@Tine, jij houdt de economie wel draaiende....ik heb vandaag maar 1 vliegenmendeken besteld

Vanavond Bruutje nog lekker even gelongeerd! Het was lekker afgekoeld met een windje dus ging prima....
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ollie1 schreef:Nou mijn vliegenmendeken is binnen hoor....dus Epe here we comeo nee, we mogen zaterdag pas
![]()
Vanochtend heerlijk een rondje buiten gemend er stond hier een heerlijk briesje en het was bewolkt ...echter geen regen![]()
Ik vind de proeven voor de talentencompetitie ook best heftig voor 6 en 7 jarigen. We zijn zo strikt met minimum leeftijden echter moeten ze wel een keertwending laten zien. Ik vraag me af wat de toegevoegde waarde van dit onderdeel is om talent te kunnen selecteren. Ik zie liever een goed voorwaarts bewegend diertje met takt en regelmaat ipv een oefening op de plaats...maar goed dat zal wel aan mij liggen
Ollie1 schreef:@Baudy , ik heb die van Ideal met hals ziet er netjes uit en via http://www.ruiterport.com binnen 1 dag geleverd. Ik had er 1 die te groot was en die was ik op FB zo kwijt....