[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 21:13

jeee..Ingrid...Sterkte en veel knuffels vanaf hier voor jou !!!!! :(:) :(:) :(:)
balen zeg !!
Ollie ook voor jou is dit heftig !!! dus ook voor jou veel knuffels en sterkte,....en ik hoop dat met Brutus ??? gok ik ?? alles in orde is !!!!

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 21:36

Ingrid en Ollie heel veel beterschap sterkte en :(:) :(:) :(:) :(:) :(:) :(:)
Klinkt uit de flarden die ik lees al erg heftig laat staan het hele verhaal.

Naaltje, als je denkt dat je je voeten optilt maar het is niet zo zou ik dat bij de ha ook melden, kan met je rug te maken hebben.
Ik vind het leuk dat Naaltje zegt dat Ingrid naar lijf moet luisteren, hihi, geef jij het goede voorbeeld eerst?? Grapje natuurlijk he.

Manon, ga je morgen ook proberen te vliegen als het nog zo waait. Ik wil mennen maar het woeit wel heel hard en ik heb geen hulp morgen, oeps.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 22:07

Jeetje ollie wat heftig zeg...
wat zal jij ook geschrokken zijn, alles zo zien gebeuren...
heel veel sterkte... :(:)

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 22:17

sonjim schreef:
Ik vind het leuk dat Naaltje zegt dat Ingrid naar lijf moet luisteren, hihi, geef jij het goede voorbeeld eerst?? Grapje natuurlijk he.

nee hoor, je hebt gewoon gelijk... Ik zat met een hersenschudding na 1 week weer op school, en heb daar dus nog altijd profijt van :)) ;) dus je hebt gelijk. En wat mijn rug betreft, ik denk wel dat het daar ook mee te maken heeft, dat struikelen etc.. ga ik ook melden :j

verder ook voor ollie en pony een :(:)
Hopelijk valt het allemaal mee!!

hier voorzichtig positief nieuws. M'n paard was in een echte drakensteinbui en heeft de verzorgster alle hoeken van de bak laten zien :') (lees: zij wilde draven, en dat deed hij netjes, maar wel volgens zijn eigen bedachte patroon door de bak :+ tel daarbij een meiske op wat niet zo goed durfde doorpakken en tsja :)) dids had in elk geval lol ;) ) maargoed, dat hij loopt te draken is een goed teken, dan voelt hij zich in elk geval goed genoeg daarvoor. Er werd ook lekker aangevallen op het hooi, en ook zijn lekkere bak brokjes met 2 mandarijntjes en wat gekookt lijnzaad ging er góed in :9
*D

ik ga m'n arm nog even koelen (Beetje dik geworden na dat water) en lekker chippies eten :o

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 22:52

@Ingrid: heel veel beterschap en sterkte :(:) :(:) :(:)

@Ollie: oh, vreselijk om te moeten zien :(:) :(:) :(:) , dan schiet je vanalles door het hoofd.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 22:54

@VHU: fijn dat je instructeur zo tevreden was.

@Sonjim: heb vandaag wel met Romeo gewerkt, wilde nog op pad gaan met Liesje, maar was me toch te gek.
Even kijken hoe het morgen is qua tijd en weer.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 23:37

Even heel kort, want ik ben af. Les met Amerigo vanavond ging supergoed. Gaat die gekke pown ineens op mijn handen hangen en achter de loodlijn. Terwijl hij er eerst altijd voor bleef en absoluut geen druk in mond kon hebben. Snap er niets van.

Ollie en Ingrid: ik zie nu allerlei nare beelden op mijn netvlies verschijnen. Heel erg veel sterkte allebei. Is met pony alles goed?

Sorry, de rest ben ik vergeten en mijn hoofd tolt hier letterlijk, dus ik moet even gaan liggen, gaat niet helemaal goed geloof ik.

Smickey2011

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 00:11

:oo IM en Ollie ik schrik me rot !!! Net thuis van etentje, dacht "ik lees gezellig nog even bij..." maar jeetje, wat een schrik, voor jullie allebei een hele dikke knuff en IM in 't ziekenhuis... jeetje... en Ol die alles zag gebeuren, meiden, ik denk aan jullie

jeetje...

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 00:15

ingrid en ollie allebei sterkte,wat een ellende :(:)

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 00:22

Zo we zijn weer naar huis gewaaid en geregend }:0

Lees de post van Ollie, dat is echt een van die nachtmerries die je nooit hoopt mee te maken, wat een drama voor alle partijen |( IngridM in ziekenhuis, Ollie zeer geschrokken en Brutus toch ook enorme schrik met zo'n wagen achter je aan rennen richting dorp -O-

Zo ben er even stil van hoor :n

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 04:49

Nou lig in Spijkenisse en ik wist dat het zkh slecht bekend stond en dat hebben we 's middags ook wel ervaren, wat een horken!

Op afdeling heel lief maar ze zijn ook maar gewoon even vergeten dat ik gewekt moet worden om het uur.......het is maar goed dat ik toch geen oog dicht kan doen van de pijn, die is wel heftig en ik vraag me af hoe ik dat thuis moet gaan doen, maar vooruit.

Overigens is het voor Ollie veel erger geweest want die heeft bewust alles zien gebeuren en ik ben "weg" geweest, heb er heel weinig maar van meegekregen.

Maar om je pony weg te zien rennen met de wagen achter hem aan is wel heel erg natuurlijk. Gelukkig is alles goed met hem maar dat vond ik zo erg! Arm dier!

Nou probeer nog wat te doezelen.......

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 06:35

:(:) jemig, ik schrik me rot; arme Ingrid, Olga en Brutus. :(:) wat een nachtmerrie om mee te maken. Ik hoop dat jullie er allemaal snel weer bovenop zijn.
Ik ga een paar dagen offline ; feest vieren met mijn moeder (70 jaar) en de hele familie.
Bijrijdster past op het huis en de dieren. Dus de beesten zijn goed verzorgd.

Allemaal prettig weekend / sterkt / succes met de wedstrijden / uitvoering en heel veel beterschap. <3

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 08:11

jeetje ik heb gewoon vannacht aan jullie moeten denken zeg...

ingrid, hoe is 't nu met de pijn?

en ollie, hoe is 't met jou en poown?

ik ben jaren geleden eens met iemand anders op de wagen van achteren aangereden, die was toen ook bewusteloos en ik heb alles toen ook helemaal meegemaakt, span dat weg rende, ambulances, wat een paniek, ik was toen 16, maar herinner het me alsof het gisteren was...
wat ben ik nog lang bang geweest...

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 08:18

Ach Ingrid wat naar allemaal.... mag je wel weer naar huis vandaag? Is je vriend thuis?
Ollie sterkte, hoop dat je beetje geslapen hebt....

@Nouvel zo zeg wat heftig ook...
@Janouk heel veel plezier bij je ouders en met de familie :j

Groom komt zo, het waait nog wel wat hier. Heb rondje uitgestippeld voor Snuit zonder al te veel bomen,waarschijnlijk wel met veel plassen dat vindt hij altijd erg leuk. Zal wel zwaar zijn maar dat is wel goed voor hem := .
Nu eerst aan de :9k

Voor iedereen vandaag een extra engeltje op de schouder en take care :(:)

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 08:21

IM wat slecht dat ze je niet gewekt hebben daar! Mag je vandaag weer naar huis? Waar heb je pijn aan? Of doet alles pijn?

Ollie heb jij een beetje kunnen slapen of zag je alles telkens weer voor je? Hoe is het met jouw pijn? En met je pony?

Veel sterkte voor jullie :(:)

Janouk veel plezier tijdens je feestweekend!

Nouvel dat is ook wel heel heftig om op je 16e mee te maken!

Ik heb weer bijna een slapend-rijk-worden-dienst gehad vannacht.
Gisteravond even bezig geweest en vanochtend om 5.45 uur gebeld door een chauffeur die ging vertrekken. Denk dat hij zo weer belt om te melden dat de patiënt is afgeleverd. Nog even ontbijtje eten en dan naar de post om de boel weer over te dragen. Daarna meteen door naar stal, paarden voeren en naar menles toe.

Fijne dag allemaal (voor zover mogelijk)

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 08:47

goedemorgen.

Ik hoop Ollie dat je toch nog wat hebt kunnen slapen vannacht ?? ik was een paar keer wakker en moest toch aan jullie denken.
Duim voor je dat Brutus ook niet stijf is oid....
Ingrid...duim dat je vandaag naar huis toe mag.

VHU een buitenrit gepland met Snuitje...veel plezier, hoop dat er geen omgewaaide bomen oid zijn.
hier wel al eentje, maar die ligt in de berm.
en ik hoef..(gelukkig) niet met een paard op pad.

Eagle en Dakota die vinden dit geweldig weer, zijn helemaal lekker gek. :j
zometeen zoontje naar school, hij voelt zich gelukkig al een stuk beter, en vanmiddag wil hij graag naar een feestje van een vriendje...afwachten maar of hij dat volhoud.

Veel geluk voor iedereen vandaag, en veel succes.
Werkze voor diegene die werken moeten...

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 08:54

Goedemorgen

Ik ben ook heel benieuwd hoe het met Ollie en Brutus is. Ik heb zo met jullie allemaal te doen. Dit is echt zo'n ramp die je niemand toewenst.
Ingrid: een ziekenhuis dat vergeet je te wekken {:)-:( Daarom was je toch daar??? Heel veel sterkte lichamelijk en geestelijk!
Bianca: fijn dat je zoontje weer opgeknapt is.
Frensie: dat zijn nog eens leuke diensten :j
VHU: gaat lekker mennen.
Nouvel: heftig verhaal; dat vergeet je inderdaad nooit meer.
Janouk: heel veel plezier met je familie

Ik ga hier denk ik maar longeren, er is gisteravond weer zoveel water naar beneden gevallen dat het erg zwaar wordt om te mennen. Ik ga pony vanmorgen al vast vlechten voor morgenochtend, want vanmiddag ga ik met zoon naar het theater en vanavond ga ik kijken bijde springles met Thabor (manlief gaat springen vanavond, kan hij nog even oefenen voor de onderlinge van morgen) Daarna moeten Thabor en Amerigo nog de staarten en benen gewassen.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 09:11

ingridM; wat een eieren dat ze dat vergeten zijn! :\
:(:)

ook hier erg geschrokken eigenlijk van jullie 3 (ollie ingrid en pony).. :(:)

Een behouden rit voor VHU gewenst
tine longeren, en gisteren les waarbij pony raar deed :+ daar is 't pony voor tine

Ik heb net m'n nieuwe huisarts gebeld :') Mag om 9:50. Ben zééér benieuwd :P Kan er lopend heen, maar heb geen idee hoelang ik erover loop :+

Lacuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 09:42

Jeetje... Ollie, IngridM, bruutje... hele dikke knuffel en sterkte van deze kant! :(:)
Heb mijn ponylief ooit eens met een slee achter zich aan in de verte zien verdwijnen... blijft je altijd bij.
Hoop dat Ollie een beetje heeft kunnen slapen, en dat Brutus snel herstelt.
Dikke knuf!
Lacuna

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 09:57

Iedereen die me een pb of sms heeft gestuurd; bedankt! Heb geen fut nu om jullie persoonlijk te beantwoorden sorry......

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 10:13

Pfff, lekker ziekenhuis Ingrid.....

Mijn Dennis, braafde pony waar ik ooit mee heb gewerkt, is 1x naar huis gegaan, heeft daarna 1x op z'n kop in het tuig gelegen en is daarna nog eens dwars door de omheining van de bak gegaan (op z'n kop in het tuig was geen blinde paniek maar stommigheid, de andere keren ging hij blind en dat heeft hij nu nog met dingen achter zijn billen).
Maar daardoor ben ik enorm voorzichtig en rij ik alleen met m'n eigen (of door mij zelf betuigde) pony's zodat ik weet wat ik aan ze heb. Dat ik van de zomer bij VHU op stal zomaar op de wagen achter zo'n grote pony stapte was heel stoer van mij.

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 10:27

Even snel vanuit auto met mob:

:(:) voor IM en Ol

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 12:58

Ingrid wat een ziekenhuis, beterschap doe rustig aan.
wat een enge verhalen hier, ik heb serieus even getwijfeld of ik wel alleen zou gaan naar de verhalen hier, maar ik ben weer gezond en heel terug. De wind viel mee en het zonnetje scheen, maar het was toch wel erg koud, brrr.
Nu even bij mijn ouders aan het opwarmen is gezelliger als alleen thuis, dan dadelijk uk halen.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 13:35

@Sonjim: ik kwam je tegen :j , dat was ik bij de rotonde die zo uitbundig aan het zwaaien was :D .

Nog even een heel dikke knuffel voor Ingrid, Olga én Brutus :(:) :(:) :(:)

Hier is Connor naar een vriendinnetje en ik ga zo dus ook even inspannen en een klein ritje maken.

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 14:49

Ik heb vanochtend een lekkere menles gehad, maar die wind is wel heel erg koud!!!

Nu net thuis en wat gegeten. De labrador staat me heel hoopvol aan te kijken want die wil wandelen, maar het is hier net gaan regenen, dus ik wacht eventjes.
Daarna zo weer terug naar stal om de paarden binnen te zetten.

Sonjim fijn dat je toch lekker hebt gemend, ondanks alle enge verhalen hier en de wind buiten.
Avaluna ook veel plezier met je rondje.

IM en Ollie nog een dikke :(:)