[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

bicci

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 11:39

tis jou dosier naald...ben jij baas over, het is jou informatie..
er zijn zelfs mensen die na elk dokter/ziekenhuis/ of welk medisch bezoek dan ook wachten op de uitdraai, en zelf ana hun dosier toevoegen en het nooit bij een HA achterlaten, maar 100% in eigen beheer hebben.
mensen die veel reizen bv...

..................

komt weer regen aan he...jakkiebah,
ben net weer beetje beter, heb toch knappe keelontstking overgehouden aan sint-ritje afgelopen maandag...
dinsdag wel peerd aan de longeerlijn nog even laten lopen, maar had gen spierpijn,...gelukkig...kon ik trg naar huis, dood op de bank liggen, gisteren was woensdag, dan kan ik vanwege de taxi-ritten zoiezo al neit naar de knollies...
en vandaag had ik wel rondje willen hobelen...maar ben geen die-hard....
van regen smelt ik nogal en val dus onder het hoedje, "mooi-weer-ruiters" :+

dan maar dagje extra rustig doen..
hier de stofzuiger een keer dor de kamer sleuren bv... :r

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 12:05

Naaltje: jij hoort gewoon inzage in dossier te krijgen hoor. Kun je zo makkelijk overstappen naar een andere ha dan? Toen ik dat jaren geleden in andere woonplaats probeerde, werd nergens nieuwe patient aangenomen. Waar ik nu woon is er helemaal weinig keuze.
Bicci: keelontsteking in de schoen gekregen. Sint snapt het niet helemaal geloof ik.
Frensie: grappig die conclusies die gelijk worden getrokken.
Bianca: sterkte bij de tandarts. en sterkte voor je zoontje, hopelijk is hij snel weer beter.

Ik ben nog steeds niet aan de kuilbalen begonnen, had nog pakjes hooi over van vorig jaar, heb er nu nog 13 liggen. ben heel benieuwd hoe het straks gaat met de kuil. Heb van die grote balen voor 2,5 paard. Wordt ook een heel gesjouw voor me, want ze zijn met moeite op de deel gekomen, kan ze niet verhuizen naar de stal, dus moet steeds grote deeldeuren gaan openen om te voeren. BAH

Nou, ik ga snel weer verder hier :evaw:

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 12:09

hier in breda zitten over de 60 huisartsen :))
maar die ik gebeld had wilde wel nieuwe patient, op voorwaarde dat ik in de buurt woonde, en sja dat doe ik ook natuurlijk. ik had nog de huisarts bij mijn ouders zegmaar.

heb net wat boodschapjes gedaan, een lekkere fles bier voor vriendje. Hopelijk is ie er blij mee

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 12:22

De huisarts waar ik nu bij zit, kan absoluut niet door één deur met de huisarts waar ik wegging. Dus ze vond het helemaal niet erg om een patiënt van hem te 'jatten', hihi.

Boodschapjes hier zijn ook binnen, honden zijn geënd, en heb al gewandeld. Nu even boterhammetjes eten en dan naar het ziekenhuis om te sporten. Dag gaat weer snel!

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 15:56

tine: dat ken ik, bij mijn paardenstal past de baal voordroog naar binnen,maar bij de ponys is de deur opening te smal(past wel een pony door maar paard niet vandaar ponystal _O- )
daar legt de voordroogboer de baal voor de staldeur en doe ik hem plakje voor plakje naar binnen
best wel veel 450 kg :)) (wel balen als de baal fout geperst is,,,,,en al uit elkaar valt als je erna kijkt }:) )
VHU: mijn broer heeft de terugkomende vorm van non-hodgkin,daarom werden zijn eigen stamcellen uitgenomen (bestraald) en weer terug geplaatst en voor dat ze terug geplaatst werden eerst een week hele zware chemo,bloedwaarde werd op 0 gezet(hemoglobine) en als de bloedwaarde op 1 staat mag hij naar huis(was gisteren op 0,6)
nou ga weer richting de ponys ff uitwaaien :evaw:

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 16:11

uitwaaize HT!!

Nou, ik heb m'n dossier opgehaald en meteen gedropt bij m'n nieuwe huisarts. morgenochtend bellen voor een afspraak :P assistente was wel een spontaan mens :D

enneh, ik word net door mijn lieve stalhouder gebeld!! die is even naar de wei gereden om te kijken, en ze hadden gewoon alles op!! :):) :D :):)

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-11 16:12

goedemiddag

wel alles bijgelezen maar even %) in mijn hoofd

gister middag in coevorden de marathon wagen schoon gemaakt voor de show van zaterdag en H.S heeft zijn nieuwe trainins wagen opgehaald.
http://www.excellent-site.nl/modellen/m ... t+Trianer#

ook gegeten in coevorden met een heerlijk toetje :~
daarna naar de menles vertokken. okkie liep erg lekker veel stap en halthouden gedaan dat vindt ie erg moeilijk maar ging aan het eind van de les steeds beter :D

vanochtend gewerkt het loopt eigenlijk de hele week al poedersuiker op het werk, dinsdag was er een monteur voor de frietpan, gister was er geen licht in het restaurant en vandaag (of eigenlijk gisteravond maar had er vanochtend last van) had de maneger de gaskraan naar de frietpan dicht gedraaid dus me frietpan deed het niet vanochtend en de directie van mcdonalds nederland zou langs komen en toen kregen we ook nog onverwachts kwaliteits controlle _-:(
vanavond ga ik kijken in hengelo naar de menavond *\o/*

morgen avond hebben we generale voor de kerstshow en ik heb eindelijk iemand gevonden die even het race nummer wil filmen :j en dan zaterdag middag richting coevorden om de paarden schoon te maken (ze staan in een zwembad wat moet door gaan voor rijbak) te poetsen en vlechten en de eerste 2 vast op te tuigen omdat we laat in bronneger zijn want H.S heeft om 4 uur nog een volleybal wedstrijd

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 17:20

@HT: hopelijk zit je broer snel op 1 en kan hij lekker naar huis!

@Naaltje: fijn dat ze alles op hadden!

@Lanoeska: :(:) op je werk.

Hier weer lekker gewerkt met Romeo, ben zo blij dat het nou zo goed gaat aan de hand *\o/* *\o/* *\o/* .
Wel een hele storm, de rest heeft dan ook vrij gekregen.

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 17:33

:wave:
Een zwaai van zwaar uitgewaaid wezen :+
Weer lekker gekletst hier
Ollie in storm gemend en buurvrouw overleden :(:)
Gave lammetjesverhalen en foto's <3
Naalt van arts verhuisd na gedoe
IM niet koud, anderen wel koud, :P ;-)
Maisie niet top in 't velletje :(:)

Benieuwd hoe Melody vandaag stal uitkwam? En hoe Gompie 't doet? En Bente niet meer koud gehad?

Ik vanmorgen lekker gereden, nog zoekend naar de nageeflijkheid en mate van contact met bit, maar in elk geval een actief paard die gewoon door blijft werken als er tractoren langs rijden door de rijhal en dat in keurige galop, ben helemaal trots. Hij kijkt wel, maar als je 'm bezig houdt blijft hij mooi lopen. Daarna in de storm gewandeld met buuf, zit nog met rooie wangetjes, heerlijk!

Straks uit eten :P

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 17:42

smakelijk prinsje!!

ik kieper net kokend water over m'n arm :x ... auts :+

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 18:59

Oioohhh Naaltje toch... Is de nieuwe doc zo knap? :+
Rotgrapje, sorry... Erg verbrand??? :(:)

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 19:07

heb m'n nieuwe HA nog niet eens gezien :') _O- dacht ik zorg maar gauw voor een reden :')

nee niet erg verbrand. Wel op de binnenkant van m'n pols :') dus béétje gevoelig.. Struikelde over m'n eigen voeten, was overtuigd dat ik m'n voeten optilde maar daar dachten voetjeslief anders over..
achja :+

nou ik ga naar beneden toe, verzorgster komt voor Dids. Even bedenken wat we gaan doen, wil niet teveel doen omdat hij de afgelopen 2 dagen niet zo goed heeft gegeten :)

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 19:08

Hi dames, ik heb helaas niet zo'n leuk berichtje: door een stuurfoutje mijnerzijds met paard en wagen mag ik een nachtje in het ziekenhuis vertoeven. Ben opgehaald met de ambulance en moet nu ter observatie nachtje blijven. Flink gekneusd borstbeen/ribben, bekken en schouder. Ze zeggen een hersenschudding maar heb alleen wat hoofdpijn, wordt wel elke 2 uur wakker gemaakt. En bult op mijn kop met 2 hechtingen.
Heb niet zoveel fut om alles op te schrijven. Mag Ollie doen en anders komt het nog wel.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 19:09

OEI! :oo
ingridM! :(:)

pas op met hersenschudding, luister naar de dokters nu (en later naar jezelf)
:*

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 19:17

IM jeetje das balen zeg !!! Hopelijk niet te veel schade aan jou en de pony.

Naaltje heeft een nieuwe HA. Hoop dat deze je kan helpen.

@ ollie ik zou alleen met ferro meedoen maar er was een afzegging dus nu mag robijntje ook mee.

Nou ik ga naar de pony's. Als het niet regent longeren en anders alleen even de stallen doen en dan
doe ik zo morgen wel allebei rijden.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 19:19

ingrid toch....
ojee zeg...
we wachten het verslag van ollie af voor het totaalplaatje,
herstel jij eerst maar goed.

enne naaldje...jou eigen advies zou voor jou ook wel goed zijn :+ :+

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 19:21

:(:) jeetje ingrid, wat is er gebeurd??? :oo
precies jij weer zeg...
sterkte! :(:)

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 19:27

Beterschap IM!!

Ik ben net om 5 uur gebeld of ik vanavond kan werken. Dus snel naar de post gereden om de spullen te halen. Niet rijden dus vanavond.

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 19:41

Beterschap Ingrid!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 20:06

Lees uitermate illegaal bij vanaf mijn werk maar lees berichtje van IngridM en wil haar even dikke knuffel geven en sterkte en blijf maar even weg uit het topic, is niet goed voor hersenschudding hoofd :(:) :(:)

Lees ook dat peerdjes bij Naaltje weer eten, dat is top en nieuwe wagen voor HS (nette prijs trouwens voor zo'n complete wagen, volgens mij heeft Poeltje ook een excellent). PrinsjeH stoer gereden, knap hoor 8-)

Rest ben ik even kwijt want moet zo college gaan geven, sorry!

Bente is gemend door Peter en die vond dat het heel goed ging *\o/* nou als hij dat zegt.... :D

Doei!

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 20:26

Beste mensen, helaas heb ik door het gebeurde niet zo heel veel zin om te reageren... sorry.... is allemaal best heftig geweest en wil het even voor mezelf op een rijtje zetten.
Ingrid heeft een behoorlijk smakkerd gemaakt en pony is met wagen en al het dorp door gevlogen zo richting huis.
Ik zie steeds de beelden van Ingrid voor me die daar ligt en mijn pony die richting de drukke weg vloog met de kar achter zich aan....

Pony maakt het goed.....
Ik begin nu ook wat pijntjes te voelen maar dat mag geen naam hebben met wat er bij Ingrid is gebeurd.
Laatst bijgewerkt door Ollie1 op 08-12-11 20:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 20:29

Jij ook sterkte Ollie.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 20:33

heel veel sterkte ollie,
veselijk dat jullie dit hebben moeten meemaken.

ik bid voor een goed herstel, zowel lichamelijk als geestelijk, voor jullie beide..

:(:)

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 20:38

Pfff sterkte Ollie!!!
Wat doodeng om je pony weg te zien rennen en dan Ingrid zo zien liggen..

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 21:02

Ollie sterkte !!!!!! Een ongeluk zit in een klein hoekje. :(:)