@Frensie al die kinderen zijn gek van Cars, is al jaren zo, moet zeggen dat ik die films ook wel leuk vind hoor. Hier hele verzameling gehad van broodtrommel t/m sokken
CD'tjes vinden ze altijd hartstikke leuk dus komt vast wel goed! Hier in de buurt zit zo'n schattig winkeltje die allerlei hele leuk wat ouderwetsere speeltjes verkoopt, heb ik al vaak wat megenomen (van tolletjes t/m springtouwen, vouwboekjes, krijt, e.d. t/m aankleedpoppen en ridders
).
@S_L dat is dan weer goed afgelopen en gedoetjes met clienten... mijn schoonvader had ook een tijd zo'n constructie als jouw opa daarom moest hij toen ook op een gegeven moment naar het verzorgingshuis want hij kon het zelf ook niet en ons lukte het ook niet altijd goed, daardoor kreeg hij ontstekingen, tja dat kan natuurlijk ook niet... maar nu dus met pampers gelukkig. Hoe het kan dat hij nu wel op die pampers zit en eerst niet ik ben het even kwijt, is zoveel gebeurd... Maar hij krijgt als hij weer wat aangesterkt is eind september een operatie, dan zou dat probleem grotendeelsverholpen moeten zijn, ik hoop het van harte...
@Biancocoo wat een dropveter ... bah wat naar die wonden op die poten gaan al zo moeilijk dicht.... grrrr.
@Bicci hoop dat Gilze je wat afleiding kan geven. Het wordt wel een beetje beroerd weer heb ik begrepen, da's nou wel jammer.
Hier beetje aan het opknappen
beetje 
Honden hier redelijk strontvervelend komen continue met van alles aanzetten (balletjes, knuffels) zijn nu al twee dagen niet echt geweldig uitgelaten (wel gewoon 5x of zo loopje naar het parkje maar normaal doen we minstens 1x per dag een extra lange wandeling)
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 24-08-12 18:57, in het totaal 1 keer bewerkt