Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

.. heb eerst met rivaldo gewoon rondjes gereden en ook heel hard in galop
.. daarna alles rustig opgepakt en figuren gaan rijden. Dit deed hij heel braaf.

kijk daar had ik nou nooit aan gedacht, de Oude Leede is echt niet fijnCitaat:wel lekker dat jij in een woonwijk kan oefenen aan de lange lijnen, ik moet straks de oude leede op met mijn 4 jarige...
Die woonwijk is inderdaad redelijk ideaal, want er komen geen vrachtwagens, het is redelijk ruim opgezet en overdag / tijdens schooltijden is het ook vrijwel uitgestorven. Als ik dan wat meer spanning erin wil brengen blijf ik wat langer op de grotere weg / de weg om de woonwijk, daar komen wel vrachtwagens maar die weg is echt heerlijk breed dus genoeg uitwijkmogelijkheden (ook nog breed fietspad ernaast, waar je makkelijk op kunt in geval van nood). Besef nu dat het best wel een goed inrijterrrein is voor een menpony. Het lijkt me wel heerlijk om een keer op zo'n lekker breed menpad door het bos te gaan maar misschien van de zomer .... over zomer gesproken het was net errrrug koud bij de pony's, heb gevoerd, gemest en ben weer weggegaan
en we kunnen lekker de ackersdijk of het homobos in

erg he)
).
spreek me er niet over