Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
heeft, opa's, ouders en de dochters niet te vergeten.
Heb gisteren helemaal niks kunnen doen. Ze hadden de waterleiding geraakt met werkzaamheden, begin de middag! Arme paardjes en Pown, ze hadden tot gisteravond niks te drinken, dus we hebben ze maar een dagje met rust gelaten op de wei (wat ze vast niet erg vonden). Wij elke keer gaan vragen hoelang of het zou gaan duren, nou zeker tot eind de middag
Nou rond de klok van achten was er eindelijk weer water.......en wat denk je hebben ze geeneens dorst
witte rijbroek waar of ik nooit meer inpas, nog redelijk mooie rijlaarzen, dus kan er vast wel iemand blij mee maken. Vind het alleen moeilijk om te bedenken wat ik ervoor moet hebben. Wil geen hoofdprijs maar wel een beetje normaal
echt nog nooit van gehoord,
Heb ff vorig berichtje aangepast.
kanker is ook zo'n rotziekte ....
ongelovelijk verkouden en alles doet me zeer. Elk uur wakker geworden vanacht doordat ik me zo beroerd voelde dus ben gewoon geradbraakt.
& hmm, moeilijk uit te leggen; ze doet af en toe vervelend met haar hoofd en op rechte stukken weg moet ik moeite doen om ze recht langs de kanten te laten lopen...
Goedemorgen!!