[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ipsilonka

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 12:01

@bicci, gecondoleerd.
idd vhu niet ziek worden!

Pff, zondag wedstrijd. Om 10.10 en 10.30 met Det starten. Tussen 10 en 11 parcours lopen voor de vaardigheid. 11 uur begint de vaardigheid. Ben ik met Det als 10de aan de beurt en met Pablo als 21ste, wordt opschieten dus....
Gelukkig vanmiddag nog een keer les :D

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 12:32

nee, niet ziek worden VHU-tje...

net super leuk interveuw gehad voor het blad van WSPA *\o/*

deadline volgende week, is echt leuk zeg...
kon weer lekker beppen over wspa en brooke en Het Trail Team :D
Laatst bijgewerkt door bicci op 24-08-12 12:41, in het totaal 1 keer bewerkt

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 12:36

Morgen drukkewedstrijddag. Zzdressuur, z vaardighei voor t eerst, bestgaandaangespannen haflinger en spiegelparcours. In ermelo. Dus nu druk met inpakken enwasswn.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 14:40

meer slecht nieuws........

het witte konijntje dat 2maanden geleden zo ziek werd,
had na 4 weken medicijntjes veel vooruitgang...
alleen bleef ze mager..
dus tandjes gedaan bij dr en dat hielp.
gaf dr veel zacht voer bij om aan te sterken.
natte brok etc etc..
ook knabbelde ze op andere dingen,
hield dr tandjes bij en van lieverlee kwam er weer beetje gewicht bij..
tijdens onze vakantie was ze weer veel afgevallen,
maar dezelfde hulp leek weer goed aan te slaan toen we terug waren.
gister zag ik, dat ze wat verkouden was geworden,
dus weer medicijntjes...

ze zat snachts al steeds apart in het hok, dat vond ik warmer voor dr.
en vanmorgen heb ik dr na de ochtend taxi-ronde weer in het hok gezet,
(manlief zette dr dan smorgens weer op de grond)
omdat ik t niet vertrouwde..

toen ik daarstraks ging kijken bij dr..
wilde ze niet eten..
weer even erna ging ik weer kijken,
ze lag vlak op dr zij..
wilde omhoog komen voor me,
maar ik heb dr geaait , want daar was ze gek op, en gezecht, blijf maar liggen,
tis goed zo, je hebt hard genoeg geknokt en je best gedaan...
ga maar....
en toen ging ze....

heb zo gehuild...nu gewoon weer...

sorry voor t lange verhaal, moest echt kwijt...

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 14:47

Agh jeetje, knuffel voor jou....

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 15:07

;( arm ding

Dan komt het allemaal tegelijk he Bicci -O-

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 15:23

@Bicci: heel veel sterkte :(:) :(:) , arm konijntje *wel ontroerend dat ze op jou gewacht heeft |( *

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 15:34

:(:) Bicci, dikke knuffel van ons uit Hoofddorp

Crazymel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 15:57

dikke :(:) :(:) voor bic!!

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 16:16

@ happytime: Voor de incontinentie zijn ze verscheidene oplossingen aan het proberen. Mijn opa heeft nu een afwatersysteem aan zich hangen, maar dit moet hij zelf leegmaken (kan niet wachten tot ’s morgens want dan is de zak vol). Helaas is mijn opa niet meer zo handig, wat zorgt voor erg natte toestanden over de hele woonkamer. (daar staat een ziekenhuisbed voor hem) We zijn nu aan het denken om op pampers over te gaan, maar we weten goed genoeg dat mijn opa snel nog meer achteruit zal gaan.

@ Bicci: veel sterkte voor jou, je ouders en iedereen die haar kende, het is altijd moeilijk om iemand af te geven. Voor haar is het allemaal beter zo, hoewel het voor de nabestaanden niet leuk is.
En dan nog meer verdriet met nijntje, wat sneu! Veel sterkte!!

@ Ipsilonka: succes met je wedstrijd zondag!

Ik ben vandaag al uitgescholden voor alle rotte vis. Tjee zeg, wat kunnen sommige mensen toch overdrijven! Ik probeer steeds vriendelijk te blijven, alle 3 keren dat de bewuste dame mij belde, maar zij werd iedere keer woedender en woedender. Ik verbond haar steeds door met de advocaat, maar die heeft op een moment gewoon de telefoon neergelegd omdat mevrouw niet rustig wou worden. Mevrouw wou niet begrijpen dat wij niets met die zaak te maken hebben, dat ze iemand anders moet telefoneren, maar toch schold ze ons uit voor vanalles en nog wat :D Die moest haar ei gewoon even kwijt denk ik :D

Ik heb ook al gemerkt dat veel mensen boos beginnen te worden als je gewoon vraagt om de naam te herhalen. Ik moet steeds de mensen aanmelden bij de betreffende advocaat, ik mag niet zomaar doorverbinden, maar ik moet in dat telefoongesprek zo goed luisteren dat ik de naam gelijk vergeet als ze aan hun verhaal beginnen. Ik heb pen en papier langs me liggen, maar het lukt me nog niet om de naam op te schrijven en tegelijkertijd aandachtig te luisteren naar het verhaal van de persoon :o Vervelend zeg!

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 16:29

Bicci.. :(:) ach..die arme nijntje....maar wat heb je goed voor haar gezorgd !!
een betere baas kon ze zich niet wensen...sterkte zeg..alles tegelijk...dikke knuf vanaf hier .

SL, moeilijk op je werk,..idd pen en papier erbij, maar het is erg moeilijk om meteen de naam goed te verstaan en ook te moeten luisteren naar alles....misschien heeft iemand een tip voor je..??

verder..geen nieuws..oh ja..onze jonge reu, heeft vanmorgen zelf professioneel alle hechtingen zelf uit zijn poot gehaald..dus...nu lelijke open wonden die vanzelf moeten genezen, ik moet het schoon houden en verder.....afwachten, duimen jullie voor me dat het goed heelt en allemaal dichtgaat...1 wond is echt diep en behoorlijk groot....dommerik.....al die nietjes eruit gepeuterd... _-:(

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 16:46

@ Biancacoo: Ik vraag nu niet meer naar hun naam, ik vraag gewoon "Jazeker (op de vraag of hij/zij advocaat X mogen spreken), en wie mag ik precies aanmelden?", dan reageren ze vaak heel gewoon. Niet dat het een verschil is met "Zou u uw naam nog even kunnen herhalen a.u.b.?", maar blijkbaar werkt het wel :D Ik denk dat er geen tips voor bestaan, ik doe mijn best om snel de naam op te schrijven, maar mijn geheugen is echt een zeef van zodra er nieuwe informatie binnen komt. Mijn agenda in mijn gsm staat helemaal vol met de stomste dingen, ik vertrouw mijn geheugen voor geen cent :+

Tjee zeg, die hechtingen zelf eruit gehaald, dat moet pijn doen! Wat dom van beessie om dat te doen! Maar goed, het zal vervelend aangevoeld hebben, helaas begrijpen dieren niet dat die vervelende dingen ervoor zorgen dat het sneller geneest. :(:)

Romeo heeft vorige nacht trouwens nog geluk gehad. 's Nachts om 1 uur werd ik wakker van een gedaver buiten. Ik dacht gelijk aan Romeo, dus ik vlieg mijn bed uit naar buiten. Nu was Romeo zo erg van iets geschrokken dat hij helemaal door de omheining is gelopen. In de deuropening hangen ressorts (ik weet niet of je dat in Nederland ook zegt, zo een springveer), daar is hij helemaal door gelopen, die veren waren aan zijn been blijven hangen, deze heeft hij tot het verste uitgeleurd en los gerukt. Zo liep hij door onze tuin te rennen. Ik mijn vader wakker gemaakt, hij is toen komen helpen met die springveren los te knippen want die zaten helemaal rond Romeo zijn achterbenen. Hij heeft er gelukkig niets aan over gehouden, arm beestje :(:)

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 16:54

Bicci heel veel sterkte!!!

Biancacoo wat vervelend dat Eagle de hechtingen eruit heeft gehaald!!! _-:(

SL ik heb dat vaak ook met werk en dan zeg ik gewoon dat ik de naam niet goed kon verstaan. Jouw oplossing is ook handig!
Wat een geluk heeft Romeo gehad!!!

Zo, badkamertje is weer schoon, strijk is gedaan, gezogen en de honden zijn totallos, weet alleen niet waarvan, hihi. Vanochtend behoorlijk blonde actie (en ik ben brunette). Kennisje heeft baby gekregen dus ik een kaartje kopen. Wil ik de kaart net schrijven, zie ik dat ik 'Hoera een meisje!' heb gekocht.... ze hebben een jongen gekregen.... 8)7
Ook een kadootje gekocht voor nichtje, die wordt morgen 5 en ze wilde iets van Cars of een voetbal. Allemaal stoere dingen dus. Ik ben meer van de nuttige kado's en heb een prentenboek gekocht met engelse tekst en een CD-rom erbij zodat ze spelenderwijs al wat engels kan leren.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 17:20

allemaal super veel dank voor de lieve berichtjes...
en dat voor een nijn...
dankjulliewel...

nu net trg van middag-taxi-rondje..
even wachten op manlief, dan plekje zoeken in de tuin voor sneeuwtje.
(lees, ergens het straatwerk openbreken)
ik hou zoveel van manlief, hij zei onmiddelijk,
"dan doen we dat"
toen aangaf dat nijn niet wilde dumpen bij dierenarts of kliko.
en dat terwijl hij met bloed zweet en tranen die tuin heeft dicht gestraat .

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 17:26

Haha Frensie, dat kaartje _O- Je gaat een nieuw kaartje kopen veronderstel ik? :Y)
Kinderen vinden het soms ook leuk om zo een cadeau te krijgen, hangt erg van het kind af. Tegenwoordig weet je trouwens niet meer wat ze leuk vinden, ik heb overlaatst op het nieuws gezien dat ze in de kleuterklasjes willen beginnen met het invoeren van de iPad, dus ik ben eens benieuwd waar alles naartoe gaat...

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 18:11

ze is begraven....

mn complete make-up naar de vaantjes....

nu dan poging doen tot iets eten,
komt zwaar en druk weekend aan..

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 18:15

@ SL ga inderdaad een nieuw kaartje kopen, had deze gelukkig nog niet geschreven!

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 18:20

tip Frensie

http://www.greetz.nl

je kan de kaart zo maken als je wil, helemaal personaliseren. Het is net zo goedkoop/duur als zelf halen en versturen. Je hoeft nu niet naar de winkel. Aanrader. Komt een echte envelop omheen en een postzegel op. Dus net of je het zelf gestuurd heb.
Ideaal. Ik gebruik hem veel privé en zakelijk. Soms met ballon erbij. Altijd een grote hit: zo'n doos die niets weegt, mensen zijn altijd verrast.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 18:53

@Frensie al die kinderen zijn gek van Cars, is al jaren zo, moet zeggen dat ik die films ook wel leuk vind hoor. Hier hele verzameling gehad van broodtrommel t/m sokken :+ CD'tjes vinden ze altijd hartstikke leuk dus komt vast wel goed! Hier in de buurt zit zo'n schattig winkeltje die allerlei hele leuk wat ouderwetsere speeltjes verkoopt, heb ik al vaak wat megenomen (van tolletjes t/m springtouwen, vouwboekjes, krijt, e.d. t/m aankleedpoppen en ridders :) ).
@S_L dat is dan weer goed afgelopen en gedoetjes met clienten... mijn schoonvader had ook een tijd zo'n constructie als jouw opa daarom moest hij toen ook op een gegeven moment naar het verzorgingshuis want hij kon het zelf ook niet en ons lukte het ook niet altijd goed, daardoor kreeg hij ontstekingen, tja dat kan natuurlijk ook niet... maar nu dus met pampers gelukkig. Hoe het kan dat hij nu wel op die pampers zit en eerst niet ik ben het even kwijt, is zoveel gebeurd... Maar hij krijgt als hij weer wat aangesterkt is eind september een operatie, dan zou dat probleem grotendeelsverholpen moeten zijn, ik hoop het van harte...
@Biancocoo wat een dropveter ... bah wat naar die wonden op die poten gaan al zo moeilijk dicht.... grrrr.
@Bicci hoop dat Gilze je wat afleiding kan geven. Het wordt wel een beetje beroerd weer heb ik begrepen, da's nou wel jammer.

Hier beetje aan het opknappen :7 beetje :O
Honden hier redelijk strontvervelend komen continue met van alles aanzetten (balletjes, knuffels) zijn nu al twee dagen niet echt geweldig uitgelaten (wel gewoon 5x of zo loopje naar het parkje maar normaal doen we minstens 1x per dag een extra lange wandeling)
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 24-08-12 18:57, in het totaal 1 keer bewerkt

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 18:55

ag maaike, zo nat als ik tranen heb laten lopen, kan t morgen toch niet worden, hihi

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 20:44

hoi hoi :wave:

Ik loop weer achter met bijlezen, zou je zeggen met verlof meer tijd, tja met andere dingen tuurlijk.
Indien er morgen vanuit het topic mee doen bij de aangespannen dagen, sein me dan even in de kraam. Neem namelijk mijn camera mee. Als ik dan ongeveer tijd weet kan ik pica's maken van de deelnemers namelijk. :j

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 22:50

bicci: dikke knuffel
sl: hoop snel oplossing voor je opa
hond die handig hechtingen eruit kan halen...
janouk: zet hem op morgen (en ook iedereen die op wedstrijd gaat)

hier een blije menster ;kon mijn lamoen ophalen en wauw *\o/* die is ff gaaf geworden,totaal verbouwd :j en snelsluitingen erop(vast de enige concourswagen die het heeft)
meteen sun ervoor ....ik kan er weer bij ~~}> (ze liep eerst wel 80cm van de wagen af)
made bij: de beste menwagenmaker uit de haarlemmermeer +:)+

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 09:42

Bij Maurits?

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 10:12

@HT super! Wat een verschil is dat dan he.
Hier ook iedereen die vandaag wedstrijd heeft veel succes. Wat een verschil met vorige week zeg, toen zo'n beetje dat je bevangen raakt van de hitte, nu 20 graden ofzo (waar ik zelf dan wel blij om ben).

Zoonlief heeft heel dag hockey plus slapen bij de club, manlief heeft wedstrijd modelvliegen dus ik kan nog even op standje half de dag door. Vanmiddag/avond boel verkennen en als het dan meezit hoop ik dat ik morgen gewoon weer de oude ben zodat we op wedstrijd kunnen. Met dit weer in ieder geval stuk minder last van dazen en vliegen :7

Crazymel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 12:23

:wave:

suc6 diegene die wedstrijd hebben!!

hier eindelijk weekend!!