Je had er mooi weer bij.Tine verliefd
hij is ook geweldig.Janouk Meneer Anton is van zijn winter blues af, en mooie rit gemaakt.
Bettepet leuk dat je erbij komt, mooie pony heb je. Oot zou goed bij mijn Eef passen die is ook 106 cm. en vos.
Hier vandaag van het mooie weer genoten, eindelijk wat bloot aan de zon laten zien (armen) het windje kan hier nog koud zijn zo over het water, en natuurlijk met de shetten een rondje gemaakt. Zelfs een super kort rondje straatje keren, Pep zag een gevaarlijk bultje zand en dan sta je al om voor dat je het weet (gelukkig rechtsom) dan mag baas even voorop lopen en dan is het zandbultje niet meer eng.
en ips ook een superfijne rit kunnen maken, geweldig fijn !
het was erg leuk en gezellig, leuke dingen gezien, er werd heel goed rekening gehouden met de warmte en alle aanwezige dieren, supergoed gedaan door iedereen, ik heb helaas geen bekenden gezien..was errug warm..ik kan daar slecht tegen wat resulteerde...in ehm..migraine...zonnesteek-achtige dingen..ziek vannacht...en nu een laaaage bloedruk..dus....lijf kon het niet aan..nu niks...terug bij af..zeg maar..
beterschap bianca.

moeilijk met school hoor.. en je hoofdpijn..hoop dat t snel over is..