[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 11:58

@ VHU: ik ken het duo niet, maar wat erg zeg! Dat is werkelijk verschrikkelijk om mee te maken!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 11:58

@PrinsjeH nope hier echt nog niet 100% wat naar voor je dat je nu thuis bent :(:) als ik dichter bij stal zou wonen zou ik op die stress dagen wel gewoon lekker willen poetsen of beetje wandelen ed dat doet een mens meestal wel goed maar helaas is het daar beetje ver weg voor (wat ik soms ook best lastig vind)
@Ollie ga mee met Lanouska's opmerking en hoop je hier echt toch weer te zien hoor -O-

Smickey2011

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 12:06

@SL: zo'n weekje als telefoniste leer je waarschijnlijk het kantoor wel aardig kennen of niet? Is mss wel goed, maar ben benieuwd hoe nu deze week gaat worden voor je. Je vroeg laatst nog wat ik deed. Ik ben faillissementsmedewerker :D

@VHU: och, altijd erg als een paard overlijdt maar zeker als je het paard en de ruiter/amazone in kwestie kent. Bah, wat akelig :(:) Het omgaan met Mick is wel fijn, maar ik pb je zo ff ;-)

janouk
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 12:13

Afbeelding hier nog achter in het spiegelparcours, maar toch nog winnen

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 12:15

@Janouk: wat stoer zo'n spiegelparcours :j . Gave foto's hebben jullie altijd.

@VHU: bah, wat verschrikkelijk, verwacht je ook niet bij een val dat het zo gruwelijk moet eindigen :(:) .

Ik kom hier maar niet op gang :o

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 12:23

@Janouk: wat een gave foto mét de mooie gouden springschoenen :D Wat is eigenlijk een spiegelparcours?
@Ava: hup, aan de slag jij ~~}> :D

Crazymel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 12:31

vhu las het gisteren.... echt geen worden voor....

gave foto zeg!!!

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 12:48

avaluna schreef:
Oei, ik heb weer wat gemist, geloof ik

Ook ik heb duidelijk wat gemist... maar ik heb altijd een enorm bord voor m'n kop en mis daardoor een hoop...
Ollie hopelijk kom je nog vaak onder je steen vandaan!! We genieten van je Brutus en van je baksels! (Nou ja, de foto's dan want proeven via de flapflop lukt nog niet).

VHU ik las het gister op het endurance forum. Vreselijk om zonder paard naar huis te moeten!!!

Hier is het tot nu toe rustig met werk, houden zo :P

janouk
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 12:58

Spiegelparcours is een soort vaardigheidparcours naast elkaar en je rijdt gelijktijdig met een andere combinatie in knockout systeem. De winnaar gaat door naar de volgende ronde.
Het gave is en het moeilijke, dat je kan zien hoever je tegenstander is, dus je let niet alleen op je eigen parcours, maar ook in je ooghoeken op de andere ring waar je tegenstander rijdt.
Echt onwijs spannend. Het publiek staat te joelen en Janouk werd er super fanatiek van. Die stond voor de start de dribbelen en te wiebelen.
1, 2, 3, GO en weg was ze. In de halve finale had ze zelfs een pikstart. haha ze vloog bij GO al door de hindernis. Net niet gediskwalificeerd.

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 13:06

crazymell: van harte gefeliciteerd,hoop dat je gruwelijk verwent word *\o/*
janouk; top gedaan gisteren,leuke foto
ollie: nog even en dan moeten we maar een topic starten:AR de paden op,de lanen in....onder de steen.......enne ik vind: meningen staan vrij om te geven, daarom hebben we toch dit topic,van elkaars meningen leren we weer :j

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 14:18

Ollie, een supersamenvatting.....niet weggaan hoor...... ^) ik ben er ook nog steeds....en pas hier helemaal niet, en mijn mening...die houd ik maar voor mezelf..haha..
en idd......zit hier ook onder steen...
maar ik geniet altijd van je foto's van Brutus, en ik vind je mening altijd helder en duidelijk en over het algemeen correct en niet afkrakend of negatief !

vhu, wat een vreselijk bericht..ik las het ergens, lijkt me echt vreselijk....
Janouk, wat een supergave foto !
verder.....ben ik het even kwijt..warhoofd..sorry....

janouk
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 14:53

Ollie1 schreef:
Eveneens hebben wij een lang weekend Veluwe geboekt en gaan lekker met de rijpaarden en Brutus naar Garderen tijdens het Hippiade-weekend *\o/* . Uitaard gaan we genieten van de heide en tussendoor even naar het KNHS-centrum om Hippiade te rijden:j

Als laatste wil ik aangeven dat ik bang ben dat mijn eigen oprechte mening niet is gewaardeerd en dat ik daarom besloten heb me maar even wijselijk terug te trekken onder dezelfde steen waar meerderen van ons al dan niet tijdelijk zitten zodat ik ook niemand voor het hoofd kan stoten :x (wat ook niet mijn bedoeling en opzet was)

:o Heb ik het gemist?! Hier wordt jouw mening zeker op prijs gesteld. haha Zelfs je onbedoelde tips worden hier toegepast haha (Redcell).
Die appelflap hier roept, dat wij wel een dagje naar Garderen komen als je daar zit. Kunnen wij samen met Brutus en Janouk een ritje Heide maken. Als je ons tenminste wilt zien op je vakantie.
Heb je een groom nodig op de Hippiade. Want wij zijn 1e reserve, dus voorlopig ben ik beschikbaar als groom op de Hippiade om te lezen.

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 17:24

@Frensie: en, je dienst al over? En rustig gebleven? :D
@Janouk: o, wat gaaf zeg, dus die haflinger achter jullie is op dat moment jullie directe tegenstander? Lijkt me wel spektakel om naar te kijken :))
@HT: haha, gaan we met z'n allen naar dat topic hoor, je bent gewaarschuwd :D
@Biancacoo: jij past hier helemaal wel :j en de verhalen over het mushen willen wij niet missen!
@Janouk: hey leuk, topicmeeting in Garderen :)) goed plan! ;-)

Ik heb net voor de grap een Bit-cover gemaakt... willen jullie op mij stemmen??? Ik doe niet aan social media, dus het zal wel niet zo'n vaart lopen vrees ik, maar vond het plaatje zo al leuk :+
Als je op het plaatje klikt, kun je stemmen :D

Afbeelding

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 17:28

@ PrinsjeH; dienst net overgedragen en het is heel rustig gebleven!

Wat een leuke foto, ik ga stemmen!

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 17:52

vandaag zo goed als verregent

maar, ondanks het bagger weer,
is de opbrengst van dit weekend 182,10 euro

wspa en brooke krijgen zo snel mogelijk dus elk 91,05 overgemaakt

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 17:58

bicci +:)+

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 18:02

@Frensie: dankje en wat heerlijk, een rustige dienst, hoe is het trouwens met de kantoor-activiteiten etc. van tijdje terug... nog iets van terug gehoord of zo???

@Bic: wat zijn jullie (ja ook BI) toch kanjers... in dit baggerweer weer zo doorzetten voor de goede doelen, toppers!!!
net als HT geef ik jullie ook een dikke +:)+ +:)+

Verklaar jullie hierbij tot ridders in de orde van ons bokt-topic
Afbeelding

janouk
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 18:05

Super, Bicci, daar zijn ze wij WSPA en Brooke super blij mee. _/-\o_

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 18:11

PrinsjeH schreef:
@Frensie: dankje en wat heerlijk, een rustige dienst, hoe is het trouwens met de kantoor-activiteiten etc. van tijdje terug... nog iets van terug gehoord of zo???

@Bic: wat zijn jullie (ja ook BI) toch kanjers... in dit baggerweer weer zo doorzetten voor de goede doelen, toppers!!!
net als HT geef ik jullie ook een dikke +:)+ +:)+

Verklaar jullie hierbij tot ridders in de orde van ons bokt-topic
[ Afbeelding ]

:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 18:25

Top Bicci en BI!!! Jammer van het weer...

PrinsjeH ik weet niet precies wat je bedoelt, maar ik heb zelf besloten dat ik alleen nog mijn diensten doe, geen dagen op kantoor meer.

Net lekker pannenkoeken op :9

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 18:37

was minder van het weer, maar tja was niet anders, opbrengst viel daardoor toch nog mee. Volgende keer weer beter ej ngtje :j

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 20:30

zo klaar met de pica's van gisteren, waren er toch nog 77 geworden :') van maar een paar deelnemers aangezien we met een kraam stonden.

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 20:30

Super bicci en biancailona !!!

@ prinsjeH wat verschrikkelijk van je spullen.Vind echt dat je met je poten van andermans spullen moet blijven ik bedoel je moet er zelf ook hard genoeg voor werken om het te kopen.

Hier een lang dagje gehad. Overdag 2e geworden met ferro en mocht finale. Daar ook 2e geworden. Mijn zusje reed ook mee die was ook 2e en 3e in de finale. Remko was met jeroen 6e en ik met robijn iets van 10e ofzo van de 18 of 19?

Ik was daar al om 8 uur en finale was om half 6 dus was nogal een lang stuk op de trailer. Ferro er af en toe uitgehaald en ff op een paddoc weitje laten eten en plassen. Maar volgens mij was ie blij dat hij weer op de wei stond. Bij ons heeft het bijna niet geregend en je kon s'middags in je t-shirt op het terras zitten dus dat viel gelukkig alles mee.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 20:33

Ben net terug van 2-daagse wedstrijd. Helemaal gesloopt.

Maar lees een onbegrijpelijk berichtje van Ollie. Echt niet dat jij weg mag gaan :n
Helemaal eens met hoe Lanouska het schrijft.

Verder is mijn hoofd een zeef, dus weet het niet meer.

Afgelopen dagen dus 2-daagse marathon in Noordwolde gedaan. Man wat een regen, zaterdag op zondag zeker 30 mm. Nou, de nieuwe tent is wel waterdicht.
Na de eerste dag stonden we 1e, na de 2e dag als 5e geeindigd met 142,15 strafpunten. Wat betekent dat we onze eerste winstpunt in de marathon binnen hebben. *\o/* *\o/* *\o/* Mijn auto is nog half vol met zooi, maar geen puf meer. MOet morgen maar verder. Zal morgen proberen wat foto's te plaatsen. Was echt supergaaf om te doen en we maken zoveel en zo snel progressie. Erg leuk :j

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 20:33

goed gedaan maisie :j
zo even pica's uppen