[AR] [HK] "in een rijtuigie...."

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

frisiangirl

Re: [HK] "in een rijtuigie...."

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 08:51

http://link.marktplaats.nl/169598321
Sammy, is dit misschien iets voor jou? Of zocht je nu een wagen voor je paard (kan de post niet terug vinden Bloos ) Misschien moet je eens bij Wuppertaler Kuschen (Maar dan met t tussen u en s, wordt hier namelijk poedersuiker!) Kontor kijken, wij kunnen je dan wel een beetje korting bezorgen.. Haha!

sammykuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 08:55

frisiangirl schreef:
http://link.marktplaats.nl/169598321
Sammy, is dit misschien iets voor jou? Of zocht je nu een wagen voor je paard (kan de post niet terug vinden Bloos ) Misschien moet je eens bij Wuppertaler poedersuiker Kontor kijken, wij kunnen je dan wel een beetje korting bezorgen.. Haha!

heb je daar een website van? deze kar is net iets te zwaar en denk ik ook net zo groot als de kar die ik nu heb. Zoek dus echt een kleinere voor de shetten en welshjes Knipoog maar bedankt voor de link Haha! en waar licht dat plaatsje is dat duitsland Cool

frisiangirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 08:59

frisiangirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 09:04

poedersuiker moet natuurlijk ku tschen zijn, maar ku t is in nl een scheldwoord...

frisiangirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 09:05

sammykuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 09:05

frisiangirl schreef:
poedersuiker moet natuurlijk ku tschen zijn, maar ku t is in nl een scheldwoord...

Nagelbijten / Gniffelen heb hem gevonden. Maar de shet en pony wagens hebben geen apparte bokkussen zit alleen een apparte zitting op en wil hem graag kunen verplaatsen. Maar bedankt voor de tip Knipoog

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 09:21

Ik zou niet voor een Dutch wagen gaan. Of ze moeten verbetert zijn, maar laatste wat ik gehoord heb ik dat als je erop gaat staan de platen onder je voeten verbuigen enzo

sammykuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 09:29

Evelli schreef:
Ik zou niet voor een Dutch wagen gaan. Of ze moeten verbetert zijn, maar laatste wat ik gehoord heb ik dat als je erop gaat staan de platen onder je voeten verbuigen enzo

Ik weet het niet heb er nog niet op gezeten of gezien ga eerst kijken natuurlijk of het wat is maar op de foto zien ze er licht uit. Maar miss word het ook wel een jasperse ponywagen Haha! die heeft de groom van mijn vriend ook en die zijn ook heel degelijk wij hebben die ook alleen dan in een grotere versie voor onze paarden Knipoog

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 09:31

Gister trouwens in moeten grijpen op les.
Waren met rechtsomkeerten bezig, maar ze was te laat met terug sturen dus de kar schaarde. Snel van de wagen gesprongen en het paard meegetrokken naar voren.
Gelukkig is het allemaal goed afgelopen. Hart zat wel even in mijn keel.

Zelf weinig gereden, kreeg erge kramp in mijn linkerhand, dus kon geen contact houden met het paard. Dus de leidsels overgegeven naar medecursist.

sammykuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 09:32

Evelli schreef:
Gister trouwens in moeten grijpen op les.
Waren met rechtsomkeerten bezig, maar ze was te laat met terug sturen dus de kar schaarde. Snel van de wagen gesprongen en het paard meegetrokken naar voren.
Gelukkig is het allemaal goed afgelopen. Hart zat wel even in mijn keel.

Zelf weinig gereden, kreeg erge kramp in mijn linkerhand, dus kon geen contact houden met het paard. Dus de leidsels overgegeven naar medecursist.

oei ja dat zou ik ook hebben hoor tjee wel ff schrikken dan Ach gut gelukkig alles goed afgelopen

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 09:38

Mijn medecursist zat verdwaast achterop, zo van: uhmn wat gebeurt er allemaal Verward
Ze zei ook gelijk: zo had ik niet in kunnen grijpen, was helemaal versteend.

Vond het wel meevallen, in zoon situatie moet je gewoon gelijk ingrijpen en het paard mee naar voren nemen.
Daarna pas denken

sammykuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 09:41

Evelli schreef:
Mijn medecursist zat verdwaast achterop, zo van: uhmn wat gebeurt er allemaal Verward
Ze zei ook gelijk: zo had ik niet in kunnen grijpen, was helemaal versteend.

Vond het wel meevallen, in zoon situatie moet je gewoon gelijk ingrijpen en het paard mee naar voren nemen.
Daarna pas denken

ja ik zou ook gelijk wat doen maar pas daarna als alles door begint te dringen ervan 'schrikken' zegmaar Nagelbijten / Gniffelen

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 09:55

Mijn shetty (andere als de paniekerd) had er gisteren erg veel zin in. Dat uitte zich in een race van 5 minuten in rengalop, over een zandpad. Daarna was hij weer braaf als altijd. Maar wat kan dat dier hard zeg.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 09:58

hihi, onderschat de kleintjes niet Clown

Morgen ga ik mijn meisje wegbrengen Haha!

racheltjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 17:11

sammykuh schreef:
rachel gefeliciteerd wat voor wedstrijd had je SGMW ?

Nee, het was showrijden.
En das schrikken Evelli, kunnen vervelende dingen van komen!
Gelukkig is het goed afgelopen.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 17:13

Kunnen inderdaad vervelende dingen gebeuren.
Maar maak liever nu zoiets mee met instructie erbij dan dat het me straks gebeurt als ik zelf onderweg ben.

Nou ja, eens is de eerste keer he, dan weet je gelijk wanneer het "gevaarlijke" punt komt en je in moet grijpen

welsh_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 20:39

Hoi hoi !! Vandaag is mijn kar weer gemaakt na mijn ongeluk en ik heb net heerlijk gereden !! Scheelt echt een hoop wanneer de lamoen weer lekker draait !! (de stuurvertraging had namelijk een klap gehad en die was krom, vandaar dus dat mijn kar niet lekker meer draaide) Voor mij stuurde het ook een stuk makkelijker en ze liepen ook weer mooi stelling !!

sammykuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 20:59

goedzo ellen. Beter dat de kar weer gemaakt is dan Haha! en dat ze beter liepen natuurlijk Haha!

welsh_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 21:00

Heb je al een leuke marathonwagen gevonden? Of ga je toch voor de dutch ?

sammykuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 21:09

welsh_lover schreef:
Heb je al een leuke marathonwagen gevonden? Of ga je toch voor de dutch ?

we gaan van de week maandag ofzo denk even naar jack kijken hoe de dutch zit en is enzo. En kijken hoe de jasperse pony wagen is enzo (groom van corne heeft een pony versie van de jasperse beetje net een clever model zegmaar.) dus kijk even naar die 2 welke het beste is enzo. ben er nog niet helemaal aan uit Nagelbijten / Gniffelen

welsh_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 21:11

Oeh spannend!! Al reacties gehad op je marathonwagen die je te koop hebt staan ? Wat kost een jasperse ongeveer ?

sammykuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 21:14

welsh_lover schreef:
Oeh spannend!! Al reacties gehad op je marathonwagen die je te koop hebt staan ? Wat kost een jasperse ongeveer ?

nee nog niet heb hem er woensdag aaf opgezet. Maar er worden er ook zoveel aangeboden op MP Nagelbijten / Gniffelen

jasperse weet niet wat de ponymaat kost 2500 ofzo? heb echt geen idee wij waren voor onze cob maat marathonwagen nieuw iets van 4000 kwijt ofzo. Dus ben benieuwd miss heeft hij wel een leuke 2e hands of iets anders.

Spa moet er toch nog heen om zijn bokkussen op te laten vullen, maar zondag hebben ze een rit vandaar dat we volgende week pas gaan. Anders wou ik deze week al gaan, maar ze hebben de kar zondag nodig dus ging niet hellaas

Bluebontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 22:55

Ik had al even gekeken naar je wagentje, maar voor mijn pony's is hij helaas te groot en voor mijn paard te klein.
Jammer, leek me een fijne wagen.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 22:57

SuSEQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 00:34

Hopelijk komt alles in kannen en kruiken met je merrie... Lachen

Groeten, SuSEQ