Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
. Zo'n dingetjes kennen we allemaal wel
, sla mezelf ook regelmatig voor m'n hoofd bij sommige dingen. Hier nu wat rustiger, paardjes hebben hier ook vrij, alweer, helaas, maar is niks als het druk is met vanalles en nog wat. Wel lekker met dochterlief aan het prutsen met d'r pony dat is echt alleen maar leuk
.
Verkeerd begrepen
Was het ploegwedstrijd? Leuk, dat organiseert 'onze' vereniging ook elk jaar. Ik zeg 'onze', omdat ik vanaf vrijdag a.s. niet langer meer bestuurslid zal zijn, ik heb moeten besluiten door de drukte om de bestuursfunctie neer te leggen en gelukkig was er alle begrip. Overmorgen komt de voorzitter mijn financiën-portefeuille overnemen.
196 punten. Jammer want bij het inrijden liep ze fijn.
Ze was echt fanatiek. Kwartfinale winst, halve finale winst. Helaas in de finale rit had ze een pion om en werd geklopt op snelheid. Maar 2e was super prestatie! Wij dachten nog even gewonnen te hebben, maar later bleek de pion op 3 toch echt om gedrift te zijn.
Ze ging echt gruwelijk hard voor haar doen. Wij zaten te genieten op de wagen.
ik hoop dat ze nog op een of andere manier tevoorschijn komen / teruggebracht worden.
geen kind meer op de middelbare school, maar nu op de Hoge school. Hij wordt zo groot. Vandaag zijn tas in pakken en dan moet Mamma hem loslaten. Dat valt niet mee
wat een prachtige taart zeg (typisch iets wat mij nooit zal lukken
)
gelukkig vallen gevolgen mee jammer zo'n afsluiting na twee dagen zo heerlijk mennen ... en echt zwaar K van je spullen zeg
). Ze hebben overdag natuurlijk gehockeyd maar ook gesurvivald en 's avonds disco
ik kreeg een plastic zak overhandigd met voornamelijk modderachtige kleding en schoenen
heb toch niet vaak dat het bij mij zo lang duurt dat ik me zo beroerd voel...
Hiep hoi, gefeliciteerd!

Gelukkig doet vriendlief het merendeel aan zorg en training nu, maar is zoeken naar balans tussen wel/niet… Ben je weer beter ???

en knap waardeloos dat mensen niet van andermans spullen af kunnne blijven
en loslaten is als ouder zijnde zooo moeilijk en heb er ook last van
. Uitaard gaan we genieten van de heide en tussendoor even naar het KNHS-centrum om Hippiade te rijden:j
(wat ook niet mijn bedoeling en opzet was)
Neeeee toch... natuurlijk wordt je mening wel gewaardeerd, hier wel in elk geval 
En geniet maar lekker van Bruutje straks en het projectje 'kasteel' 
Rust bewaren is goed advies, dankje, doe mijn best 
PrinsjeH schreef:Ollie!!!!Neeeee toch... natuurlijk wordt je mening wel gewaardeerd, hier wel in elk geval
Ik hoop dat je met regelmaat toch even uit stenen schuilplaats komt hoor!!! En anders gaan we over op de pb correspondentie tochEn geniet maar lekker van Bruutje straks en het projectje 'kasteel'
Biancacoo nog dagje nadenken over kapselRust bewaren is goed advies, dankje, doe mijn best
EDIT:
wanneer is hippiadeweekend Ollie??? Wie weet kunnen we meeten, manlief wil nog de verloren dagen van afgelopen keer inhalen namelijk
en als ik me verkeerd begrepen voel, dan meld ik dat wel
.
en pffff lijkt me ook heel erg lastig, ineens zijn ze zo groot...
, maar ik ben zelf nogal fanatiek ingesteld en heb dan moeite om lekker een ritje te maken ipv serieus iets te trainen.
. Oeh, hier was het vannacht echt heel erg slecht, flinke storm en veel regen.
.
Ik had ook nog allerlei andere taken, maar het was erg belangrijk dat ik elk telefoontje beantwoordde en correct doorverbond naar de juiste persoon. Morgen moet ik op een ander bureau gaan werken, afgelopen week was een vervanging van de vaste secretaresse die een weekje vrij had.