Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ik stapte eerst op de longeercirkel, toen durfde ik in een stukje van de bak (toen Naaltje bij mij de foto's maken van ons onder het zadel durfde ik nog niet eens in de hele bakCitaat:Dat van dat schrikken herken ik ook vhu. Dat heb ik ohz ook. Met mennen maakt het me niet uit, maar ohz krijg ik dan ook de kriebels.
Als ik nu ohz rijd rijd ik ook aan 1 kant van de bak. Aan de andere kant schrikt hij sneller. Zit tussen mijn oren en ga steeds verder weg, maar duurt wel even.
lanouska schreef:@ naaltje zullen we de gulden middenweg doen ?
bettepet schreef:@tallechie. Onderstaande heeft a.p. mij gestuurd omdat ik graag wilde weten waar ik aan toe was
>>De selectie is dezelfde als vorig jaar. Het percentage is nu 60 % net als op de hippiade.
De datum van het kampioenschap is 20 augustus bij de mv. Gaasterland.<<
Dit betekent naar mijns inziens dus dat je net als vorig jaar 3 wedstrijden met 2 proeven met 60 % moet hebben gereden. Dus in totaal 6 proeven met 60%
Dat van die B dressuur heeft in een KNHS nieuwsbrief mennen gestaan en als je in het hippiade regelement 2011 kijkt komt er ook geen B meer in voor.
Onder het zadel mag je ook niet naar de hippiade in de B. Ze zullen het wel gelijk hebben willen trekken.
tine10 schreef:bettepet schreef:@tallechie. Onderstaande heeft a.p. mij gestuurd omdat ik graag wilde weten waar ik aan toe was
>>De selectie is dezelfde als vorig jaar. Het percentage is nu 60 % net als op de hippiade.
De datum van het kampioenschap is 20 augustus bij de mv. Gaasterland.<<
Dit betekent naar mijns inziens dus dat je net als vorig jaar 3 wedstrijden met 2 proeven met 60 % moet hebben gereden. Dus in totaal 6 proeven met 60%
Dat van die B dressuur heeft in een KNHS nieuwsbrief mennen gestaan en als je in het hippiade regelement 2011 kijkt komt er ook geen B meer in voor.
Onder het zadel mag je ook niet naar de hippiade in de B. Ze zullen het wel gelijk hebben willen trekken.
Ik vind dit niet netjes. Op de site staat daar niets over vermeld. Daar staat nog 55%.