Naaltje: mijn eigen richtlijn voor slanke paarden: ribben kunnen voelen, net niet zien. Er moet geen "putje" bovenop billen zitten, bespiering broek moet er mooi opliggen. Ik ben echt van het sportmodel zeg maar, ik vind het machtig om de spieren te zien liggen. Met een vacht is het natuurlijk wel lastiger. Zo lijkt onze Leonberger (hond) ook heel wat, maar als je door de vacht voelt merk je dat hij erg mager is (slechte eter). Dids is wel al een stuk afgevallen, maar dat hij 2 dagen minder/niet heeft gegeten, maakt hem echt niet mager hoor. Daar hoef je je geen zorgen over te maken. Te dik is vele malen gevaarlijker dan te mager. Veel mensen hebben hun paarden te dik, dus zou hem echt niet gaan bijvoeren. Zeker als je toch niet al te veel met hem werkt. Hij heeft dat dan niet nodig. Maar goed, dat is mijn mening. Kun je het uiteraard mee oneens zijn. Maar als ik laatst die foto's zag van hoe hij er vroeger uit zag, dan kun je zelf ook een beetje vergelijken. Ik vind dat hij er toen heel mooi slank uit zag.
Prinsje: mooi dat het zo goed ging. Ik zit trouwens wel met verbazing te lezen. Jullie durfden met Har toch eigenlijk maar heel weinig en als ik dan nu zie wat jullie allemaal doen
Camera kwijt, oei.