Ben druk in onderhandeling voor een karretje. Niet zo'n mooie maar voor nu kunnen we dan in ieder geval oefenen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ollie1 schreef:Lieve bokkers,
Bedankt voor jullie berichtjes... Ik lees ze trouw en kan het ook heel erg waarderen dat jullie zo met Ing en mij meeleven... helaas is het zo dat er een aantal paardenmensen zijn die hier graag meelezen en daardoor hun oordeel klaar hebben over hetgeen wat ons is overkomen. Dit doet heel erg zeer en voelt als een trap na...![]()
Nu wil het feit dat ik het de afgelopen maanden toch wel 'aardig wat voor mijn kiezen heb gehad' en vooral het feit dat ik het nog steeds verschrikkelijk vind wat Ingrid is overkomen.... Ik wil daarom even niet teveel meer kwijt op dit openbare forum. Een aantal van jullie 'spreek' ik regelmatig via PB, dus mochten jullie iets willen weten mijn PB-box staat open en voor nu ga ik voor onbepaalde tijd in de meeleesmodus....
Ook wil ik jullie vragen of jullie zeker Ingrid willen blijven steunen met jullie lieve bemoedigende berichtjes![]()
Voor iedereen fijne feestdagen toegewenst! en tot posts weer....
IngridM schreef:Even een teken van leven van mijn kant![]()
Ik heb helaas ondanks de vele drugs nog aardig wat pijn maar ja, ben ook best gehavend.
Er zijn ook longfoto's gemaakt en die waren goed. Geen idee na hoeveel dagen de kans op een klaplong weg is en ook longontsteking waren ze bang voor omdat ik door de pijn te hoog ademde. Gaat nu door fysio iets beter.
Ik kan nu bijna zelfstandig naar het toilet wat mogelijk is door het verstelbare bed, die ik thuis gelukkig ook heb.
Ik vermoed dat ik begin vd week naar huis mag en dat ik thuis verder mag herstellen. Gaat nog wel ff duren vermoed ik..
Over wat er gebeurd is; helemaal niets spannends, een ongelukkige samenloop van omstandigheden, wat iedereen had kunnen gebeuren. Brutus treft geen blaam en Olga al zeker niet, op geen enkele manier. Als er al iemand schuldig is ben ik het, al is er eigenlijk geen sprake van schuld.
Slaap lekker iedereen!
Frensie schreef:HT hoe gaat het nu met je broer? Hij is weer thuis toch?
CP schitterende hengst. Ik heb er weleens aan zitten denken om mijn merrie te laten dekken door een tinker (en het veulen dan wel zelf te houden). Maar iedereen verklaart me voor gekEn er zijn al meer dan genoeg paarden op deze wereld, dus ik ga het niet doen. Als ik ooit een paardje erbij wil, dan zoek ik wel wat leuks.
cp112 schreef:...Wij zitten daar dus iets boven ook om een beetje exclusieviteit (schrijf ik vast niet goed) te behouden
Buckje schreef:Stom is dat he die belachelijke biedingen via MP! Ik vertrouw die hele lage biedingen nooit ivm handelaren..
Frensie schreef:Goedemorgen allemaal
Biancacoo doet je werk moeilijk als je niet kan komen omdat je zoontje ziek is? En moet je dan een vrije dag opnemen? (Wat voor werk doe je eigenlijk?)
.