Snode

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Naaltje schreef:wie weet hier wat in het engels de term ''dissolved'' betekent bij bedrijfsinformatie?
een faillissement?
bij de stal waar Rizanta staat hebben ze ook een kleine en aan een kant van de bak is hun terras inclusief parasol / droogmolen met regelmatig wapperende was en het speelterrein van het jongetje. Staat wip, zandbak, glijbaantje (soms ook met water) en sinds kort een trampoline. Rizanta was net zo'n beetje aan alle attributen gewend, kwam die trampolineCitaat:Is handig een klein kind thuis, worden de paarden bomproef van
tallechie schreef:haha lanouska, dat was ohz. voor de wagen gaat het soms scheef
Goed dat je niet veel gedaan hebt. fijn dat de les goed ging.
Omdat daan onrustig is ben ik thuis gebleven vandaag, morgenvroeg maar wel even heen. 's middags verjaardag.
Als het van de organisatie mag start ik gewoon hc in de l. Als dat beter lijkt te gaan start ik daarna in de l. Dan doe ik wel niet mee met de kampioenschappen.
Hier iemand nog tips voor daan? Hij slaapt nog steeds niet en is aan het jammeren?
Heeft geen honger, geen vieze luier
tallechie schreef:het enige wat ik nog niet kan aan de l proef is met 1 hand mennen, maar ja dat is maar 1 onderdeel.
Ik heb 9 punten dus mag over.
Tine jij hoeft je ook niet druk te maken. En als jij minder / niet gespannen bent zal R alleen maar beter lopen. Hoe laat moet je starten???