nu is het maar de vraag waar ik straks al mijn spullen terug moet vinden.

Mijn instructeur is gisteren bij de meerspannen 2e geworden in Gilze +:)+ met knappertje Rattan er ook weer bij <3 zal eens kijken of ik nog een foto van ze kan opsnorren.

Iedereen gefeliciteerd met de resultaten ben wel bijgelezen maar even geen puf op iedereen te reageren, sorry Y;(
@dingetje mega stoer van jouw vriend zeg =:)

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 10:14

beterschap vhu :(:)