En kranten, tja
Ben hier gesloopt
ga naar bed, lekker saai
Morgen heb ik een les ohz afgesproken, even duimen voor beter weer, wat een regen zeg...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ga naar bed, lekker saai
Helemaal niet bij stilgestaan en nu na het lezen over het ongeluk van Ol en Im besef ik helemaal dat dat heel dom van me was. Dus volgende keer gaat cap zeker op!
voor iedereen die 'm kan gebruiken en nu...
. Jammer dat je Alwyn niet meer kon doen.
, wat rot dat je nu nog moet blijven.
. Stomme krant
.
en ben naar de mc in winschoten geweest omdat ik iets moest ophalen dus lekker over gewerkt dat is altijd goed voor de

met zand gooien
.
maar wel superhandig als je niet via de pc bereikbaar bent.
ik heb er ooit eens 3 zwaar gekneusd..heb er nog steeds last van.....maar wel goed hersteld, duurde wel lang...duim voor je
zijn !
voor ingrid. Sjee.. beetje raar gaat het daar. Eerst niets gebroken, dan 4 en de dag erna toch 5.. 
hopelijk blijf je lekker in je upje op je kamer liggen!
en voel je je gauw beter om daar gewoon weg te mogen!
voor ollie
Dan tegen 6u eten maken
Had tussendoor nog een andere gekocht, maar die oude zat gewoon het lekkerste.... dus heb nu vrijwel precies dezelfde gekocht als die ik al had
knap meisje. Instructrice vond haar ook zoveel beter dan paar weken geleden

Beterschap meiske!
Je hebt dus nog kunnen helpen op de wedstrijd??? En een galop buitenritje... heerlijk...
) heb ik een paard gehad die me aanviel aan de longeerlijn
, ze heeft me toen een paar keer getrapt tegen mijn borstbeen / ribben (ik was gevallen na de 1e twee trappen, hoe vaak ik ben getrapt weet ik trouwens niet meer, ik dacht toen dat ik doodging, was echt een van die dingen die je met een paard meemaakt waarvan je wilt dat je ze nooit had meegemaakt). Gevolg zwaar gekneusd borstbeen plus aantal ribben en rug. Ik heb toen een paar weken fysiotherapie gehad of zoiets (weet nou niet meer of het fysio was of manueel) vanwege gevaar voor longontsteking en dat je goed blijft staan/lopen e.d. Ben er in totaal wel een maand of 3 mee zoet geweest voordat ik gewoon echt weer goed kon bewegen zeg maar. Daarna geen last meer van gehad overigens.
alhoewel mijn instructrice vandaag zei dat Bente's galop onder het zadel op dit moment haar beste gang is, ze galoppeert gewoon erg mooi rond, voorwaarts, zit ook erg lekker
en dat voor een tuigertje knap he

wat moet ik nou?... (bankrekening gecheckt, er is geen geld afgeschreven. )
)
*voelt zich dom*