[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 21:13

Ollie1 schreef:
Ik snap precies wat je bedoelt Nouvel.. ik vond sommige stukken ook erg spannend, maar je moet wat :o

gelukkig heb je een zware groom, die waait niet zo snel van de wagen morgen :D :D

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 21:22

IngridM schreef:
gelukkig heb je een zware groom, die waait niet zo snel van de wagen morgen :D :D

_/-\o_ ;)

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 21:23

_O-
succes dan maar morgen!
volgens mij zou het iets beter weer worden...

is ook niet zo heel veel voor nodig... :=

Frensie

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 21:24

Was je close met de buren Ollie?
Gecondoleerd.

Hoorde net op het journaal dat het morgen én vrijdag ook nog gaat stormen, brrr...

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 22:05

kom ook weer even voorbijwaaien.

Zag traumaheli bij ollie in de tuin en buurvrouw die helaas toch is overleden.

Nouvell met amerigo mutsen hihi

VHU met bente die een beetje ziek was niet stil kan staan op foto's en waar ze nog mee
heeft gereden vandaag.

Naaltje met foto's vna vroeger. Wat is dids daar slank zeg.

Tine die sinterklaas heeft gereden en de paarden die in dit weer nog lekker buiten slapen.

Tallechie die nog steeds last heeft met Daan en nog foto's van alwyn.

Verder lees ik wel bij maar het is druk druk druk op mijn werk en er spelen nog meer dingen waardoor
ik ff niet zo lekker in mn vel zit. Heb gelukkig zaterdag marathon met allebei mn pony's dus even wat anders.

Verder vandaag maar niet naar de pony's geweest het waait hier echt behoorlijk. Er klappert van alles en hoor
het langs het huis suizen. Hopelijk is het snel weer over.

Nou ik ga weer en lees weer braaf bij {:)

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 23:06

@HT: wat fijn dat het beter gaat met je broer _/-\o_ *\o/*

@Maisie: :(:) .

Hier was het later op de dag zowaar nog een beetje zonnig, maar wel flink wat wind.
Brrrr, ga nu ff de paardjes "binnen" zetten en met de hond en dan lekker het mandje in.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 06:38

Om ieders dag goed te laten beginnen:

dit zijn dezelfde lammetjes in bewegende beelden Anivia en Karin. Beiden hadden een hele slechte start. Michael heeft ze s nachts om de 2 uur te drinken gegeven. En dit is het resultaat na een nachtje waken:

Vooral op het eind als ze voor het eerst buiten zijn............ :D :D :D
http://www.youtube.com/user/janouk28?bl ... SvaIkRVaFA

@HT wat fijn om te lezen dat je broer vooruit gaat. Iedere stap vooruit is er een.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 08:26

<3 wat leuk & lief <3 jouw zoon ook zeg jeetje geweldig al die zorg van hem (en dan ondertussen lekker kanen op dropsleutels hahaha).

@HT super voor je broer, betekent dat dat de behandeling dan geslaagd is of gaat daar weer x aantal tijd overheen voordat de doktoren echt positief durven te zijn?

Hier druk dagje, moet om 10.00 uur op school zijn tot .... 22.00 uur vanavond :7

Bente wordt gedaan door mijn instructeur dus die is van de straat :+
Waai of werk ze allemaal vandaag :evaw:

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 08:28

Knuffel voor Maisie ! :(:)

Lange dag VHU, werk ze !

Janouk kan goed schapies nadoen :D
Nee wat geweldig om te zien zeg, wil ook een schaapie hahhaa <3 <3

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 08:43

aaaaaaaah lieve schaapies! :oo :+:

@VHU; succes!

@ollie; :(:) wat naar dat het ondanks alle moeite niet mocht baten

ik ben heel blij met mijn stalhouder! :) We hebben een groot probleem bij ons op de wei. En hij is ontzettend positief om het op te lossen.
Probleem is dat de paarden al 2 dagen amper eten... Nou is dat natuurlijk níet echt Dids zijn nature.. :+ Aan de dieren zelf is verder weinig te zien, maar toch maakt het je er niet geruster op...

Lacuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 08:47

... en dan natuurlijk wel heel benieuwd wat zijn oplossing dan is...?

Groetjes, lacuna

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 08:54

En benieuwd waaróm ze niet eten Naaltje. Je hebt toch altijd zo'n mooi hooinet opgehangen? Of vinden de paarden hun eten te nat worden met dit weer?

Janouk wat een leuk filmpje!

VHU succes met je lange lange dag.

Ik ga zo eerst met de honden naar de dierenarts voor hun entingen en dan boodschappen doen. Vanmiddag nog weer revalideren. En vanavond in de les rijden.

Fijne dag allemaal!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 08:57

Goedemorgen.
Dat was een heftige nacht zeg. De wind gierde om het huis, precies natuurlijk waar ik probeerde te slapen. Ook hoorde ik steeds gebonk, dus om 1 uur toch maar naar buiten. Lag een van de windveren te klapperen. Tja, dat kan ik niet in de storm oplossen, dus maar naar logeerkamer verhuisd. Ben gebroken. Denk dat de paarden maar vrij krijgen, kan ik langer slapen straks.

Naaltje: dat klinkt wel heel erg spannend. Ze willen geen van allen eten? En wat willen ze niet eten, hooi of krachtvoer? Ik hoop dat het snel weer goed is.
VHU: druk
Janouk: geweldig dat je zoon zich zo inzet
Maisie: :(:)
Ollie: gecondoleerd
HT: fijn dat je broer beter gaat.

Hier megadrukke dag, dus kom niet vaak langs. Zo naar "schoolarts" met zoon, dan zorgen voor de dieren/uitmesten, slapen, smiddags proberen een idkaart voor zoon te regelen, judo/boodschappen en hopelijk nog naar menles met pony.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 08:57

@frensie; te nat worden heeft Diddle nooit moeite mee gehad. En geloof het of niet, ik stond gisteren met een pluk hooi voor mijn fjord, en hij keek er neit eens naar.. Dan zou je zeggen ''goed opgevoed'' maar euh :+ dat krijg ik er niet in ''opgevoed'' :))
Vermoeden is nu dat het pak misschien net aan het bederven was en dat ze daarom het laatste restje niet meer moesten. Dat zou betekenen dat ze van gisteren op vandaag gewoon wel gegeten hebben omdat we een nieuw pak gestart zijn. Als er vandaag niet gegeten is is er dus een ander probleem :=

Echt erg, heb me nooit kunnen voorstellen dat ik me bij dids zo'n zorgen ging maken omdat hij te mager ging worden en niet zou eten :oo ( :') )
Het zal wel loslopen allemaal hoor :) Ze hebben het alle 3, dus dat het iets in de paarden is is al vrijwel uitgesloten :)

@tine; hooi niet
ze vallen allemaal aan op krachtvoer en wortelen etc. Dids dus ook gisteren wat voer bij gegeven, krijgt hij wel z'n pietemientjes wat binnen :=
Ben ook heel benieuwd hoor, moet m'n best doen zometeen niet gauw te rijden! Maar moet vanavond ook al met verzorgster

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 09:08

Mogge,

@Janouk, wat een leuk filmpje zeg... daar moet je wel van gaan lachen :j
@Tine, doe lekker rustig aan vandaag... vinden de paardjes vast niet erg ;)
@HT, wat fijn dat het wat beter gaat met je broer :j
@Naaltje, ik heb het ook wel eens met een pak kuil gehad dat ze alledrie weigerden te eten... nadat ik nieuwe had gehaald was het probleem opgelost.
@Frensie, druk dagje ook voor jou... veel plezier :D
@Maisie, lekker zaterdag even koppie leegmaken :(:) , ga je met allebei starten ?

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 09:10

Naaltje een niet etende dids/fjord dat is inderdaad vreemd, net als niet etende shetten en haffies. Fijn dat je stalhouder meedenkt. Mijne eten ook geen nat hooi inderdaad en Wieneke is de enige die echt alles vers wil hebben. Echt slechte plekken eet geen van allen.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 09:13

@sonjim; dids at vorig jaar ook het natte spul nog gewoon mee op. En eerder dit seizoen ook..
@ollie; we waren al aan het eind van het grote pak. Dus het was niet dat er gedurende het hele pak geweigerd werd := alleen het laatste beetje.. (bederf?)

hoop toch niet dat ie geen nat hooi meer wil eten, want dan heeft ie een probleem :+
slechte plekken zaten er overigens niet in. Gewoon vrij droog, fris ruikend spul, ik heb er niks aan kunnen ontdekken in elk geval..
:') hij wel :+

Ik moet m'n dossier op gaan halen bij de huisarts, en dan mezelf bij een andere huisarts inschrijven, want anders kijken ze niet eens... ^) ga 't maar doen ook, want heb toch al 't schurft aan die praktijk waar ik nu bij zit

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 09:16

@Naaltje, het zal inderdaad wel een reden hebben en hopelijk eten ze nu weer wel, wel top dat stalhouder zo met jullie meedenkt! Ene hopelijk neemt een andere HA je wel serieus....

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 09:42

Naaltje ik ben begin dit jaar ook naar een andere huisarts gegaan en dat was de beste beslissing ooit. De huisarts waar ik eerst bij zat was een goede vriend van mijn schoonfamilie, maar ik ben echt niet te spreken over hem. Nu zit ik bij een andere huisarts en dankzij haar heb ik revalidatie en krijg ik al mijn fysiotherapie vergoed.

Hopelijk eten de paarden een nieuwe baal wel. Die van mij denkt altijd dat ze uitgehongerd is, dus dat is een goede eter. Maar moet altijd opletten dat ze niet te dun wordt.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 09:49

dids vrat ook altijd of ie nooit wat kreeg, maar hij werd er ook dik bij :))

heb net een telefonisch gevecht geleverd over mijn dossier... >;)
''ik wil mezelf graag uitschrijven en mijn dossier ophalen''
>we versturen het dossier digitaal
''oh wanneer is hij dan bij de nieuwe huisarts?
>weten we niet, volgende week ofzo
... **Huh? Wat een vet trage digitale verbinding is dát dan?**
''ja dat schiet niet op, ik kom 'm dan net zo lief ophalen''
>oh, ja dan doen we hem vanmiddag op de post
''ja hallo? Wat staat er voor geheims in dat ding dat ik dat niet mag zien?'''
>u kan hem na 2 uur komen halen.

vraag me nu af waarom ik 'm eigenlijk niet zelf mocht halen :P

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 09:59

@Naaltje: succes met Didds en de ha!

@Janouk: oh, wat ontzettend lief <3 , dat springschaap is geweldig 8-)

@Tine: :(:)

Ik zag net deze {:)-:( :D

Hier gisteravond wat broei ontdekt in mijn supermooie pak voordroog.
Was wat te laat met uit elkaar halen, is altijd jammer, maar goed het is natuurlijk ook ontzettend warm en er staat nog gras op de wei, zorgen dat ik de volgende keer na een week uitelkaar begin te halen en te schudden, want het is ontzettend mooi spul dit jaar.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 10:00

goedemorgen...
Ollie gecondoleerd.
zwaai terug naar nouvel en anderen die even snel langs kwamen.
Naaltje, niet etende didd's en maatjes....ligt vast aan het hooi.
en je hebt een geheim dossier....je weet natuurlijk zelf je voorgeschiedenis niet... :7 dus.....neeeee dat mag je zelf niet lezen hoor...maffe mensen die doktersassistenten...(sorry)
janouk gaaaf dat springende schaapje...hihi.en zoon als surrogaat mama.....geweldig !!
Bente word vandaag gedaan...fijn dat ze gewoon doorgetraint word, super !
Tallechie, hoe is het met Daan ?? al meer in een ritme ?
HT met broer ietsje beter.
Maisie :(:) niet lekker in je vel...maar weekeinde wedstrijd, lekker je hoofd leegmaken !
Frensie revalidatie..succes.

Zoontje is ziek bij oma en opa spelen.....flinke koorts en hoesten, verder wel opgewekt...dus hoop dat hij voor maandag weer beter is, dan is hij jarig...

verder moet ik om 12.45 mijn kies laten repareren, er is een flink stuk af.....zie er wel tegenop....bah !!
Werkze of veel plezier vandaag....

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 10:04

succes met een nieuwe kies laten plamuren := :(:)

en die voorgeschiedenis weet ik, maar ik weet natuurlijk niet wat mijn huisarts daar voor verhalen bij verzonnen heeft <<)

jeej... het waait hier even niet meer.. scheelt een hoop herrie.. Maar onze flatbewoner is weer weg :j dus er wordt weer vanalles aan elkaar gejankt en gedaan... Ik ga fftjes zoeken als het zo niet ophoudt. Dan gaat er een briefje in de bus dat de hond heel erg jankt...

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 10:33

Toen ik mijn huisarts belde om mijn dossier over te laten schrijven ging dat zo:
"Ik wil graag overgeschreven worden naar huisarts die-en-die"
"Ok, mag ik de reden vragen?"
"Nou, dat weet de dokter zelf wel"
"Gaat uw man ook over?"
"Nee die blijft gewoon, die gaat toch nooit naar een dokter"
"Blijft hij wel op hetzelfde adres wonen?"
"Tuurlijk, waarom zou hij verhuizen???"
"Oh, u gaat niet scheiden..."

Dus.... ze dachten meteen dat ik ging scheiden omdat ik naar een andere dokter ging en mijn man niet. Zo krijg je dus roddels de wereld in.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 10:35

whahaha :P bij mij vroegen ze ook ''wat is je nieuwe adres''
dus ik noem dat, en zeg ''maar hier woon ik al 2 jaar hoor, da's dus niet de reden dat ik overga''
:')

vond het wel sneu, had een stagiaire aan de telefoon, en ik zat dus lastige vragen te stellen, meiske moest heel de tijd navragen aan assistente. Heb tegen haar nog wel gezegd dat ik niet om haar lastig wilde doen :)