Zo eigenlijk vrijwel op weg naar
feestje nr 3.... maar zoonlief is nog erg bezig met het in elkaar zetten van zijn LEGO Technic graafmachine
Citaat:
maar dan moeten wij deze eerst verkopen
Wil hij dan niet inruilen Laura, gewoon vragen hoor, volgens mij doet hij dat wel.
Volgens mij is het te klein, niet alleen in hoogte, maar ook in lengte. Ga maar na, bij groot paard, zeg 1.70 heb je ook een trailer nodig van wel 2.20 hoog (extra hoog), dat is 50 cm plus. Ga daar ook maar van uit bij pony's, zit je veilig. En je wilt niet met een trailer zitten waar ze niet meer inwillen. Dus Rivaldo is 1.12 toch? Dan is het minimaal 1.65 hoog. Die van mij staan nu in 1.90 hoog, zou best lager kunnen. Maar heb die van 1.50 gezien, daar passen ze qua hoogte / lengte niet in. Maar denk dat als je wat doorpraat / dooronderhandelt er veel mogelijk is. Zowel paardenhandel als trailerhandel / autohandel noem maar op zit aardig in het slop, je kunt nu leuke aankopen doen voor niet te veel geld. Moet je wel geld hebben natuurlijk
Je kunt ook je trailer laten ombouwen, kost 1700,- ben je ook klaar.
Hier ook een vieze kledderbende, Snuit vanochtend deken lekker afgedaan, kan hij lekker luchten, doe hem vanavond wel weer op. Zal kijken of ik even foto kan maken van hoe hij geschoren is. Hij heeft zeg maar soort brede racestreep
volgens mij heeft hij het niet koud zo, als het niet hard waait / regent / al te hard vriest. Wat een bende zeg in de paddock nu die sneeuw weggaat ... een en al mest