Vanochtend heerlijk rustige rit gedaan met stalgenootje, wat is het lekker weer
daarna poowns op de wei. Weer twee vuilniszakken (kleding en 'zooi') wat weg kan en nu training voorbereiden die ik vrijdag ga geven, oftewel lekker bezig
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
daarna poowns op de wei. Weer twee vuilniszakken (kleding en 'zooi') wat weg kan en nu training voorbereiden die ik vrijdag ga geven, oftewel lekker bezig
. Ben overigens wel dolgelukkig met mijn Charlotje, want het is het wel waard, ben echt gelukkig als ik er op kan en dat is alle pijn en beperking erna waard
.
; dat van die bikini is dan wel weer fijn
.
.
; pffff, ben nog ondersteboven van de gejaagdheid en ben de helft vergeten, terwijl ik hem al 3 keer "teruggevloten" had
.
ze was tijdens de rit gelukkig ook rustig laatste keer was ze helemaal hyper, maar dat was toen waarschijnlijk om dat ze een paar weken niet mee was geweest. Had zoiets van ze moet niet elke keer zo raar gaan doen dan durf ik niet door de week op pad want dan komen we nog wel eens groot verkeer tegen. Dat wil je niet met zo'n
aan een lijntje naast je.
schijnt vandaag..geniet ervan !
Dinsdag liep hij heel erg fijn, dus dat moeten we maar in gedachten houden. Woensdag en donderdag heeft hij heel fijn ohz gelopen bij zoonlief.