[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 19:40

Tine weet antwoord :list: +:)+ dus geen eliminatie Gem :) geweldig die wave :)) en die rhino ... bah eng ... -O- het schijnt wel echt paard op paard of in een binnenstal gezamenlijk staan moeten zijn om tot besmetting te komen maar kan me voorstellen dat je ff niet van stal afgaat -O- zal zo je topic van je kanjer even bekijken.

Verzorgster ken ik al wel langer, had eerst ander verzorgpaardje bij ons op stal maar die is verkocht dus ze liep wat met haar ziel onder de arm. Ze vindt Hero leuk, ik heb zoiets van alle aandacht extra is meegenomen :) zou echt helemaal gaaf zijn als we van de zomer wat stapritjes gezamenlijk zouden kunnen maken, zij op Hero, ik met Ber en Ollie <3 of zoiets.

Vandaag training gegeven, pony's hebben lekker op de wei gestaan. Ben nu erg moe maar ook tevreden :) dus prima zo.
Fijne avond allemaal.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 19:52

Hihi, ik ben erg he :o maar wil dan toch weten hoe het zit (ook al rij ik geen marathon meer)

Zometeen lekker naar theater, hopelijk kan ik mijn hoofd een beetje leeg krijgen. Morgenochtend bijtijds opstaan om Amerigo nog in bad te doen.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 20:05

VanHuisUit schreef:
Tine weet antwoord :list: +:)+ dus geen eliminatie Gem :) geweldig die wave :))

Jawel, de EL heeft ze vermoedelijk gekregen omdat er een tijdsmaximum van 05.00 minuten is ;) . En de Anda deed er 05.03 over :+ .

Ben ff kort in mijn reacties, druk druk druk.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 20:19

OK dacht dat je schreef dat het kwam omdat je hem bij de leidsels nam :)

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 22:52

Dat dacht ik ook :o?

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 23:03

Nee, ik (als groom) werd door de jury gewaarschuwd dat M daar in een officiële wedstrijd een EL voor kan krijgen. Nu kreeg ze de EL door de tijdsoverschrijding ;) .

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 23:10

Gaaf die wave..

Fijn weekeind !!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 23:22

Maar in een officiele wedstrijd mag het dus wel :+ Helaas zijn er erg veel juryleden die de reglementen niet goed kennen. Vandaar dat ik steeds maar weer dingen op zoek.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-15 15:21

Hier vanochtend kort fris rondje gedaan met Ollie :brr: toch weer iets van 40 km gereden deze week :) gaat steeds makkelijker :D

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-15 15:36

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-15 16:14

k gem,bedankt voor deze samenvatting ,ik baalde dat ik te ziek was om mee te gaan...

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-15 16:40

Weer thuis van de dressuurkampioenschappen. Compleet gesloopt. Normaal chauffeurt manlief, maar omdat hij nu in districtsbestuur zit, is hij van smorgens vroeg tot s avonds laat daar aanwezig (8.30-21.40). Dus ik moest vandaag zelf rijden. Een uur enkele reis, dat is voor mij dus eigenlijk wel te veel van het goede, maar ja....

Maar goed, ik had voor vandaag 3 doelen
- proberen een winstpunt te halen in de Z
- proberen om niet als laatste te eindigen.
- genieten van die gekke smurf.

En ik heb alle doelen gehaald *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Ik heb 211/200 punten, dus 205,5 gemiddeld= 1 winstpunt
Ik ben als 6e geëindigd van de 10 (ZZ en Z bij elkaar)
Amerigo deed zijn best, behalve dan bij de plankjes in de ring. Daar schrikt hij nooit van, maar nu moest hij er steeds met buitenstelling langs. Ui. Maar verder heeft hij me niet in de steek gelaten, wat nog wel eens wil gebeuren. Dus ben reuze trots op onze smurf.

Morgen mag zoonlief weer de ring in. Finale van de minimarathon. Het wordt spannend, iedereen maakt nog kans om de rubriek te winnen. Gelukkig kan manlief morgen weer chauffeur zijn, kan ik lui achterover met de ogen dicht.

Dan mag de osteopaat maandag maar eens gaan bedenken wat er mis is gegaan bij de laatste behandeling, want ik ben nu al 5 weken totaal uitgeput.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-15 17:19

*\o/* super gedaan Tine (&Amerigo alias 'de ui' :') )

Tolbergfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-15 23:44

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 09:51

@Tolbergfan dit is vooral een huiskamertopic, beetje kletsen over wat je elke dag meemaakt en ervaringen, leuke en minder leuke dingen met elkaar delen. Filmpjes e.d. kunnen (ook) bij AR-foto topic. Als je zegt een reactie zou leuk zijn krijg ik een beetje de kriebels zo van ik moet reageren ofzoiets... da's niet waar het topic voor is.
Leuk filmpje hoor daar niet van, zijn de klaprozen trouwens al in bloei of heb je dat ergens van een format af kunnen halen? Filmpje is erg mooi gemaakt :j No offense dus maar moest het ff kwijt.

Zo zeg gisteravond naar soort dance-ding-evenement met paar bekende en minder bekende zangers/zangeressen en DJ's, ben dat niet meer gewend. Hele avond staan swingen maar nu brak :')

Maisie

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 09:57

Tine super van Amerigo!!!

Vandaag wedstrijd met Robin en Robijn. Ik hoop er ook weer een paar puntjes bij te scoren. Eerst vaardigheid met Robin. Ik hoop dat het droog blijft want de vaardigheid is buiten.

Maar eerst naar de verjaardag van mijn nichtje die word 3.

O ja ik ga robijntje verkopen. Ik wacht nog even tot eind van de maand met een advertentie maar
als jullie toevallig iemand weten? Hij zou het denk ik bijzonder goed doen in een 2-span.

Iedereen een fijne dag vandaag!!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 09:58

Goedemorgen.

Beetje raar haha, ben gewoon nog steeds blij met mijn resultaat van gisteren. :D Achteraf had ik misschien nog wel mee moeten doen met Rembrand, was niet een heel sterk deelnemersveld. De winnaar had niet eens 60%.....

Zometeen even met Rembrand spelen in de bak, heb wat vaardigheidhindernissen neergezet en dan met Amerigo naar de finale van de minimarathon

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 10:05

Gisteren rondje 20 km gedaan met clubgenoot met ook een Haflinger. Zo fijn om te rijden als de paarden zo hetzelfde tempo lopen. Brrrrr wel heel koud, maar genoten.

Afbeelding

Koffie braek

Nu het tweespan klaar maken om te oefen voor de bruiloft over 3 weken van stalgenootje
Afbeelding

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 10:18

Goedemorgen.
Maisie .. weet niemand. .hoop dat je een goed thuis kunt vinden..
Janouk. Dat was genieten zo te zien ! En wat gaaf rijden voor bruiloft !
Tine fijn gereden.
Vhu spierpijn na dancing ? :+
Fijne dag allemaal !

Tolbergfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 12:14

VanHuisUit schreef:
@Tolbergfan dit is vooral een huiskamertopic, beetje kletsen over wat je elke dag meemaakt en ervaringen, leuke en minder leuke dingen met elkaar delen. Filmpjes e.d. kunnen (ook) bij AR-foto topic. Als je zegt een reactie zou leuk zijn krijg ik een beetje de kriebels zo van ik moet reageren ofzoiets... da's niet waar het topic voor is.
Leuk filmpje hoor daar niet van, zijn de klaprozen trouwens al in bloei of heb je dat ergens van een format af kunnen halen? Filmpje is erg mooi gemaakt :j No offense dus maar moest het ff kwijt.

Zo zeg gisteravond naar soort dance-ding-evenement met paar bekende en minder bekende zangers/zangeressen en DJ's, ben dat niet meer gewend. Hele avond staan swingen maar nu brak :')

Bedankt voor je rijkelijke uitleg, zal me er niet meer in mengen...

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 15:16

Je bent van harte welkom in de huiskamer hoor :\ blijkbaar iets verkeerd gezegd Y;(

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 15:48

Nee hoor vhu niks verkeerds gezegd.
Amerigo heeft zijn beste beentje voorgezet in Tolbert.
Ik ga er nooit heen vind het gewoon echt te ver weg voor 1 proefje. 100 km enkele reis. Moet wel leuk blijven.

Ziet er gezellig maar erg koud uit Janouk.

Goh maisie gaat robijntje verkopen, waarom eigenlijk.

Hier na wikken en wegen toch besloten om de wedstrijd van 4 april af te zeggen. Ik vind het gewoon echt nog te gevaarlijk om "met broek" op wedstrijd te gaan. Ik heb hem nu eindelijk zo ver dat slaan op passoa en dubbele lijnen niet meer gebeurd. Maar nu moet het broek er op nog wel gebeuren. Maar gewoon vaak geen tijd. En als we het doen moeten we dat wel even door kunnen pakken.
De volgende wedstrijd is 9 mei en dat word het doel. Wel zo eerlijk vind ik. Wel jammer want ik rij graag in onstwedde. Volgende week nog vaardigheid in Onstwedde ( mag nog zonder broek). Het weekend daarna word Db weekend en moet hij er aan geloven. Dan nog een tijdje door trainen en dan komt het goed.
Ik heb 22 april een afspraak staan bij een oestheopaat. Dus hij kan helemaal los op 9 mei zijn buiten debuut maken. Toch nog wel even in de L tot het allemaal weer lekker loopt.

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 16:22

Beter rustig aan hoor Baudyh! Gister met een paard gereden die nu 9 is en al jaren zonder broek loopt. Maar gister voor het eerst weer, hij liep super braaf. Was wel een bijzonder gevoel. Paard is ter beschikking gesteld voor mijn examen. Was ik gister aan het rijden, zegt hij. Weet je dat buiten J... en ik er nog nooit iemand anders mee gereden heeft. En je stuurt hem fijn. Bloos :D Alleen galop was nog moeilijk te behouden, viel er snel uit en ik had echt NIKS in mijn handen zo bijzonder. Nu gauw door met schoonmaken, mijn ouders komen een nachtje in huis morgen en dan moet het wel spik en span zijn natuurlijk (niet mijn ding huishouden)

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 16:28

Wel fijn dat je een paard ter beschikking hebt Ips. Dat galop komt mij bekend voor. hi hi
Hier as donderdag de les van Paulien Alberts. ( grand-prix amazone) zin in.

Het probleem van db is dat hij niet zo gecharmeerd is van alles wat er rond zijn staart gebeurd. Met de staartriem vastmaken moet ik ok echt rustig doen en praten anders klemt hij hem zo aan dat je die riem er niet eens onder krijgt. Maar ik ben ervan overtuigd dat het goed komt hoor.

Tolbergfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 18:35

Nee hoor niks verkeerds gezegd, het was duidelijk, mijn berichtje past niet in het topic, de titel van dit topic verwarde mij...Volgens mij heb ik mijn vorige filmpje hier ook in gezet, die stond dan ook verkeerd. Dacht dat het een mentopic was, waarnaast ook nog over andere dingen gekletst konden worden. Verkeerd begrepen, dus nogmaals dank voor je uitleg!