Sammy, is dit misschien iets voor jou? Of zocht je nu een wagen voor je paard (kan de post niet terug vinden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
frisiangirl schreef:http://link.marktplaats.nl/169598321
Sammy, is dit misschien iets voor jou? Of zocht je nu een wagen voor je paard (kan de post niet terug vinden) Misschien moet je eens bij Wuppertaler poedersuiker Kontor kijken, wij kunnen je dan wel een beetje korting bezorgen..
frisiangirl schreef:poedersuiker moet natuurlijk ku tschen zijn, maar ku t is in nl een scheldwoord...
Evelli schreef:Ik zou niet voor een Dutch wagen gaan. Of ze moeten verbetert zijn, maar laatste wat ik gehoord heb ik dat als je erop gaat staan de platen onder je voeten verbuigen enzo
Evelli schreef:Gister trouwens in moeten grijpen op les.
Waren met rechtsomkeerten bezig, maar ze was te laat met terug sturen dus de kar schaarde. Snel van de wagen gesprongen en het paard meegetrokken naar voren.
Gelukkig is het allemaal goed afgelopen. Hart zat wel even in mijn keel.
Zelf weinig gereden, kreeg erge kramp in mijn linkerhand, dus kon geen contact houden met het paard. Dus de leidsels overgegeven naar medecursist.
Evelli schreef:Mijn medecursist zat verdwaast achterop, zo van: uhmn wat gebeurt er allemaal![]()
Ze zei ook gelijk: zo had ik niet in kunnen grijpen, was helemaal versteend.
Vond het wel meevallen, in zoon situatie moet je gewoon gelijk ingrijpen en het paard mee naar voren nemen.
Daarna pas denken
sammykuh schreef:rachel gefeliciteerd wat voor wedstrijd had je SGMW ?
welsh_lover schreef:Heb je al een leuke marathonwagen gevonden? Of ga je toch voor de dutch ?
welsh_lover schreef:Oeh spannend!! Al reacties gehad op je marathonwagen die je te koop hebt staan ? Wat kost een jasperse ongeveer ?