de meeste weten dat ik in maart begonnen ben met mijn race tegen mijn gewicht. Eerste doel was een zeven voor aan en nu kan ik trots vertellen, mijn tweede doel is een feit. Ik weeg vandaag precies 75 kilo.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Verwarming doet het niet, dus dat wordt een rondje garage. Balen, staat 4 weken lang de passat voor de deur, en op het moment dat manlief afzwaait (en de passat meeneemt), krijgt de polo weer een mankementje
.
!
biancailona schreef:ik weet ego bericht, ik lees later terug, maar is trots op mijn zelf.
de meeste weten dat ik in maart begonnen ben met mijn race tegen mijn gewicht. Eerste doel was een zeven voor aan en nu kan ik trots vertellen, mijn tweede doel is een feit. Ik weeg vandaag precies 75 kilo.![]()

geen verwarming..da's niets aan..
. Met de polo naar de garage geweest, mag vanmiddag terugkomen. Dacht ik: ik rij met oppaskindje nog even naar de zaak waar ik al die mooie dekenrestanten ophaal, merk ik na 20 km op de snelweg dat de temperatuur van de auto begint op te lopen
. Direct de snelweg af, motor laten afkoelen, maar moest toen binnendoor met max 50 km / uur en de gevarenlichten aan, terug naar huis om de temp normaal te houden. Heb daar bijna een uur over gedaan
.

Ben wel doorgereden en heb 'm heel voorzichtig geknuffeld. Smerig nat blubberbeest

voor Tine en alle anderen die het kunnen gebruiken.

(eerst geen probleem, een jaar terug mende ik misschien 6x in het jaar
)
Andewi schreef:Gem schreef:Ik had al zo'n donkerbruin vermoeden dat je richting Paagman zou gaan, Andewi! Erg leuk!
ken je Gerard?
, maar ik heb de vorige hoefnetberichten (en de links naar de website) ook gelezen en toch wel even weg zitten dromen bij zo'n reis. Lijkt me zoooo gaaf om daar eens te mogen rijden.