Maar anders had ik weinig tot niks gedaan met paardjelief. Hij heeft wel ijzers, dus dat vind ik toch wat link.
@Laura: fijn dat het nu wel leuk was bij de menclub en fijn lesje gereden.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

L_Rivaldo schreef:Gisteren met tegenzin door mijn vriend naar de vereniging gestuurd. Om het nog een keer te proberen en wat ben ik blij dat hij me een schop onder me hol heeft gegeven. Super les gehad van Saskia van Heesch met Rivaldo en voornamelijk stelling en soepelheid getraind. Hij deed het goed en was volgens haar erg werkwillig en nog goed kneedbaar. De ventjes hadden die middag ook al 3 kwartier gelopen. Dus goed getraind.
Super !!!!
Ook al had ik hem nog zo kort, hij paste er wel bij. Maar nieuwe mensen zijn volgens mij nog veel beter voor hem!
Hoe weird is dat.
:D Maar komt nog wel een keer met Kyano hopelijk.
) met Ollie en Ber aan de lijn mee. Ber komt oorspronkelijk uit Polen en ze loopt blootvoets. Maar sommige stukken waren echt niet fijn... en ik moest met Ollie op die stukken echt kiezen om haar zo veilig mogelijk te laten lopen omdat ze ook nog ijzers onder heeft.... bij Ber zou de kans van uitglijden het minst erg zijn. Nou die dame glijdt dus nergens denk gewoon dat ze, ondanks dat ze al jaren in Nederland is, in haar jonge jaren heel goed heeft geleerd met ijs en sneeuw om te gaan.
maar manlief wel).
)
Citaat:Zou hij met een oms licht slepend been in stap (heb wel da verklaring) door een keuring komen? (dit kwam hij bij sgmw wel, maar jullie keuring is heel anders. Aan de hand sleept hij nl meer dan voor de wagen)
als je wel gaat starten wens ik je uiteraard ontzettend veel plezier, het is hartstikke leuk en conditioneel zou Rembrandt zo weer op dat niveau moeten zitten. Maar .... let op ... 25 / 30 km achter elkaar is heel wat anders dan een wegparcours met daarna stappen, en per hindernissen. Doordat het achter elkaar belasting is vraagt het ook meer van pezen en banden bijv.
). We kregen een C omdat de pony volgens de DA 'not fit to continue' was, met andere woorden: zo'n dier doe je er geen plezier mee om nog langer te lopen.
. Ik ga eerst eens de conditie op peil proberen te krijgen en dan nog met eigen da en fysio overleggen. Zij kennen hem denk ik het beste.
wel super dat je gaat verhuizen