Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Vandaag voor het eerst wat mee gestuurd met haar.
.. 
Ik mocht vandaag met een grote maat shetlander lessen. Mijn eigen pony had maar vrij, ik ben bekaf na deze dag. Citaat:Ik had vandaag ook nog mijn 1na laatste les, het ging super goed
Ben benieuwd wat we morgen weer voor de wagen krijgen

.. 
Ze zijn er in elk ras

Wij een halfuurtje van tevoren...weet je bij wie je in het groepje komt en welk paard... Wel een heel verschil een pony van zeg maar een meter of een peerd van 1.70!Citaat:We krijgen ook pas een dag van te voren te horen waar we mee ons examen moeten doen, dat vind ik best spannend.
Maar het was ook zo ontzettend koud! ben benieuwd of ze zo blijft. Soms als ze conditie gaan krijgen of het spelletje doorkrijgen worden ze veel pittiger en enthousiaster. Ben na al die paarden en pony's die wij hebben gehad / meegemaakt bij mij tot de conclusie gekomen dat ook al zijn ze superbraaf en rustig, ze bij mij altijd in het werk sensibel en pittig worden. In omgang zijn ze bij mij altijd heel braaf, maar als ze aan het werk moeten / gaan dan zijn het allemaal van die hittepetittenCitaat:maar dat is echt een heel brave rustige pony
. Word soms ook wel eens moe van mezelf, daar zal het ook aan liggen