same to you
Toch de ei-kaas-wrapjes voorgezet aan de gasten en ze vonden het heerlijk
en wij zelf ook
Ga volgende week Ollie en Piet al ophalen, mis ze te veel, heb dan tijd dus
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
. Merry Christmas tooooo youuuuu!
.
. Daar werd ik bij de deur onderschept door twee tienermeisjes die schoenen poetsen voor "Sirius Request" zoals op hun bordje stond
. Ze verontschuldigden zich eerst voor de spelfout(en) en vroegen daarna of ze voor 0,50 cent mijn schoenen mochten poetsen........ nou, dát vond ik zielig
. Mijn stalschoenen zijn echt bagger (en niet alleen van vandaag), maar dat vonden ze "echt niet erg hoor mevrouw"
. De borstel erover en hard poetsen, uiteraard kregen ze de zooi er niet vanaf. Heb ze maar alle muntjes gegeven die ik had (ca 2 euro); naast mijn pinpas het enige betaalmiddel in mijn beurs. Alles voor het goede doel
!
Piet gilt wel de boel bij elkaar als hij alleen achterblijft. Maar dat doen de meeste poowns denk ik wel

.....we konden ambulance bellen en zijn meteen naar ziekenhuis gereden..gelukkig waren we daar niet ver vandaan...maar ik voel me vreselijk schuldig....en naar..en ben d'r nog kapot van
vorige keer had zijn arm 3 operatie's en 6 maanden nodig om een beetje te genezen....dus..

raar is dat soms he als ze dat hebben. Had Ollie ook wel eens. Als ik dan de andere kant opging ging het weer goed en dan langzaam weer overpakken. Kon er bij haar nooit wijs uit worden of het gewoon koppigheid was of iets lichamelijks zeg maar.
had ook het voorjaar in haar hoofd net als Sun haha. Het was ook wel heerlijk weer zeg (sorry Biancacoo
). Nog lekker stukje gefietst en vanmiddag naar de Kunsthal geweest even door tentoonstelling over Keith Haring gelopen. Was leuk.
en nu compleet total loss
en ze waren ook braaf toen ik ze in de box deed met longeren