Citaat:Bente vindt het ook vreselijk leuk, maar ik durf niet hoger dan simpel kruisje/balkje op 60 cm of zoiets
Haha, ik heb vandaag maximaal 40 cm gesprongen
. Vond ik al heel dapper
. Wilde eerst volledige controle hebben, want dat tank-gedrag vind ik niets. Hij doet dat wel omdat hij het superleuk vindt, maar dan nog.
Hier is de startkaart per 1 januari aangevraagd voor onder het zadel. 5 jaar geleden hebben we ooit eens gestart: B met 8 winstpunten. Ons eerste doel wordt in 2013 naar de L2 rijden.
EEEEEERRRRR is er een jarig hoeraaaaa hoeraaaa, dat kun je wel zien dat is :.........................................................
maar ja...de honden voelen zich dan op hun best...
. Straks Amerigo en Rembrand mennen, dan vast kar en tuig van Amerigo poetsen voor zaterdag, en alles voorbereiden voor de menles van vanavond.
. Moet ik ff over nadenken en heb meer info gevraagd. Ik heb met Ster nog nooit in een hal met zoveel volk en speakerdrukte gereden
.
.
die kwam gisteren op 3 benen de wei uit,net smid laten kijken en...megaa zweer in de voet.
.
..
en sterkte met je kies
dag op het werk dus zodra het kon weggegaan en (eigenlijk enigszins illegaal maar ik had zoiets van bekijk het maar) en naar de paardjes toe
ze snapte het weer
maar vind het mega stoer dat je meedoet!