Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
en dan nog het mooie weer. Topdagje wat mij betreft
maar bleef uiteindelijk (toen ze snapte wat de bedoeling was) wel redelijk op haar plek. Kijk dat is verder dan ook geen probleem. Heb zoiets van elk paard is anders als het maar veilig is.

) dus op de fiets naar de pony's. Had gehoopt op een mooie zonsverduistering maar heb alleen maar mist en nevel gezien
pony's vinden het heerlijk dat ze weer zoveel op het land staan, je ziet het direct aan ze. Ze lijken gewoon vrolijker en Ber heeft dan zo'n rustige uitstraling.
En vwb de wagens, inderdaad liever iets te groot dan iets te klein, echter heb ik die keuze niet. Het is iets te klein of veel te groot. Vandaar dus mijn idee om grotere wielen aan te schaffen, dan komt zweng en alles ook hoger te liggen. Maar goed, heb helaas nog steeds geen antwoord van cavalier gekregen, of dat kan en wat het kost. Maar als ik bijv 17/18 inch banden eronder zou doen, denk ik dat we er wel komen. En de wagen zal niet heel veel zwaarder ervan worden voor Amerigo. En grotere banden trekken dus lichter....
En dat laatste schiet helaas niet erg op momenteel.