mocht je uiteindelijk kiezen voor een Cavalier: dan moet je echt bij Happytime en mij langs komen voor een kopje koffie. Wij wonen allebei vlakbij Cavalier.
Voor jou een .... eind rijden, maar voor ons 10 minuten.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Vanmiddag komt de fysio nog voor hem. Niets aan de hand, maar gewoon als extra om hem zo goed mogelijk te krijgen voor de kampsch.
. Helaas erg ver voor Tine.
*
Of gaat drammen / schrapen, zet ze nek erop of proberen te hangen.
soms probeert ze het wel maar dan stel ik haar gerust en heeft ze zoiets van oja, hoeft niet.
.
dus hoop dat verzorgster er wat tijd in wil steken.
) bij hem vandaan.
.
tine10 schreef:Marjola: in de buurt is nog wel een half uur met de trailer. Oke, is prima te doen. Maar toen ik nog in Ede woonde, moest ik de weg over, een pad uit en ik was in het bos. En daar kon je dan eindeloos rijden zonder een auto te zien. Ben gewoon gruwelijk verwend.Maar kan hier ook enorm van genieten hoor.
Mooi dat je ervan kan genieten.
Ik ben een tikkie jaloers hoor
Dat is dan weer een nadeel van in de Noord-Hollandse polders wonen...
)
Enig voordeel is dat ik geen last had van irritant buurjoch die met zijn vriendjes op scooters nog geen 50m naast onze bak heen en weer racen in het bouwland (ondertussen ook keihard bleren, omvallen, motor laten stikken, extra veel gas geven enzo). Dit zijn gasten van 19 jaar en ouder... kan mij er enorm aan irriteren (echt grow up). Het erge is nog dat je eigenlijk niets van kan zeggen omdat ze op privé terrein zitten en ze anders de hele zomer door etteren. Heb vorig jaar ook al de grap gehad dat een ander buurjoch letterlijk in een stuk bouwland langs onze bak (zit nog een haag tussen) met een crossmotor reed, terwijl hij een crossbaan achter zijn huis heeft verderop. Stond ik daar met Sam aan de dubbele longeerlijnen totaal in de war omdat er zoveel herrie was, maar hij het niet kon zien door de haag. En die gast totaal niet reageren op mijn moeder en zus die liepen te zwaaien om zijn aandacht te krijgen zodat hij zou stoppen. Ik kon hem toen wel wurgen.
(die gast dus
)

). Ken die regeling verder niet, dus bellen is wel slim.