Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

. Zometeen zoon naar de spelweek brengen. Vandaag gaan ze hutten bouwen met pallets en andere bruikbare materialen. Ik ga straks Rembrand even licht longeren en Amerigo even inspannen. Thabor mag vanavond mee naar les.
lekker buigen en stelling op bijde kanten, het ging echt super! Vandaag maar is lekker een rondje door de polder doen met Pown, gister de Pown helemaal niet gezien. Vriendlief had ponycorvee
ben nu al de regels aan het bestuderen...haha..

)
en de Haf ook bekend
Tsja, ik verbaas me ook over die stemmen, nog nooit met zoiets meegedaan, vond het wel grappig om zo'n plaatje te maken, heb 'm voor mezelf opgeslagen. Winnen is niet aan de orde, ik doe niet aan hyves en facebook en toestanden, dus geen groot netwerk, dus hier maar beetje promoten voor beetje stemmen
al die prijzen. Prijzengeld en voer zeker? een Plu en als klap op de vuurpijl manlief een slagroomtaart voor 10 personen.....dus medebokkers...zin in een gebakje, dan weten we waar we moeten wezen
Hoe was weekend?
Maar Vriendlief heeft het super netjes gedaan, eerste manche wat minder maar tweede manche petje af hoor
Moeilijk en jong paard nog, dus is niet een hele gemakkelijke opgave, mara ben trots op Iendje
kon vanmorgen amper uit mijn ogen kijken dat alleen deed al zeer
zal eens kijken of ik nog een foto van ze kan opsnorren.