Vanavond met zoonlief (alle oppas is op vakantie) naar menles geweest. Zoonlief heeft zich weer voorbeeldig gedragen, heeft heel lief zitten spelen. Amerigo deed het ook heel fijn, mede dankzij de nieuwe instructrice. Nu hopen dat ik het ooit ook zonder les zo voor elkaar weet te krijgen.
Nou, ik ga snel naar bed, want de komende dagen heb ik het erg druk.
happytime
Geplaatst: 23-08-12 22:53
bicci: heel veel sterkte,vooral voor je ouders wat hebben die het zwaar zoveel in een korte tijd.
@ iedereen die een heeft, opa's, ouders en de dochters niet te vergeten. @ Maisie ben je nog bij Agnes geweest?
Heb gisteren helemaal niks kunnen doen. Ze hadden de waterleiding geraakt met werkzaamheden, begin de middag! Arme paardjes en Pown, ze hadden tot gisteravond niks te drinken, dus we hebben ze maar een dagje met rust gelaten op de wei (wat ze vast niet erg vonden). Wij elke keer gaan vragen hoelang of het zou gaan duren, nou zeker tot eind de middag Nou rond de klok van achten was er eindelijk weer water.......en wat denk je hebben ze geeneens dorst Kortom heb me spullen ook niet schoon kunnen maken voor de tweedehandswinkel
@ dingetje ja ik ben nog geweest. Is echt leuk geworden was er wel eens geweest maar nu heeft ze echt nog veel meer spullen. Heb gelijk een mooie vliegendeken met hals en buikflap gekocht. Kaartje hing er nog aan dus was echt nog nieuw. Maar er lagen ook spullen die ik niet zou durven verkopen hoor oude rommel zeg maar.
Balen van de waterleiding !!
Tine lekker gereden !! Bicci sterkte voor je ouders !
@ Maisie, ja sommige dingen is echt schandalig dat je het nog wilt verkopen.....kunnen ze beter naar Nieuwdorp brengen. Ja soms echt mooie en nieuwe dingen. Heb nog en zadel, wat maar 1 jaar gebruikt is en een longeersingel 1x gebruikt witte rijbroek waar of ik nooit meer inpas, nog redelijk mooie rijlaarzen, dus kan er vast wel iemand blij mee maken. Vind het alleen moeilijk om te bedenken wat ik ervoor moet hebben. Wil geen hoofdprijs maar wel een beetje normaal
BTW Iemand nog intresse om mee te doen as zondag met de oefenmarathon? Heb nog 3 plaatsen vrij in het enkelspan pony??? Het is in Nieuw en St Joosland op manege de Kroo. Graag voor 20.00 uur laten weten ivm met de laatste dingen op pootjes zetten
Heb ff vorig berichtje aangepast. Nieuw en St Joosland ligt vlak voor Middelburg. Mooie lokatie hoor
Biancacoo
Geplaatst: 24-08-12 09:09
Bicci...sterkte voor je ouders...ik denk dat je alles wat je voor ze kunt doen al doet....je luisterd naar hen verhaal en bent er voor ze !
Verder ben ik best wel van de 2e hands spullen,.....maar niet aan beginnen als het echt oud is.. heb nog heleboel peerdenspul...tuig maat pony van zilco...niet te verkopen, balen is dat...
VanHuisUit
Geplaatst: 24-08-12 09:09
@Bicci sterkte meid. Het zo zielig als je je ouders zo verdrietig ziet / hoort. Je kunt er alleen maar 'zijn' he, meer kun je niet kanker is ook zo'n rotziekte ....
Als het goed is ga ik zondag naar Gilze dus we hebben al iets ... maar ik voel me zo beroerd ongelovelijk verkouden en alles doet me zeer. Elk uur wakker geworden vanacht doordat ik me zo beroerd voelde dus ben gewoon geradbraakt.
Nou ja zoonlief is naar school, manlief naar het werk dus tot een uur of 15.00 kan ik naar bed.
Laatst bijgewerkt door bicci op 24-08-12 10:16, in het totaal 1 keer bewerkt
lottex
Geplaatst: 24-08-12 10:11
Bicci: gecondoleerd! Veel sterkte voor jou en je ouders VHU: beterschap & hmm, moeilijk uit te leggen; ze doet af en toe vervelend met haar hoofd en op rechte stukken weg moet ik moeite doen om ze recht langs de kanten te laten lopen...
Straks even op een veldje mennen om het bit uit te proberen & kijken hoe ze er op reageert
avaluna
Geplaatst: 24-08-12 10:25
@Bicci: heel veel sterkte, ook voor je lieve ouders *ik doe niet aan fb, vandaar hier een hart onder de riem*
Tine super dat je zoontje mee kon naar menles en lief aan het spelen was. Bicci gecondoleerd! VHU niet ziek worden!! Lottex nieuw bitje uitproberen. Dingetje lekker zonder water gezeten.... handig... not
Hier redelijk goede nachtdienst gehad. 2 Telefoontjes 's nachts, maar daar wen je op den duur wel aan en dan slaap je zo weer verder. Net Gwin gelongeerd. Bak was behoorlijk mul, dus niet al te lang bezig geweest. Straks nog even een kadootje kopen voor een nichtje, ze wordt 5 en ze wil stoere dingen, geen meisjes dingen. En vanavond FNRS jureren. Nu even kopje thee en zitten.