balen zeg !!
Ollie ook voor jou is dit heftig !!! dus ook voor jou veel knuffels en sterkte,....en ik hoop dat met Brutus ??? gok ik ?? alles in orde is !!!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
sonjim schreef:Ik vind het leuk dat Naaltje zegt dat Ingrid naar lijf moet luisteren, hihi, geef jij het goede voorbeeld eerst?? Grapje natuurlijk he.
dus je hebt gelijk. En wat mijn rug betreft, ik denk wel dat het daar ook mee te maken heeft, dat struikelen etc.. ga ik ook melden 

(lees: zij wilde draven, en dat deed hij netjes, maar wel volgens zijn eigen bedachte patroon door de bak
tel daarbij een meiske op wat niet zo goed durfde doorpakken en tsja
dids had in elk geval lol
) maargoed, dat hij loopt te draken is een goed teken, dan voelt hij zich in elk geval goed genoeg daarvoor. Er werd ook lekker aangevallen op het hooi, en ook zijn lekkere bak brokjes met 2 mandarijntjes en wat gekookt lijnzaad ging er góed in
IM en Ollie ik schrik me rot !!! Net thuis van etentje, dacht "ik lees gezellig nog even bij..." maar jeetje, wat een schrik, voor jullie allebei een hele dikke knuff en IM in 't ziekenhuis... jeetje... en Ol die alles zag gebeuren, meiden, ik denk aan jullie
IngridM in ziekenhuis, Ollie zeer geschrokken en Brutus toch ook enorme schrik met zo'n wagen achter je aan rennen richting dorp 
jemig, ik schrik me rot; arme Ingrid, Olga en Brutus.
wat een nachtmerrie om mee te maken. Ik hoop dat jullie er allemaal snel weer bovenop zijn.
.
Daarom was je toch daar??? Heel veel sterkte lichamelijk en geestelijk!

daar is 't pony voor tine
Mag om 9:50. Ben zééér benieuwd
Kan er lopend heen, maar heb geen idee hoelang ik erover loop

voor IM en Ol