Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Veale heeft de bijnaam zwijn gekregen en voor de wedstrijd gooi ik er 2 keer zo veel stro in als normaal en nog komt hij er vies uit. Op wedstrijd moet ik altijd de voeten nog wassen, gelukkig maar 2 witte voeten / benen 

...)
)

Honden lopen hier hele dag los op erf, maar zou wel fijn zijn als ze alles op een plek zouden deponeren. Nu moet ik hele tuin doorzoeken of er nog ergens stront ligt.

gaat die ook mee als je naar ''breda en omgeving'' gaat?

Ik ben een zeer gastvrij persoon, iedereen is altijd welkom voor een kop koffie met wat lekkers, maar wees verstandig en kom niet onverwacht 

)
Het weiland doet er niet toe want daar gaat ze toch niet op. Maar die stallen....het is hier zo lastig! Ik vind vast wel wat maar dat is niet van de ene op de andere dag geregeld. Maar .... wordt de komende tijd aan gewerkt
Heb nu gekozen voor de combinatie dat ze weer beleerd kan worden en ik weer op gang kan komen met rijden. Andere keuze zou zijn Koos de Ronde in Zwartewaal of IJsbrand Chardon, heeft ook stallen van 3x3
dus schiet ook niet op. Ben allang blij dat het geen containerstal is van 2.5 x 3, zie je hier ook volop.
) cv monteur kan pas morgen komen
VanHuisUit schreef:Ik koop tuigspul bij http://www.tuigonderdelen.nl werkt prima. Vind het wel heerlijke leidsels hoor die antislip... ff checken.... gewoon ook 51 Euries dus.
Dit is onze hond....
hier in vrolijke bedelstand![]()
Zit geen pies/poep knop op
@Tallechie wel leuk idee hoor een pony erbij (ook later voor de baby...)

we zien het volgend jaar wel ofzo
ze mag nog eventjes groeien
en uitpuberen. Volgende zomer is ze 4 en dan is het vroeg zat voor een tinker 
heb een goede keuze gemaakt

nee, kan je dus niet helpen met zoeken, sorry
telefoon lag op het raamkozijn