Snode
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Naaltje schreef:wie weet hier wat in het engels de term ''dissolved'' betekent bij bedrijfsinformatie?
een faillissement?
die kwam los en had hij zo in zijn hand.
bij de stal waar Rizanta staat hebben ze ook een kleine en aan een kant van de bak is hun terras inclusief parasol / droogmolen met regelmatig wapperende was en het speelterrein van het jongetje. Staat wip, zandbak, glijbaantje (soms ook met water) en sinds kort een trampoline. Rizanta was net zo'n beetje aan alle attributen gewend, kwam die trampolineCitaat:Is handig een klein kind thuis, worden de paarden bomproef van
)

Eerst ingeklapt, later uitgeklapt. Je kunt ook wat afzetlint (van dat rood/witte) aan de bakrand vastmaken. Klapperd leuk als het waait, kost je geen ruimte.
en helemaal voldaan van het eten, grappig he als het personeel je kind herkent en er leuk mee omgaat. Wij hebben hier ook een paar van die vaste stekjes waar ze Han herkennen en Han dus ook het personeel kent.
had ik haar eindelijk weer wat ontspannen (en oei ik vond het toen zelf nog zo eng
) kwamen er over de weg drie tweespannen langs denderen plus een luchtballon in de lucht ... was ik daarvan weer bijgekomen kwam Peter weer terug met zijn vierspan. Wat een stress, dacht dat ik gek werd. En toen hadden we de ezeltjes en de zandbak nog niet eens gehad

)

Ik zou het echt eens gaan proberen in de L. Ik verveel me ook suf in de B met de pony. Schiet ook nog eens voor geen meter op met die korte pootjes.
Ik kijk morgen even hoe hij loopt (dan wil ik niet teveel doen, hij moet geen spierpijn hebben zondag) Als het weer echt heel slecht gaat, zal ik vergespen. Ketting strakker is volgens mij niet de oplossing. Als ik gespannen ben, gaat hij ook tong over bit gooien, deed hij vandaag dus ook. Toch zien dat ik van die spanning afkom. Zo moeilijk. Ik weet dat we heel goed kunnen rijden, dan wil ik dat ook aan de jury laten zien, maar ga dus juist de boel dan lopen verkl...ten. Iedereen zegt dat ik me niet druk moet maken, omdat hij zo netjes loopt, maar ja, dan wordt onbewust de druk juist groter.tallechie schreef:haha lanouska, dat was ohz. voor de wagen gaat het soms scheef
Goed dat je niet veel gedaan hebt. fijn dat de les goed ging.
Omdat daan onrustig is ben ik thuis gebleven vandaag, morgenvroeg maar wel even heen. 's middags verjaardag.
Als het van de organisatie mag start ik gewoon hc in de l. Als dat beter lijkt te gaan start ik daarna in de l. Dan doe ik wel niet mee met de kampioenschappen.
Hier iemand nog tips voor daan? Hij slaapt nog steeds niet en is aan het jammeren?
Heeft geen honger, geen vieze luier
tallechie schreef:het enige wat ik nog niet kan aan de l proef is met 1 hand mennen, maar ja dat is maar 1 onderdeel.
Ik heb 9 punten dus mag over.
Tine jij hoeft je ook niet druk te maken. En als jij minder / niet gespannen bent zal R alleen maar beter lopen. Hoe laat moet je starten???
Staan nog geen definitieve lijsten, en is niet op tijd in gedeeld, maar ik denk zo rond kwart voor 12.
. Waardeloos.
Juist omdat hij er nu zo'n tijd uitgeweest is en omdat ik voldoende moet scoren om aan kampioenschap mee te mogen doen, voer ik voor het gemak de spanning nog maar even op.

en daar heb ik zó al een gruwelijke hekel aan.. Laat staan dat ik heel de dag in een benauwd %% hokje moet staan met warm water uit een hoge drukspuit spelen... Kortom, ik ga echt helemaal stuk vandaag.. Ik neem een fles cola mee