L_Rivaldo schreef:je bedoelt die ik te koop heb of die ik op dit moment gebruik?
Die je gebruikt
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Buckje schreef:Het zou wel kunnen denk ik, maar als je pony een keer zijn hoofd stoot omdat ze met zijn 2e in de trailer staan zullen ze ook wel een keertje kloten/happen naar elkaar en dan klots de hoofd omhoog gooien dan krijgen ze een hekel aan de trailer denk ik..
L_Rivaldo schreef:Is 1,50 meter laag voor een trailer voor mijn pony's? (1,12 en 1,08) dit is natuurlijk hun schofthoogte.
Wij zijn namelijk aan het bedenken om onze net gerestoreerde trailer te verkopen (aangepast voor shetlanders maar ook voor grote paarden te gebruiken, met aliminium bodem zodat je de bodem leven lang mee gaat, houtwerk, grepen, schroeven en popnagels zijn allemaal vernieuwd) Mocht iemand intresse hebben kan dat.. hij staat nog niet officieel op marktplaats of bokt ofzo
Flaver schreef:L_Rivaldo schreef:Is 1,50 meter laag voor een trailer voor mijn pony's? (1,12 en 1,08) dit is natuurlijk hun schofthoogte.
Wij zijn namelijk aan het bedenken om onze net gerestoreerde trailer te verkopen (aangepast voor shetlanders maar ook voor grote paarden te gebruiken, met aliminium bodem zodat je de bodem leven lang mee gaat, houtwerk, grepen, schroeven en popnagels zijn allemaal vernieuwd) Mocht iemand intresse hebben kan dat.. hij staat nog niet officieel op marktplaats of bokt ofzo
Ik heb er 1tje van 150 voor mijn pony van 104cm pas goed. En ik kan er in staan ben 149,5 haha.
Jelleee schreef:Eveline wat een leuk ding! Gaat jij hem kopen?![]()
Ik vind alleen bonte mooi die nie teveel wit hebben. Veel wit vind ik onwijs lelijk. Vossen vind ik ook niet mooi. Valk is echt geweldig, grullo ook.
Maaaaar, het dier moet me ook aanspreken. Ik zal niet snel een pony enkel op kleur kopen.