[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 22:23

Dag Ollie, fijn dat ook jij even een berichtje plaatst 'the day after'. Gelukkig zo in eerst instantie lijkt het met Brutus goed. Dat dier heeft zijn engeltje dan wel bij zich gehad zeg....pffff

En kranten, tja {:)-:(

Ben hier gesloopt :O ga naar bed, lekker saai :O
Morgen heb ik een les ohz afgesproken, even duimen voor beter weer, wat een regen zeg...

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 22:33

zo even bijgelezen en bedacht me dat wij zomaar zonder cap of ander hoofddeksel op pad zijn gegaan :o Helemaal niet bij stilgestaan en nu na het lezen over het ongeluk van Ol en Im besef ik helemaal dat dat heel dom van me was. Dus volgende keer gaat cap zeker op!

Ollie, misschien was de drukke werkdag wel even de perfecte daginvulling na zo'n heftig gebeuren, zo wordt je even gedwongen de gedachten te verzetten denk ik he??? Gelukkig dat de pony goed loopt en nu jullie beiden nog.

HT voor jou heel fijn nieuws vandaag zeg, wat een mooi bericht

Biancacoo is aan het airbrushen, vind het zo gaaf wat je allemaal maakt! Zoontje lekker gebadderd...

Tallechie een mindere mendag, maar probeert morgen weer

Tine druk

VHU auto verkocht, +:)+

Dennis altijd cappie op met zo'n warme capmuts

Naalt doorverwezen, gelukkig maar, hopen dat er een remedie is !!!

Ben weer bij geloof ik en anders sorry!

Morgen en overmorgen 'onze' menindoor, vanavond was parcours verkennen, de bak is leuk versierd, de deelnemers waren allemaal enthousiast (op één na, die was te laat voor parcours verkennen, altijd lastig, maar ja, we hebben als organisatie afspraken met de locatie, dus de lampen gingen uit... altijd vervelend zoiets...)

en om de dag af te sluiten nog een :(:) voor iedereen die 'm kan gebruiken en nu... :Z

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 09:16

Goedemorgen ben ik ook weer even.

Gelukkig dat alles met bruutje goed is ollie. Begreep dat je morgen ook niet op
wedstrijd gaat?

VHU lekker gereden jij houd het lang vol ik heb het na een half uur al koud. Volgens mij
is snuit wel een fijne buitenrij pony.

PrinsjeH ja das pech voor die ene deelnemer afspraak is afspraak. Veel plezier vandaag en morgen.

HT goed bericht !!

Zo ik ben er klaar voor alles staat klaar ga zo naar de pony's en dan richting wedstrijd.
Eens kijken hoe de pony's het doen.

Frensie

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 09:22

Goedemorgen allemaal!

Maisie succes!
Ollie beetje beter kunnen slapen?
IM nog in het ziekenhuis, hoe gaat het? Kan je de pijn een beetje aan?

Ik ga zo ohz in het bos rijden, daarna moet ik bij de selectiewedstrijd dressuur ohz helpen, maar vanwege het weer wordt er maar 1 proef gereden ipv 2, dus grote kans dat ik overbodig ben.

Fijne dag allemaal!

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 10:10

Ollie fijn dat Brutus er zichtbaar geen schade aan over heeft gehouden en begrijpelijk dat je zelf meer met de rest bezig bent geweest als met kijken hoe je terecht komt. Afleiding is goed maar neem ook de tijd om erover te praten en te schrijven dat helpt om het te verwerken.
Ingrid en Ollie zijn jullie de tweede nacht een beetje doorgekomen.

HT goed bericht over je broer super.

Prinsje veel plezier met de indoor

Maisie succes en veel plezier op wedstrijd

Frensie rij ze en veel plezier op de wedstrijd

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 11:30

@Tallechie: pittig, ook nog twee beebjes :(:) . Jammer dat je Alwyn niet meer kon doen.

@Ingrid: :(:) :(:) :(:) , wat rot dat je nu nog moet blijven.

@Ollie: gelukkig lijkt Bruutje zover ok te zijn :(:) :(:) . Stomme krant {:)-:( .

@Dennis: klinkt goed zo'n muts.

@Prinsje: veel succes!

@Frensie: veel plezier!

Hier is gestart met het leggen van de eiken vloer in de woonkamer, kunnen we morgenavond al eens starten met de kerstboom.
Zo eventjes wat met de paardjes doen, het is heerlijk weer, flink wat opruimen, poetsen heeft even weinig zin, geloof ik en dochterlief naar een verjaardagsfeestje brengen.

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 12:32

Hai lieve mensen,

Wil even zeggen dat ik het super vind dat jullie zoveel aan ons denken!

Nou hier ook weer grappig: gisteren zei de arts 'meerdere breuken' 3 of 4 maar hoorde vanochtend van de arts dat het er 5 zijn. Ik heb vannacht veel pijn gehad, ook erg in bekken en schouder.
De arts was "bang" voor een longontsteking omdat ik door de pijn alleen maar oppervlakkig adem haal. Daarom is de pijnstilling omhoog gegaan en hebben ze naar longen geluisterd en is er een longfoto gemaakt gelijk vanochtend. Tevens heb ik net fysio gehad voor mijn beenspieren wat te laten doen en voor de buikademhaling.

Ik heb vannacht gelukkig wel redelijk geslapen. Lig gelukkig nog steeds alleen, hoop dat dat effe zo blijft. Hoorde net een hoop gerochel en toen was ik blij dat zij niet naast me lag haha.
Ben erg blij met mijn smartphone zo kan ik beetje bijblijven.

Verder voel ik heel erg mee met Ollie want die heeft alles.zien gebeuren en is erg van slag. En niets wat ik kan zeggen zodat ze zich niet meer schuldig voelt........

Wel goed Bruutje, toppony, nieuws! Maar dat mag ze zelf, als.ze eraan toe is, vertellen.

Iedereen fijn weekend!

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 12:44

Gek he, dat je wat oppervlakkig ademig van word van gebroken ribben. Als ik nu weer een keer een stuiter maak of veel hoest word ik van 10 jaar geleden gekneuste ribben ook nog steeds apart ga ademen. Maar fijn dat ze je nu wel goed in de gaten houden!

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-11 13:44

goedemorgen

ik las over een erg ongelukkige ingrid met 5 gebroken ribben (er wordt inderdaad gezegt dat je ze beter kunt breken als kneuzen zou minder pijnlijk zijn)
ollie die erg geschroken is. en brutus die er op het eerste gezicht vrij weinig aan over gehouden heeft (helaas kun je niet in het koppie kijken) maar voor jullie alle 3 :(:) :(:) :(:) :(:) :(:) :(:) :(:)

ik ben donderdag met harm, klaas en me moeder naar de menavond van hippisch hengelo geweest, was erg leuk en het ging ook erg hard :D

vrijdag was het weer lekker druk op het werk met weer monteurs in me keuken _-:( en ben naar de mc in winschoten geweest omdat ik iets moest ophalen dus lekker over gewerkt dat is altijd goed voor de :$

en gister avond hebben we generale gereden voor de kerstshow en jaja me moeder heeft alles gefilmd *\o/*
dit is het kampioenen nummer omdat we natturlijk meerdere malen kampioen geworden zijn mochten wij en bettepet ook mee doen ik was hier en daar met de molenrem aan het spelen alleen stond die nog niet strak genoeg wat je aan het eind van het filmpje kunt zien doordat we een beetje ~~}> met zand gooien :D

dit is het race nummer met mij op het tapijtje ~~}>

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 15:17

@Ingrid: alleen op een kamer is idd wel fijn :j

@Ollie/Ingrid: lieverds; heeft niemand wat aan als jullie je schuldig voelen, is gewoon een rot-ongeluk geweest, heeft niemand zien aankomen en kan niemand wat aan doen. Is vreselijk als iemand gewond raakt en vreselijk als je bedenkt wat er allemaal wel niet gebeurd had kunnen zijn. Maar het is nu gebeurd en het lijkt allemaal goed te komen met jullie allemaal, gelukkig maar _/-\o_ .

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 15:18

@Lanouska: wat ontzettend leuk, de ponyruiters zijn ook heel erg leuk. Wat stoer dat je zo goed blijft zitten en op de skies lijkt me ook heel erg leuk. Ik vind het echt geweldig die kerstshow daar bij jullie; top +:)+

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 16:03

Lanouska, dat ziet er goed uit !! super, dat word een mooie show met de kerst.
Zie bettepet als een speer ook voorbij komen, ootje is zoooooo gaaf !!! super.

Ingrid, wat goed dat je een beetje bij kunt blijven, heb zelf helemaal niets met smartphone's enzo...veel te modern.. :o maar wel superhandig als je niet via de pc bereikbaar bent.
5 ribben.... -O- ik heb er ooit eens 3 zwaar gekneusd..heb er nog steeds last van.....maar wel goed hersteld, duurde wel lang...duim voor je +:)+

Olga...ik denk aan je,...idd als je bezig blijft, dan worden je gedachten afgeleid, maar vergeten, zullen julie het niet meer, een plekje geven en verder gaan, hoe zwaar dat ook is...is nu het enige wat jullie kunnen doen.

zonnetje hier,..wel wat fris 3 graden, inkopen voor verjaardag van zoontje gedaan, maandag is hij jarig, morgen viert hij het voor oma's en opa's...dat is natuurlijk geweldig !
En morgen krijgt hij alvast zijn kado van ons.....wat zal hij :):) zijn !

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 16:10

@Biancao: wat leuk, alvast gefeliciteerd en een heel leuk feest, morgen *\o/* .

't Weer is echt meer dan geweldig *\o/*

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 16:59

arme ingrid, 5 ribben nog wel...
pffff
hopelijk herstel je goed, doe rustig aan en neem er flink de tijd voor meisie.

en ollie, gaat het weer ene beetje met je...
kun je de schrik al iets loslaten?

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 18:08

een :(:) voor ingrid. Sjee.. beetje raar gaat het daar. Eerst niets gebroken, dan 4 en de dag erna toch 5.. :\
:(:) hopelijk blijf je lekker in je upje op je kamer liggen! :j en voel je je gauw beter om daar gewoon weg te mogen!

:(:) voor ollie

net thuis van werken. Even gauw een snackje eten (restje lasagne) zoveel honger :o Dan tegen 6u eten maken

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 18:33

Ik heb vandaag van de schrik maar een nieuwe helm gekocht. Mijn oude helm, die ik het liefste opheb, was al iets van 8 jaar oud :o Had tussendoor nog een andere gekocht, maar die oude zat gewoon het lekkerste.... dus heb nu vrijwel precies dezelfde gekocht als die ik al had :=

Ze krijgen ook maar even kuurtje Sandclear gekocht... je weet maar nooit (heb mest wel gecontroleerd, zat geen zand tussen maar better safe than sorry).

En werkelijk heerlijke les gehad, Bente echt zo goed aan het werk, mooie grote passen in stap en draf en ze kan zo fijn galopperen <3 knap meisje. Instructrice vond haar ook zoveel beter dan paar weken geleden :D

Morgen weer fijne buitenrit van plan met stalgenoot. Vandaag dus wel enorm natgeregend/gehageld >;)
:wave:

PS @Lanouska geweldig die filmpjes {:) :))

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 19:13

en Maisie, hoe hebben de pony's het gedaan??????
avaluna met de eiken vloer bezig, haha en dan gelijk de kerstboom aankleden
frensie geholpen met westrijd, was je nog nodig???
Im met de smartphone... sjonge, vijf ribben... en die longen... maak me zorgen om je, normaal gesproken kun je dan in ziekenhuis denken: "ligt in goede handen"... maar zo te horen is daar alles nog niet zo soepeltjes geregeld |o Beterschap meiske!
Lanouska gave filmpjes !!!
Biancacoo druk met voorbereidingen verjaardag zoontje
VHU lekker gelest en morgen buitenrit, hopelijk blijft het droog

Nou, de eerste dag van de menindoor was een succes, supersfeertje, ook de deelnemers hadden deze keer opmerkingen dat het weer als vanouds aan het worden is, leuk! Er is wel een combinatie omgeklapt, was schrikken, de groom kon niet gelijk opstaan, maar uiteindelijk lukte het toch, naar de HAP geweest en gelukkig geen ernstige toestanden, wel veel kneuzingen en pijn, wat een schrik is zoiets zeg!!!
Morgen start stalgenoot met vriendlief als groom als eerste met onze Mick, er komt al een forse fanclub kijken heb ik begrepen ;-)

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 19:19

Lanouska leuk filmpje!! Dat gaat erg leuk worden denk ik zo.

Ik heb vanochtend een heerlijk galop-buitenritje gereden. Gwin vond het ook erg fijn denk ik. Ze had lekker haar oortjes naar voren en gaan met die banaan, haha.
Daarna op de wedstrijd geholpen en nu het huis aan kant maken, want morgen krijgen we visite.

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 19:21

Spannend morgen PrinsjeH!!
Leuk dat de eerste dag goed gegaan is.

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 19:27

zekers spannend Frensie :D Je hebt dus nog kunnen helpen op de wedstrijd??? En een galop buitenritje... heerlijk...

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 19:53

im hoe vaak veranderd de diagnose nog? frensie toch nog geholpen op wedstrijd. heerlijk weer vandaag genieten als je nu met de paardjes bezig bent. ik ben onze tv aan het gebruiken om te internetter is even wennen maar gaat nog beter dan ik dacht.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 20:32

Even de virtuele groetjes aan IM :wave:
Toen ik zo'n jaar of 24 was (heeeeeeel lang geleden dus :+ ) heb ik een paard gehad die me aanviel aan de longeerlijn -:(- , ze heeft me toen een paar keer getrapt tegen mijn borstbeen / ribben (ik was gevallen na de 1e twee trappen, hoe vaak ik ben getrapt weet ik trouwens niet meer, ik dacht toen dat ik doodging, was echt een van die dingen die je met een paard meemaakt waarvan je wilt dat je ze nooit had meegemaakt). Gevolg zwaar gekneusd borstbeen plus aantal ribben en rug. Ik heb toen een paar weken fysiotherapie gehad of zoiets (weet nou niet meer of het fysio was of manueel) vanwege gevaar voor longontsteking en dat je goed blijft staan/lopen e.d. Ben er in totaal wel een maand of 3 mee zoet geweest voordat ik gewoon echt weer goed kon bewegen zeg maar. Daarna geen last meer van gehad overigens.

@PrinsjeH heel veel plezier morgen en doen jullie voorzichtig +:)+ *-:)
@Frensie heerlijk zo'n galopritje. Wij zitten nog in het stap-stadium := alhoewel mijn instructrice vandaag zei dat Bente's galop onder het zadel op dit moment haar beste gang is, ze galoppeert gewoon erg mooi rond, voorwaarts, zit ook erg lekker :D en dat voor een tuigertje knap he 8-)
@Tine jij had toch ook wedstrijd vandaag? En Maisie? Hoe is het gegaan?
@Ollie volgens mij had jij morgen wedstrijd, hoop dat je wel gaat en dat je een beetje kunt genieten :(:)
@HT super van je broer *\o/*

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 20:39

fijn dat het goed gaat prinsje!

en VHU heerlijk aan het rijden met bente!!

Ik heb hier echt een ^) >;)
d'r ligt hier een magazine geadresseerd aan mij op de mat. Het is een betaald iets. Maar ik heb dat echt nevernooitniet aangevraagd! >;) wat moet ik nou?... (bankrekening gecheckt, er is geen geld afgeschreven. )

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 20:46

Kijken of je ergens iets van e-mail ziet en dat direct mailen dat je het niet wilt ontvangen. Plus retour afzender erop en terugsturen.
Kreeg ook ooit opeens allemaal boekjes toegestuurd voor kinderen van Han's leeftijd....werd poosje daarna gebeld dat ik boekjes had ontvangen maar nog niet betaald, ja duh. Volgens mij is het een verkooptruc _-:(

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 20:47

heb in elk geval een mail gestuurd waarom ik het heb gekregen en dat ik geen abbo wil.
Zit dan te denken, misschien is het een stunt. Ik word het volgende jaar 22, dus misschien dat ze me aan zo'n verantwoordelijk blaadje willen helpen (het is een ''visie op de toekomst'' over financieel gebeuren etc blaadje... := )

Heb 'm al uitgepakt (nieuwsgierig) kan ie dan alsnog retour afzender? := *voelt zich dom*