Wij zijn al bijna 50 en nog steeds niet toe aan dat soort magazines
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)
weet ook niet of mijn manlief er iets aan zou hebben gehad hahaha.
)
) voor hem ook een helm aanschaffen!
) heel veel aan gehad; ik heb er 5 gehoord in 2 weken tijd......Dat maakt dat de tijd sneller gaat en je komt niet in de verleiding veel te lezen of tv te kijken met gebruik van je ogen.
) eerste prijs gewonnen en manlief deed het ook heel goed. Daarna hadden we nog vergadering met het bestuur dus was een heel lange dag. Paarden bleven keurig op de trailer staan gelukkig. Voor Thabor mooie oefening, is trailer misschien niet meer zo eng en hij had nu gezelschap van Amerigo.VanHuisUit schreef:Leuk Lanouska!
Hier maar een exemplaar gehadweet ook niet of mijn manlief er iets aan zou hebben gehad hahaha.
@Tallechie bedankt voor de tip aan de persoon die graag eens mee wilde op wagen etc ze komt woensdag even langs. Wie weet weer af en toe groom/hulp erbij, altijd welkom![]()
Nou welterusten...heb spierpijn van de les, erg he (geen pijn in gewrichten, maar echt spierpijn van het aandrijven)
bokker crazyshar?
ik dacht dat het vies regenweer zou worden.. Zo dus maar naar stal. Eventjes longeren en daarna de bak slepen.

een klein quadje...hij is er helemaal gelukkig mee, maar nu is die arme helemaal ingestort, en natuurlijk weer koorts..
zo over de tafel heen....
mam...ik voel niets meer hoor....
nog een keer...whoooaa mijn (lege) bord er snel onder
, die was niet groot genoeg...
voelen.....
grappig.
arm mannetje zo beroerd....
jouw pups zijn geen pups meer...pas maar op ze komen zo in de puberteit, hopeloos met husky's (en met elke hond maar een hus spant wel de kroon)....
kost nogal wat kracht. Maar we rommelen lekker verder
Was gisteren erg blij dat ik er tegenaan mocht drukken in alle gangen, dat gaat steeds beter, is wel zo fijn
heb haar gewoon een dreun gegeven soms kun je ze wel

Dids eerst even voor de sleep gezet. Alle 3 de banden erachter inmiddels, gaat gewoon goed
Bak gedaan, is wel vervelend, krijg 'm niet helemaal egaal nu, hij is te nat daarvoor.. maargoed, alle beetjes helpen 
zo grappig hoe hij dat deed 
)