Veel beterschap met je polsen/arm!
Hier weer een zware dag gehad, leuk werk maar toch zwaar
Zhora is weer ongeveer de oude en Romeo zijn oog is ook weer beter, ik heb op tijd ingegrepen denk ik.
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
, fijne vakantie meis, geniet lekker van je mannetjes daar op de Veluwe .
. Zaterdag was hij wel wat stugger rechts dan links echter kreeg ik hem toch 'aardig' aan het lopen. Zondag heeft hij lekker een rustdag gehad met die warmte en maandag heb ik een rondje 'afgestapt' buiten. Bij terugkomst constateerde ik een klein plekje op zijn tong en bij nadere inspectie in zijn mond vond ik dat hij 'uit zijn mond rook', dus DA gebeld en gelukkig kon ik vandaag terecht. Bij het uitspoelen van de mond kwamen 2 grote ontstekingen aan het licht.Het stonk écht enorm. Wat moet dat diertje afgelopen zaterdag ´last´ gehad hebben en wat is het toch een kanjer dat hij zo is blijven lopen ondanks de pijn. Allebei de onstekingen zaten ook nog op rechts. Gelukkig bij de ròntgenfoto´s zagen we dat de ontstekingen niet ´door´ waren naar de wortels. De dierenarts heeft de ruimtes tussen de kiezen nu ´gevuld´ net zoals bij ons als wij naar de tandarts gaan. Bruutje krijgt nog even een paar dagen vakantie zodat alles rustig kan genezen...Mijn volledige verslag inclusief foto´s staan een dezer dagen ook op www.ponypraat.nl.
voor Opa
Ik weet het ben er een beetje vroeg bij met "kerst" kleding!

en wat een snelheid, ik zou er meer dan dubbel zo lang over doen om die afstand af te leggen, maar we doen meestal ritjes van +- 5km 

) heerlijk, ben nog wat
maar dan trek ik het in ieder geval tot vanavond.