Zijn er nog wedstrijdgangers geweest vandaag en hoe is het gegaan?
Ik heb vanochtend een heerlijke training gereden! Ben vanuit stal naar de hei bij de KNHS gereden. In totaal 28,6 km. En natuuuuuurlijk oortjes foto's gemaakt!!!

Het begin van de hei. Het kleine witje vlekje onder de boom is een koe!

De hei staat mooi in bloei!

Hier begon het te regenen, gelukkig maar een klein buitje.

Gwin d'r oren vallen er bijna af! Weer een

Gwin stond te trillen op haar benen maar ze is braaf langs deze Schotse Hoogland dame gelopen. De koe trok zich helemaal niks aan van ons.

Nog meer spannende
ben echt nog lang niet lekker. Leek vanochtend redelijk, dacht als ik dan heel rustig doe kan ik mooi verkennen nog nachtje goed slapen en dan is het klaar maar heb nu gewoon flinke koorts, pijn in mijn rug, blaf alles bij elkaar en lig te klappertanden in mijn bedje
Nee hoor, was beetje bezorgd om vriendlief en dan opgefokt omdat ik snel naar huis wilde, op tijd voor de doktersafspraak die ik had gemaakt (koude koorts, vertrouw ik nooit zo)... maar met opgefokte mensen wordt Mick ook erg opgefokt en dus stonden we mooi anderhalf uur te kl*ten... Uiteindelijk als een schaap erin, braaf ding. Maar bij uitladen vergat ik met mn stomme kop de sluitingen voor los te maken en dus hing dat beestje volledig in paniek op z'n kont op de klep en liep uit alle macht te rukken... been langs de klep opengehaald, een wond op z'n hoofd van het schuren van het halster en dikke paniek natuurlijk. Gelukkig kreeg ik hem toch een stapje nog naar voren en kon ik 'm losklikken en na een paar rondjes lopen hebben we hem even bij de trailer vastgezet om op z'n gemakje te kunnen grazen. Wondspray erbij gehaald. En daarna met engelengeduld weer geoefend met laden. Ging uiteraard niet in één keer, maar wat ben ik ongelooflijk trots op dat ventje en op zijn vertrouwen in ons, want met heel rustig proberen stond hij er toch weer zelfstandig in. Ik kon mezelf wel voor m'n kop slaan dat ik zoiets heb laten gebeuren met 'm.
..ik heb een rond gezicht, iemand tip's ?? 
Nu koetjes aan het melken, pica's aan het bekijken, heb al pagina op mijn site gemaakt, moet nog aanvullen
ik dacht aan floris zijn zadel en mijn hoofdstel,
) en mijn nieuwe vliegen-rij deken voor ohz weg, verdwenen, foetsie, gestolen of weet ik veel!!! Grr... da's weer ruim 200 euries naar de knoppen... wat een rothobby soms he