Ik ken de producten wel. Heb voor Pablo een hakbeschermer van dat spul.
Biancacoo
Geplaatst: 05-03-15 12:08
goedemorgen allemaal..
mooi spul baudyh ! hopelijk bevalt het je goed !
Fijne dag allemaal
VanHuisUit
Geplaatst: 05-03-15 17:13
ben benieuwd of je verschil gaat merken Baudyh. Hier beetje zenuwachtig voor zaterdag, merk het aan mijn rug/lijf voelt wat strammig en moe aan merk ook dat zo'n halve dag in de trein me echt sloopt.... da's ook wel balen eigenlijk dat heb ik echt nog overgehouden van mijn burnout ...
En ik maak me dan over van alles zorgen met Ollie. Wordt het niet te warm, te koud, is ze niet te dik (ze ziet er riant uit momenteel eigenlijk ) eet ze niet te veel, te weinig, moet ik nog ritje doen, of alleen longeren of niets ... loopt ze wel goed, voelen de spiertjes wel goed ... aaarrrghhh die onzekerheden grrrrr. Zal blij zijn als ik weer wat ervaring heb opgedaan in deze klasse / als het seizoen weer bezig is en het goed is gegaan / gaat dan voel ik me weer wat zekerder van mezelf.
Vanochtend met tekenles mochten we met flinke klodders verf en grote penselen aan de slag, was erg leuk om te doen (had dat nog nooit gedaan).
Biancacoo
Geplaatst: 05-03-15 18:24
Vhu,...stram in je lijf is gewoon waardeloos......verder...de rit, dat komt vast goed dit weekeind met Ollie !! Je weet best waar je mee bezig bent, dus al die onzekerheden..nergens voor nodig !! Komt vast goed, heel veel plezier alvast, en natuurlijk veel succes.. even je hoofd leegschilderen..is altijd leuk !!
Even snel nieuws uit Frankrijk. we zitten even bij de Mac voor de Wi-Fi voor een Facebook update.
Reis ging goed. Bijna 12 uur over gedaan. Paarden nog even voor de kar gehad.. liepen allemaal goed.
Morgenochtend nog even rijden en dan veterinaire keuring.. en dan zaterdag van start.
happytime
Geplaatst: 05-03-15 23:09
veel plezier daar lanouska VHU jullie kunnen het,maak je geen zorgen sun maar eens een conditie-training aan de longe laten doen ,galopwerk (met stap tussendoor) ipv bijgezet in de dressuurhouding....vond ze best lollig op naar de minimarathon eind vd maand
tine10
Geplaatst: 06-03-15 10:16
Zoonlief heeft al een paar dagen buikpijn, gisteravond flink huilen en vanmorgen ontroostbaar. Samoerai wordt vandaag namelijk weggebracht om te laten beleren. In zijn ogen is het eindeloos lang dat ze weggaat. Arm ventje. Hopelijk heb ik het voorbereidende werk goed genoeg gedaan, zodat ze heel snel weer thuis is.
Biancacoo
Geplaatst: 06-03-15 10:40
Lanouska, lang he ?! zo 12 uur...was ook de duur van onze reis naar haidmuhle vorige week.. fijn dat het met de paarden goed gaat !! veel succes !! Tine..zielig voor patrick....hopelijk is Sam snel weer thuis.. ik heb boodschapjes gedaan..honden zijn druk...maar ik kan niets met ze doen behalve los laten rennen... buik nog te veel last van.....balen..
fijne dag allemaal.
VanHuisUit
Geplaatst: 06-03-15 18:15
Arme Patrick vind dat zo lief van hem dat hij zo gek op zijn pony is En Sun lekker rennen Pfff balen zeg je buik Biancacoo! Wat een belevenis Lanouska, zie schitterende foto's op facebook voorbij komen
Nou hier bijna alles klaar voor morgen (op wat broodjes smeren en kleren klaarleggen na). Morgenochtend alleen nog slobber maken zodat ze wat in haar maag heeft als ze de trailer op gaat (het is ruim 2 uur reizen...). En dan maar hopen dat ze goed eet op de trailer. Ollie is erg wisselend op de trailer, laatste tijd gaat het goed maar kan maar zo opeens weer helemaal mis zijn dus hoop er maar het beste van. Heb haar helemaal netjes gemaakt vandaag, keurig bijgeschoren en bijgeknipt. Manen en staart netjes. Is het toch zo'n knap meisje
Morgen gaat de wekker om ... 4.45
tine10
Geplaatst: 06-03-15 18:33
VHU: spannend maar ook gewoon super gaaf dat je dit weer kunt doen. Proberen niet teveel te stressen! Bianca: balen dat je nog niet kunt trainen. Lanouska: jullie hebben de mannen goed gedresseerd zag ik
Zoonlief heeft nu een foto van Sam naast zijn bed hangen, kan hij haar toch iedere dag zien Nu mag Amerigo mee naar springles. Ik ben benieuwd of hij uberhaupt over een hindernis heen komt hahah, maar hij wilde het zelf, hij kent de risico's. Morgen dressuurwedstrijdje (helaas maar 1 proef, vind ik altijd zo zonde van alle moeite, maar goed het is hier in het dorp)
happytime
Geplaatst: 06-03-15 22:09
veel plezier VHU jullie kunnen het Sam gaat gemist worden....gelukkig heeft hij witje nog. zo net oude tuig van sun opgehaald,zo schattig voor een meisje met een grote shet....meisje ging steeds meer stralen...heb haar een pot vet geven,kreeg er een super big smile voor terug....dan smelt je toch nu een nieuw tuig bestellen en dan kan de ideal ook weg(veel te veel leer over als alles op een na kleinste gat zit)dus maatje kleiner voor sun dus ook smaller tuig...
Gisteren de keuring gehad.. onze paarden zijn zonder enige moeite goed gekeurd.. maar alles gaat letterlijk met de Franse slag.. keuring liep dus gigantisch uit.. en een briefing die je uiteindelijk geen briefing kon noemen... maar we moeten om half 3 dressuur rijden en de vaardigheid pas laat want die begint pas om half 4.. dus allemaal duimen...
Hier zoooooo trots op mijn boskabouter ze deed het zo goed alles heel behoudend gereden want ja, wat kun je verwachten, geen idee. Uiteindelijk twee heerlijk relaxte rondjes gedaan met super waardes en een topfitte pony. Ze startte het 2e rondje echt zo van hoppa dan gaan we nog een keer, totaal geen twijfel bij verlaten vetgate echt gaaf in vetgate ook rustig, vooral eten wat ook de bedoeling is super waardes van 40 - 52 - 44 en alles helemaal top in orde, locomotie 3x A. Dus uitstekend debuut in klasse 2 en het smaakt absoluut naar meer. Was ook helemaal niet moe na afloop. Nu wel uiteraard maar goed, was ook lange dag (incl plm 5 uur in de auto).
Gem
Geplaatst: 07-03-15 22:15
Goeienavond!
VHU, waren jullie vandaag in Ysselsteyn? Ik ook (vanaf 17.30 uur), hindernissen verkennen . Fijn dat Ollie het zo goed deed!
Yep klopt Ysselsteijn. Is opening van het endurance en mendurance seizoen Zag er leuk uit wat ze hadden staan trouwens qua hindernissen/vdh doe je mee of ga je groomen of kijken? We waren 6e in onze rubriek, van de 12 vind ik dan toch wel weer leuk
Biancacoo
Geplaatst: 07-03-15 22:51
Vhu super knap gedaan !!!! Kun je trots op zijn !! Erg leuk die blog !! Zet m op team streutker !!