[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 15:10

@Sonjim goed dat je bent gegaan en fijn dat het leuk was!
@Frensie ook fijne menles gehad en ja.... het was in de wind echt koud he {:)

Wij zijn vandaag ook lekker ritje gaan doen met Snuit. Was bij elkaar zo'n 14 km en we hebben er een uur en 20 minuten over gedaan. Dus weer keurig. Lekker gedraafd en gegaloppeerd maar ook best wel stukken gestapt dus tempo was prima. Door paar flinke plassen gecrosst *\o/* pony helemaal blij :D Hij kwam helemaal vrolijk met oortjes erop thuis. Wij begonnen het net zo'n beetje koud te krijgen dus was precies goed :brr:

Daarna Bente even gelongeerd, ze stond er ook tevreden bij :7

Natuurlijk toch nog regelmatig aan Ollie, Ingrid en Bruutje gedacht.... -O-
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 09-12-11 15:13, in het totaal 1 keer bewerkt

eefielover

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 15:11

He gadver ollie en IM! Veel sterkte voor jullie beide(of eigelijk drieën, of misschien nog meer die erbij betrokken waren.. pff)! Ik zag ook gelijk allemaal enge dingen voor me. Hoop dat jullie er aardig snel bovenop komen, wat een drama! Dit hoopt niemand mee te maken.. :(:) :(:)

ik kruip weer onder mn meeleessteen..

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 16:54

Manon, ik heb me echt zitten afvragen wie is het nu ook alweer. Raar is dat toch te lang geleden dus dat ik mee ben geweest. Was een lekkere rit maar wel koud. Kwam ook nog een kwpn-er en een haf tegen, wat zijn die groot naast mijn kar zeg. Mijn verzorgster heeft leuke foto's gemaakt en in haar profiel gezet. Grappig om dat dan op bokt terug te zien.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 17:17

@Sonjim: ik kwam je verzorgster laatst ook tegen op bokt, bij het LL-topic, de namen van de pony's stonden in d'r onderschrift, geloof ik :D . Hier ook heerlijk gemend, wilde eerst m'n heerlijke muts op zetten, maar toch maar netjes m'n helm. Was prachtig, toch een zonnetje, lekker langs de rivier, ook wat plassen, want was op enkele plaatsen buiten haar oevers getreden en een stukje bos, gelukkig niet te modderig, ook een uurtje weg geweest en zo'n 12 km afgelegd.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 18:03

Fijn gemend Avaluna! Ik men altijd met cap. Ik had ook altijd zo'n cap een maat groter, zodat ik mutsje eronder kon doen, maar op wonderbaarlijke wijze is die verdwenen....denk gewoon dat hij of bij mijn andere stalletjes nog ergens ligt of misschien toch bij stal heb me vanochtend rot gezocht (wat wilde graag mutsje en cap op) maar niet gevonden.

Zo mijn Golfje is vandaag verkocht *\o/* echt aan zo'n auto-knul, hij was er helemaal blij mee, straalde helemaal toen hij met die auto wegreed :+ zo grappig.

En toen ik uit mijn eigen auto stapte net gleed mijn voet weg waardoor ik er haast zo'n beetje uitrolde voelde me zo stom, gelukkig heeft niemand het gezien :=

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 18:08

VanHuisUit schreef:
En toen ik uit mijn eigen auto stapte net gleed mijn voet weg waardoor ik er haast zo'n beetje uitrolde voelde me zo stom, gelukkig heeft niemand het gezien :=

_O- :))

mijn paps had ik daarstraks aan de telefoon. Die was met ladder en al door de tuin gerold.. Waarom? Hij was de kippenkooi aan het afbreken (sja kipje dood dus dan kan die weg he) en had zijn ladder tegen die kooi staan... }:0 je raadt het al, hij schroefde het deel waar z'n ladder tegen stond los :') :Y)

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 18:11

Hahahaha Naaltje dat had ik wel willen zien ;) Heeft hij zich geen pijn gedaan?

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 18:13

hij zei van niet :')

Ik heb btw volgende week een afspraak met de orthopeed.. Als die niets vindt word ik doorverwezen naar een neuroloog. En als ook daar niks gevonden wordt ben ik gewoon de lúl en dan heb ik voor de rest van m'n leven rugpijn....
pff... :\

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 18:25

@VHU: leuk dat je tuut aan zo'n jongen verkocht is, die d'r helemaal blij mee is! Moet eens kijken of ik er een dun mutsje onder kan doen. Het viel ook wel mee, had een beetje haast om weg te komen, dus was handschoenen en menschort vergeten :o :') .

@Naaltje: dat is wel heel duf :D
Hopelijk vinden ze iets en kunnen ze d'r iets mee :(:) .

Over kipjes, ik vind het zo balen dat die van ons nu geen eitjes leggen..., andere eieren zijn lang niet zo lekker :n

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 18:33

Ik zag zo mijn neefje staan bij zijn nieuwe auto .... ik weet niet of jullie die reclame kennen, jouw eerste golf?, daar leek dit op...ik word oud ik weet het :x

@Naaltje die vader van jou hahaha. Goed hoor die doorverwijzingen. Zonder mijn orthopeed zat ik nu volgens mij in ieder geval achter de chrysanten en met twee braces om mijn benen plus continue pijn. Moet je me nu zien =:)

@Avaluna verwarming in 't hokje O:)

En hier nog een goed bericht, manlief heeft nieuw project binnengehaald ..... en dat project is in .... Rotjeknor (nieuwe Maasvlakte) *\o/* dus als het meezit de komende tijd geen verre reizen meer (als het mee zit he, bij zijn bedrijf en in zijn werk weet je het maar nooit >;) ).

Zit maar te kijken of ik een berichtje zie van IngridM of Ollie1 vind het zo K wat er gebeurd is -O-

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 18:47

vorige winter was er een bokker die capmutsen aanbood
deed je over je cap en was dan soort sjaal ding. Zag er wel lekker warm uit!

word net gebeld :D Morgen werken, en mag hier in Breda een auto meenemen O:) scheelt mij tanken :') Zet m'n eigen auto hier bij de dealer, en rijd dan met hun auto op en neer. :D

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 18:50

Kleine update van mijn kant: de arts kwam vanochtend om te zeggen dat ze de foto's nog even hadden bekeken en ze zagen iets bij mijn schouderblad. Maar ze dacht eigenlijk aan oud letsel, wat klopt want mijn 1e grotere paatdenongelukje was een gebroken stuitje en schouderblad.

Voor de zekerheid toch nog een CT scan maken en daarna zou ik naar huis mogen. Dus Rich gebeld, vriend met hoge autostoelen gebeld, ik mezelf met veel pijn aangekleed en ik zou zo overwippen in de rolstoel om weg te gaan. Komt de arts binnen gerend, blijken er toch 4 ribben gebroken te zijn Oeps.
Op foto's niet gezien, op CT wel.
Maar ja, aangezien er dan risico op een klaplong is mocht ik niet naar huis.......BALEN ZEG!

Heb nog gevraagd of ik naar Rdam kon maar na bellen bleek daar geen plek. Jammer.....
Ik moest rekenen op "enkele dagen" hier zijn wat een ruim begrip is :-)

Nogmaals iedereen bedankt voor de interesse!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 18:58

Nee, dat meen je niet :n
Hebben ze wel wat voor je tegen de pijn en is je hoofd nog erg naar? Hoop dat je toch een beetje kunt / mag internetten en tv kijken anders is zo'n dag toch niet om door te komen....

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 19:00

jeetje, dat is balen zeg...
sterkte!

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 19:11

Jeetje IM :oo
Doe jij wel beetje rustig aan trouwens! Vind het super om wat van je te lezen maar als het te gek wordt bel ik je vriendlief op hoor om phone af te pakken :D Je moet met zo'n klap tegen je koppie geen risico's nemen meid... hersenkneuzingen en blijvende klachten... weet ik alles van helaas... Ik denk regelmatig: 'had ik maar...'

Een hele dikke knuff en hopelijk kom je de dagen dat je moet blijven in rust door en houden ze de pijnstilling op peil :(:)

En dan een hele dikke knuff voor Ollie en ik denk aan je! :(:)

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 19:21

Jeetje IM!! 4! ribben gebroken, auw... en dan nog paar dagen in het ziekenhuis blijven, balen zeg!
Heel veel beterschap en sterkte! En doe het inderdaad goed rustig aan! Nu even doorbijten en rustigaan doen is voor later alleen maar beter.

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 19:22

Ze zeggen dat ribben breken minder pijnlijk is dan kneuzen. Ik hoop het van harte voor je (loop al ruim 10 jaar met zere ribben, varierent van een beetje zeer tot amper kunnen ademen zeer).
Rustig aan hoor! Eerst goed herstellen voor je weer gekke dingen ga doen.

Capje heb ik zelf altijd keurig op, had ik meestal al, maar na die klapper van mij 10 jaar terug ben ik er nog secuurder in geworden. Net als m'n bodyprotector bij springen, vreemde pony's, buitenrijden enzo.

Ik heb trouwens een cap-muts, heerlijk ding. Heb hem al uit de kast gehaald, maar nog niet gebruikt aangezien ik op het meer onder het zadel rij (en dan is hij nog te warm) dan voor de wagen.
Afbeelding

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 19:23

Ingrid das nog erger dan je al dacht, wel fijn dat ze meteen goed kijken zeg (een dag later weliswaar maar toch).
ollie jij ook sterkte en een knuffel voor pony lief want ook die zal de schrik in de benen hebben.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 19:39

Jeeee....ingrid....zo dat is echt balen zeg ..... en dat is niet niks....
veel sterkte nogmaals, en ik hoop dat ze je nu toch wel iets tegen de pijn gaan geven.

Verder lees ik later nog even bij, en reageer dan ook...sorry Y;( ...ben druk geweest met airbrush voor iemand ;) ...wie oooo wie ??? zeg ik lekker nie....ben er tot nu toe alleen wel heeul blij over, lukt mooooooi !!
En dus....een beetje af,....ga zoon in bad stoppen en uitrusten..
Groetjes....

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 20:24

ingrid balen,4 gebroken ribben en het moeten blijven is nog veel erger.... :j
terwijl wij weer blij zijn dat mijn broer zijn bloedwaarde weer op peil zijn en morgen naar huis mag :j
erg dubbel...de 1 mag naar huis en de andere moet blijven :?
hoe gaat het met ollie? schrik te boven gekomen en vannacht wel wat geslapen?

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 20:27

Sorry, erg druk hier. Kwam alleen evenlangs om nieuws over Ollie, Ingrid en Brutus te lezen. Met Ingrid gaat het dus niet zo goed. Gelukkig dat ze ct scan hebben gemaakt, anders was je dus zo naar huis gestuurd.

Heel veel sterkte nogmaals :(:)

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 20:36

Heb ook bijgelezen, maar mijn nichtje logeerd hier een nachtje en die moet zo een fles en Daan is aan het huilen dus daar zal ik ook naar toe gaan.

Ik heb vanmiddag met veale gemend, maar dat ging niet goed. Dus maar gestopt, ik weet dat hij beter kan, maar hij was fris, week niks gedaan dus maar voor de veilige weg gekozen. MOrgen maar weer een poging. Alwyn kon ik daarna niet doen, waren mensen aan het rijden ohz en dan voel ik me een beetje klein met alwyn

iedereen veel sterkte en wat jullie nog meer nodig hebben....

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 20:44

HT fijn dat je broer naar huis mag!!!
Hoe gaat het met zijn mond?

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 21:21

HT, wat fijn dat je broer naar huis kan !!
Dat is goed nieuws.

Tallechie balen dat het met Vaele niet goed ging, volgende keer beter.

Ben idd ook benieuwd hoe het met Ollie gaat, en hoe Brutus er aan toe is..duim voor jullie ollie !!

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 21:58

Hier een berichtje vanuit Rockanje...

Ik kom net terug van Ingrid want heb haar natuurlijk een bezoekje gebracht in het ziekenhuis.

Met Brutus gaat het naar mijn idee wel goed... ik heb hem nog niet meer voor de wagen gehad... Vanochtend even rustig opgestart na een onrustig nachtje... ik heb eerst Brutus even laten lopen in de bak en zag geen onregelmatigheden. Ook was waren zijn beentje etc.. niet dik of warm (gelukkig).

Om 9.30 uur ben ik richting mijn werk gegaan en daar was het ontzettend druk dus heb me totaal niet verveeld..wel flashbacks gehad maar dat zal nog wel even blijven... ook ik heb me toch wel bezeerd :o ... want ik ben ook op de grond gestuiterd...echter heb ik alleen maar stijve spieren en heb ik toch mijn val kunnen breken op mijn knieën denk ik...(ik zag alleen Ingrid maar vallen en Brutus wegrennen dus ik weet écht niet hoe ik terecht gekomen ben...)
We hebben nu in negatieve zin ook het AD gehaald echter reden Ing en ik met een huifkar en ging Brutus er al bokkend vandoor _-:(

@HT, wat fijn dat je broer naar huis mag
@VHU, Avaluna en Sonjim, wat fijn dat jullie zo lekker gereden hebben vandaag :j