[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 22:36

Citaat:
Bente vindt het ook vreselijk leuk, maar ik durf niet hoger dan simpel kruisje/balkje op 60 cm of zoiets

Haha, ik heb vandaag maximaal 40 cm gesprongen :D . Vond ik al heel dapper 8-) . Wilde eerst volledige controle hebben, want dat tank-gedrag vind ik niets. Hij doet dat wel omdat hij het superleuk vindt, maar dan nog.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 06:30

Goedemorgen
Hier zijn we heel stoer geweest :j Hier is de startkaart per 1 januari aangevraagd voor onder het zadel. 5 jaar geleden hebben we ooit eens gestart: B met 8 winstpunten. Ons eerste doel wordt in 2013 naar de L2 rijden.
De laatste jaren zijn de wedstrijden altijd op het mennen gericht geweest. Nu eens proberen hoe ver we onder het zadel kunnen komen.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 08:11

Goedemorgen.

Janouk: heeft flinke plannen voor 2013.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 08:44

Goedemorgen allemaal.

:)ddd EEEEEERRRRR is er een jarig hoeraaaaa hoeraaaa, dat kun je wel zien dat is :.........................................................LANOUSKA... :)) :)) :)) :)) *\%/*
Gefeliciteerd, maak er een mooie dag van !!

Janouk ,superleuk, veel geluk en plezier alvast voor het rijden onder het zadel leuke uitdaging !
Tine..gelijk heb je..eerst controle en dan pas hoger gaan springen !

verder....prutweertje...en ik moet straks nog even met de honden trainen ! super.... ^) maar ja...de honden voelen zich dan op hun best... _O-

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 08:56

Bianca gaat weer lekker trainen.
Lanouska: van harte gefeliciteerd. Dat je maar nieuwe,pijnvrije oren mag krijgen ;)

Hier ook prutweer. Bah.Kou vind ik niet erg, maar die regen -O- . Straks Amerigo en Rembrand mennen, dan vast kar en tuig van Amerigo poetsen voor zaterdag, en alles voorbereiden voor de menles van vanavond.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 09:48

Goeiemorgen!

Lanouska, gefeliciteerd met je verjaardag! Ik had ook graag een stel nieuwe oren gegeven, maar volgens mij zijn ze overal uitverkocht -O- . Oorpijn kan idd ook van je kies komen :j .

Tine: kou kun je je idd op kleden, maar regen vind ik ook vreselijk. Vooral die doorweekte handschoenen :(

Janouk: stoer! :j

VHU: zal idd best wennen zijn om in een kleine bak rond te sturen. Maar alles went, behalve een vent. Arme halfblote Bente, ze zal het idd wel koud gehad hebben. :(:)

Avaluna: tjonge... ik vond mijn woensdag al druk, maar de jouwe zou ik gek van worden!

Tot zover even bijgereageerd.

Zojuist een berichtje gehad of ik mee wil rijden tijdens Paard en Koets bij een demonstratie jonge menpony's voor het NNFPS :oo . Moet ik ff over nadenken en heb meer info gevraagd. Ik heb met Ster nog nooit in een hal met zoveel volk en speakerdrukte gereden := .

Akshay

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 09:54

spannend Gem!!

@janouk; gaaf! :D

Happytime alsnog gefeliciteerd!
En Lanouska ook gefeliciteerd!

Hier druk, en happy :))

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 10:01

@Lanouska: gefeliciteerd *\o/* *\o/* *\o/*

@Gem: hele eer, natuurlijk, maar wel spannend!

@Janouk: wat leuk!

@Aks: hahaha, lekker happy.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 10:06

Avaluna: nou ja, eer.... ze konden tot nu toe niemand vinden :x .

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-12 10:28

Lanouska: VAN HARTE GEFELICITEERD!!!

een hele fijne dag gewenst en hier voor jou kadootje: :D

Afbeelding

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 10:29

goedemorgen..
Gem...spannend, kan leuk zijn om aan zo iets mee te werken....ik persoonlijk vind het niets om aan zoiets mee te werken..zit gewoon niet in mijn aard....
Aks...druk en happy...
tine druk met de paadjes..
Haha..smick...dat zijn beste oren voor lanouska...kan ze goed alles horen... :j
ik heb heerlijk getraind...zo fijn....bleef ook nog droog..op wat motregen na...bos lekker nat, en helemaal onder de zwarte spetters..want de honden schoppen allemaal modderspatjes omhoog..haha..
maar goed...douchen..en de hele dag ligt nog voor me..

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 10:31

@ lanouska: gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er een leuke dag van! *\o/*

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 11:51

Akshay schreef:
Hier druk, en happy :))

Dat lezen we graag :j

Vanmorgen dus gemend met 2 mannen. Wat een verschil nu Rembrand deels geschoren is, hij kan over half uurtje alweer naar buiten. Ga nu de kar van pony proberen toonbaar te maken. OEF

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 15:37

lanouska: ik geef mijn felicitaties door aan jou... *\o/* van harte gefeliciteerd
janouk gaat starten in de dressuur zonder wagen :j geen paul meer aan het stuur :n
ask is happy
mijn happytime is absoluut niet happy.... Y;( die kwam gisteren op 3 benen de wei uit,net smid laten kijken en...megaa zweer in de voet.
een deel eruit kunnen snijden,verder volgende week,want er zat nu wel; een erorm gat in....arme ouwe :?
tine; heerlijk een geschoren paard

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 15:44

Gem schreef:
Zojuist een berichtje gehad of ik mee wil rijden tijdens Paard en Koets bij een demonstratie jonge menpony's voor het NNFPS :oo . Moet ik ff over nadenken en heb meer info gevraagd. Ik heb met Ster nog nooit in een hal met zoveel volk en speakerdrukte gereden := .

Na diverse telefoontjes en mails heb ik de knoop doorgehakt dat Ster mee gaat doen :) .

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 15:57

gem; *\o/* +:)+ welke dag is dat?

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 16:59

Stoer gem..alvast heel veel succes toegewenst, en veel plezier natuurlijk ! :j

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 17:06

Zaterdag 17-11, 14.40 uur in de menpiste :)

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 17:58

Stoerrrr Gem !!

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 19:15

goedavond

iedereen bedankt voor de felicitatie's

@ gem naar paard en koets
@ bianca weer lekker getraint
@ tine lekker gereden en aan de poets voor zaterdag
@ ht heeft niet z'n happy, happy

ik heb gister weer heerlijk gereden met uzma, we hadden les van eeen gast instrecteur. vaste instrecteur is in new york. 2 span van harry liep ook niet verkeerd dus weer vol goede moet naar onstwedde.. nu maar hopen dat harry gewoon de bak zo groot laar als dat ie werkelijk is }:) ..

ik ben op het moment niet zo happy, ben vanmiddag bij tandarts geweest. heb een vulling gekregen met verdoving, drinken met verdoving is al haast niet te doen maar eten al helemaal niet. maar laat ik nu net gister wat van de overheerlijke toetjes van harry meegekregen te hebben dus nu aan de perzike yoghurt met stukjes perzik en banaan er door heen

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 20:28

@ lanouska geffeliciteerd!!!

Gem leuk rijden op paard en koets heb ik ook gedaan een paar jaar geleden.
VHU lekker bezig met b&b en wagen verhuisd !
Tine gesprongen met thabor en druk bezig met wassen van karren en poetsen van tuigen.
Janouk gaat het onder het zadel proberen leuk !!!
HT balen van de zweer hopelijk gaat het snel weer beter !!

Nou hier gaat alles zijn gangetje. Dinsdag pittig lesje gehad met robijn. Maar hij gaat wel steeds beter lopen.
We kunnen steeds meer uitbouwen met oefeningen.

Vandaag lekker rondje met ferro buiten gereden. Was op de kar wel fris maar wel droog gelukkig. Van mij
mag het ook snel een wat langere periode droog blijven !!

lottex

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 20:57

Tine : heeft gesprongen :) & fijn dat het beter ment nu hij geschoren is!
Janouk : leuke plannen onder het zadel in 2013
Gem : wat leuk dat jullie gevraagd zijn voor P&K! Lijkt me leuk om te doen *\o/*
happytime: beterschap!
maisie: leuk dat je zoveel beterschap merkt met robijn! & ook met ferro lekker gereden.

Lanouska: gefeliciteerd! *\o/* *\o/* jammer dat je net vandaag tanden moest vullen...

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 21:13

maisie..droog blijven, dat zou idd fijn zijn.....maar volgens de vooruitzichten is dat niet zo....bah..allemaal regen regen en regen.. :brr:
Fijn dat robijn zo vooruit gaat en ferro het zo goed doet, Hoe gaat het met robin..doet die het ook goed voor de kar ?
je zou met hem toch een les mee gaan doen ?

lanouska..balen kies vullen..duurd dan zo lang tot het weer allemaal normaal voelt..sterkte

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 21:24

Beetje druk hier maar even tussendoor ..... Lanouska gefeliciteerd =:) en sterkte met je kies :(:)

Vandaag echt zo'n >;) }:) -:(- dag op het werk dus zodra het kon weggegaan en (eigenlijk enigszins illegaal maar ik had zoiets van bekijk het maar) en naar de paardjes toe :D Daar heerlijk gerommeld, Blondie weer op weg geholpen met de o zo belangrijke hulp halt-voorwaarts-halt :+ ze snapte het weer :) plus wat 'naar de drukte op de weg gekeken', en Bente voor mijn doen uitgebreid gelongeerd. Moet ik nu echt zelf weer doen, mijn voormalige stalhoudster kon haar heel goed longeren dus wil dat wel een keer per week serieus doen. Vandaag dus gelukt.

@Gem wat 8-) ik ben net zo'n type als Biancocoo denk ik :o maar vind het mega stoer dat je meedoet!
Rest ben ik ff kwijt Y;(

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 21:32

@ biancacoo Robin gaat ook goed alleen weinig tijd en geen groom om daar mee te mennen. Hij
mag zat of zon nog een keer voor de kar. Hij zou mee naar les gaan alleen heeft helaas instructeur
het aan zijn hart en zijn alle lessen voor november afgezegd. Andere lessen zijn sportgericht
en nog veel te intensief voor Robin. Maar verder is het een fijne pony.

Voorbeeld is dat ik ze alleen met zn 4en tegelijk buiten kan zetten ze lopen braaf mee zit alleen
af en toe wel eens in de knoop met de touwtjes maar ze zijn zo braaf naar elkaar toe dus dat
is wel fijn.

Serieus longeren probeer ik ook wel. Moet van instructeur met dubbele lijnen gaan longeren dus
dat gaan we maar weer proberen dan.