bicci heeft rustdag bij biancailona,gezellig hoor
en verder is iedereen van zijn paardje aan het genieten,gelukkig niet zo warm vandaag
nog mensen weggespoeld door de regen? (hoorde dat mijn collega zijn tent is uitgedreven in weert!)
hier te weinig water gevallen,wei en groentetuin hebben best nog wel dorst
vanavond tevreden poown binnen gezet. Wat hebben we toch een geluk met dit haar, heerlijk dier.
Mensen denken tegenwoordig dat ze gelijk maar over alles en iedereen een mening moeten hebben. Ik zeg toch ook niet dat het stom is om je paard op stal te zetten? Ok, ik doe het niet, maar ik snap wel dat mensen dat willen. Zo ging er op facebook ook al een foto rond over 2 honden die achter gelaten zouden zijn. Eigenaar was bij wijze van spreken al haast opgehangen, terwijl er niets aan de hand is. Ik vind dit toch wel wat gevaarlijk worden, al die mensen die zo snel hun mening geven.

idioten heb je toch.
echt opeens laat ze het dan lopen (enorme plas) dus het is geen blaasontsteking. Is echt wel probleem want ze stinkt... en het stinkt natuurlijk in huis.... Wassen is niet handig ivm vacht en ze is als de dood voor water, ze is nog nooit gewassen tot nu dan, ze is altijd heel schoon op zichzelf (met loops zijn merk je bijna niet dat ze loops is bijv). En niet werkbaar..... hoop dat DA nog iets weet anders vrees ik het ergste....
, hopelijk mag het nog mee vallen
, hier kunnen ze zelf naar buiten of naar binnen en het is idd maar de vraag of het óp stal veiliger is...
wel apart van die luchtweginfectie want we hadden zelf wel gezien dat haar neus er afgelopen week af en toe wat bruin uitzag (vies & nattig), we dachten dan dat ze in het zand had zitten neuzen. Maar toen DA neus schoonmaakte liepen er zo twee stralen vocht uit