Toch de ei-kaas-wrapjes voorgezet aan de gasten en ze vonden het heerlijk en wij zelf ook Ga volgende week Ollie en Piet al ophalen, mis ze te veel, heb dan tijd dus
janouk
Geplaatst: 16-12-15 12:34
Gaaf: Ollie en Piet komen naar huis!
Biancacoo
Geplaatst: 16-12-15 15:36
Jullie ook fijne dagen Janouk. Ja die 10 honden is 1 span voor een quad !! Maar die wil je met je paard ook niet tegenkomen denk ik. De meeste paarden vinden dat iets te spannend.
Vhu lekker de paardjes weer naar huis.
VanHuisUit
Geplaatst: 16-12-15 16:08
Yep. Vrees wel dat ik keuzes moet maken mbt een minder. Niet zozeer qua kosten, dat zit wel goed, maar meer qua aandacht. Maar goed we zien wel. Wie weet zijn er mensen bij stal die Piet een warm hart gaan toedragen. Maar hij moet niet gaan 'verPieteren' dat vind ik sneu.
Gem
Geplaatst: 16-12-15 21:45
Goedenavond!
VHU, héél misschien weet ik dan nog wel een goed huisje en lief baasje voor Pieterman. Een stalgenootje heeft een huis-met-stal-en-wei gekocht en gaat begin januari verhuizen. Het is echter niet de bedoeling dat haar ruin alleen komt te staan. Ei-kaas-wrap klinkt heerlijk! Klinkt als pannenkoek met kaas .
Janouk is creatief geweest . Merry Christmas tooooo youuuuu!
HT speelt voor zombie en het bevalt haar prima
Jeskim heeft de stippenziekte .
Vandaag kwam ik van stal, uiteraard met naar mest ruikende jas aan en bagger aan mijn schoenen en dan doe ik graag ff een snel boodschapje in een dorp waar ze me toch niet kennen . Daar werd ik bij de deur onderschept door twee tienermeisjes die schoenen poetsen voor "Sirius Request" zoals op hun bordje stond . Ze verontschuldigden zich eerst voor de spelfout(en) en vroegen daarna of ze voor 0,50 cent mijn schoenen mochten poetsen........ nou, dát vond ik zielig . Mijn stalschoenen zijn echt bagger (en niet alleen van vandaag), maar dat vonden ze "echt niet erg hoor mevrouw" . De borstel erover en hard poetsen, uiteraard kregen ze de zooi er niet vanaf. Heb ze maar alle muntjes gegeven die ik had (ca 2 euro); naast mijn pinpas het enige betaalmiddel in mijn beurs. Alles voor het goede doel !
VanHuisUit
Geplaatst: 16-12-15 22:17
Bedankt voor het meedenken Gem ze mag tegen die tijd wel even contact met me opnemen Piet gilt wel de boel bij elkaar als hij alleen achterblijft. Maar dat doen de meeste poowns denk ik wel
Geweldig jouw schoenen hahaha.
Nou 1e wildvreemde gast was zeer te spreken over ons B&B **grote opluchting** Ik vind zelf idd die Amerikaanse pancakes met jam zooooo lekker als ontbijt. Moet nog ff uitvogelen hoe ik die kan maken.
Biancacoo
Geplaatst: 16-12-15 22:23
Zo..bijkomen van verjaardagsfeestje van zoonlief. .liep anders dan gepland maar overall hebben ze het naar hun zin gehad.. Leuke film dummy de mummie was echt superleuk !
Gem whahaha.. ziet die meisjes spugen op je schoen..en poetsen poetsen poetsen..tevergeefs. .haha...grappig
Verder...kapot...dus
happytime
Geplaatst: 17-12-15 15:09
zo zo gem heeft weer glimmende stal-stampers ponys van vhu komen weer naar huis. jammer voor hussen,maar het is heerlijk warm weer vandaag zelfs sun had er zin in(voorjaar in haar bol?)
Jeskim
Geplaatst: 17-12-15 16:51
Biancacoo, was wel een geslaagd feestje dus, altijd fijn!! Denk dat zo'n 10 span wel spannend is is voor een paard.
VHU, een goede recensie van een 'echte' klant! Goed begin is het halve werk. Wel jammer dat Pietje een nieuw huis moet, maar wel verstandig als hij erbij in schiet.
Haha! Gem! Ik hoop dat er bij mij nog een autowasactie wordt gehouden voor serious request. Denk dat die er net zo erg aan toe is als jouw laarzen! Wel heel schattig dat die kinderen dat doen!
Vanmorgen weer met Emas gemend. Ik had moeite met mijn linkerhand. Daar heeft bij mijn ringvinger ooit een wondje op gezeten waardoor mijn vel plooit als ik de leidsels vast houd. Gevolg: gaat zeer doen. Nu kon ik maar niet bedenken waarom ik daar eerder geen last van had. Vandaag viel het kwartje, ik mende eerder altijd achenbach en nu zoals ik onder het zadel rij. Hoezo blond???? Ben nu met handschoenen aan het mennen, geen pijn meer, maar is wel erg wennen.
Ging wel lekker op zich, iets meer het neusje eruit, maar ook wat minder druk. Nog wel te veel druk op links en minder druk op rechts, blijft een puntje.. En een grote storing, ineens helemaal blokkeren en niet meer naar links willen buigen. Wel eerst even gekeken of haar staart nog goed hing voor ik wat meer door pakte, haha!!
Na het mennen naar de smid geweest om mijn lamoen wat bij te laten buigen, maar die kerel had er niet echt gevoel voor. Maandag even testen!
Biancacoo
Geplaatst: 17-12-15 19:14
Spoiler: feestje was leuk tot t eind....heel sneu..1 jongetje heeft oi : broze botten ziekte....mijn grootste angst werd waarheid....hij viel en brak (weer) zijn arm .....we konden ambulance bellen en zijn meteen naar ziekenhuis gereden..gelukkig waren we daar niet ver vandaan...maar ik voel me vreselijk schuldig....en naar..en ben d'r nog kapot van vorige keer had zijn arm 3 operatie's en 6 maanden nodig om een beetje te genezen....dus..
Jeskim, mooi dat het mennen goedging..ik deed om 1 vinger een sporttape..dat werktte ook altijd goed met mennen.
VanHuisUit
Geplaatst: 17-12-15 19:14
Even helemaal in de stop Jeskim raar is dat soms he als ze dat hebben. Had Ollie ook wel eens. Als ik dan de andere kant opging ging het weer goed en dan langzaam weer overpakken. Kon er bij haar nooit wijs uit worden of het gewoon koppigheid was of iets lichamelijks zeg maar.
Met Piet ben ik nog niet over uit hoor wie weet vind ik wel een manier om alles met elkaar leuk te laten zijn maar mocht iemand iemand weten die zit te springen om zo'n maatje en er ook nog iets mee van plan is dan hou ik me aanbevolen.
Ber gelongeerd die was helemaal fris. Snuiven, showen had ook het voorjaar in haar hoofd net als Sun haha. Het was ook wel heerlijk weer zeg (sorry Biancacoo ). Nog lekker stukje gefietst en vanmiddag naar de Kunsthal geweest even door tentoonstelling over Keith Haring gelopen. Was leuk.
Oh, wat voel je je dan ellendig, arme Biancao, hoop dat de ouders jouw nog even kunnen troosten/ gerust stellen; heel veel liefs en dikke knuffel.
janouk
Geplaatst: 17-12-15 19:46
wat jammer bianca dat het mis is gegaan
Biancacoo
Geplaatst: 17-12-15 20:07
De ouders waren er heel rustig onder....14e keer in 8 jaar tijd... Heb vanmorgen meteen iets moois gebracht....heb m niet alleen gelaten maar was erg indrukwekkend omdat hij ook heel klein tenger mannetje is...
Als ouders ben je dan wel al heel wat gewend en je moet je kind ook kind laten zijn, lastig. Lief van je, Biancao; hopelijk vallen breuk en revalidatie mee, deze keer.
Gem
Geplaatst: 17-12-15 20:52
Precies, het is dan wel heel vervelend, maar niets nieuws voor de ouders. Ik heb hier ooit een meisje te spelen gehad dat model was voor een kledingmerk. Zij en mijn zoon waren onder het schommelrek de houten schommel aan het overgooien en zij ving op een gegeven moment mis. Flink bloedende jaap boven haar wenkbrauw; ging een mooi litteken worden.... moeder kwam haar dochter net ophalen, keek behoorlijk verwijtend en dan voel je je wel lüllig.
VanHuisUit
Geplaatst: 17-12-15 21:55
Sorry Biancacoo we postten ongeveer gelijk had het niet gelezen... wat naar ... maar wat gezegd wordt voor de ouders zal het echt een stuk minder heftig zijn dan voor jou / de omstanders. Maar erg sneu voor 't vriendje en zeker ook voor jullie
Had honden mee naar stal, op donderdag is er meestal vrijwel niemand dus dan kan dat wel (stalbaas doet overigens nooit moeilijk erg fijn). Vaker alleen Gretha meegenomen maar nu allebei, want Gretha is wat minder autoziek als Wiske meegaat. Dikke lol met z'n tweeen en nu compleet total loss Gretha is totaal niet bang voor de paarden en gaat gelukkig ook niet achter de katten of de geiten aan en ze waren ook braaf toen ik ze in de box deed met longeren
Biancacoo
Geplaatst: 17-12-15 23:05
Klopt hij moet mee kunnen maken wat ieder kind meemaakt, lekker mee naar feestjes..gelukkig was t eerste deel ook echt leuk. Het is ook allemaal goed opgelost en we zijn echt goed geholpen. Ik kan het gewoon heel slecht van me afzetten..
Piet is zo gaaf dat vind vast zijn plekje. Als je met ollie weer kunt gaan rijden is wel heerlijk vooruitzicht.
Net kerstviering van school gehad, was leuk gedaan musical door groep 6.
Bianca heftig dan schrik je wel inderdaad. Billy blijft slecht lopen en bij kou en regen nog slechter. Ik vrees dat het einde oefening gaat zijn. Maar goed eerst in januari weer kappen..
Vanavond ook lekker gesmuld van de warme wafel van het Zonnewendefeest.
Heel dikke knuffel, Sonjim
Biancacoo
Geplaatst: 18-12-15 08:07
Sonjim,... dat is waardeloos. .... ava, hmmmm wafelllll, dat lekker!
Janouk, hoe loopt janouk nu op t harde, gaat dat al iets beter ? Vhu, lekker de honden mee naar stal, gezellig, mooi dat ze dat braaf doen !
janouk
Geplaatst: 18-12-15 08:21
Lief dat je het vraagt. Ik heb nog niet geprobeerd hoe ze op het harde loopt. Eerst opbouwen op het zachte. Ze shaket nu erg. Zal wel met het warme weer en pollen hazelnotenbomen te maken hebben. Dus we zijn nog niet echt aan het trainen.
sonjim, @/#@*(
tine10
Geplaatst: 18-12-15 08:25
Bianca: wat schrikken zeg. Kan me voorstellen dat je daar schuldig over voelt, terwijl je er natuurlijk helemaal niets aan kunt doen. Wat vreselijk voor zo'n ventje. Sonjim:
avaluna
Geplaatst: 18-12-15 12:24
@Janouk: dat is dan zeker vervelend nu met dit weer, arme Janouk *knuffel*
Biancacoo
Geplaatst: 18-12-15 13:36
Janouk, dat is waardeloos....dat shaken is wel echt een moeilijk probleem....
Tine, hoe gaat t met je ribben..
mijn lijf protesteerd behoorlijk omdat ik eergisteren opgevouwen een uur bewegingsloos in de panakooi bij het jongetje ben gebleven....was 60 cm hoog, 60 cm breed.. lekker krapjes...maar dat gaat wel weer over..nooit gedacht dat ik daar zou passen..