Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Slapen lukte ook niet, dus het is er niet beter op geworden. Vanavond maar vroeg erin.

.
(ik vind het toch al knap dat jij zo alles in beweging kan houden in je eentje)
... want dressuur = dressuur echter schijnt dat niet altijd zo gezien te worden
en dat doe ik maar bij deze....Dit in het kader van mijn leven verbetering

wanneer krijg je je nieuwe wagen ?
. Ik word van die berichtjes zo blij en vind het fijn dat ze me nog zo op de hoogte houden
hihi
En succes met laatste drukke week, hoop op rustige dienst voor jou 
met blije spook, aaaahhhh 
hebben we iets verkeerds geschreven ??
of wil hij aangeven dat de paracetamol helemaal niet werkt ??

Heb ook zin in echt voorjaar
voor je. Inderdaad heel fijn dat je zo op de hoogte wordt gehouden. Klinkt als een heel fijne ruiter. Ennuh, ben nu stiekum natuurlijk wel heel benieuwd waarom jij denkt dat je je mond moet houden
) die zo gaaf waren qua uitstraling die ik nog zou willen doen ,dat ik wel 10 jaar lang zou kunnen airbrushen...komt vast als de tijd er is...een voor een..stap voor stap.
geen idee of het 'zachter' is maar Bente is met ijzer in haar mond veel te terughoudend, ze neemt totaal geen druk. Daar kan ik niet mee rijden en gelukkig doet ze dat met zo'n happy mouth niet. Dan is ze nog heel licht, maar in ieder geval wel wat druk.Citaat:Kan iemand mij vertellen wat het voordeel is van een rubber liverpool bit te opzichte van een gewone Is die zachter voor de paardenmond of....
shetlander begint het te begrijpen (stug doorgaan Dennis), wel of geen pup erbij bij Frensie 3 lijkt me ook veel, maar ach... wat is veel...
morgen gaan we kijken
gave foto's van Janouk en ....
ben 't ff kwijt
maar toch gemiddeld 10 km/uur dus dat gaat de goede kant op. Op het laatste stuk wilde Bente nog volop voorwaarts maar ik was zelf dus echt moe en met zeer been, helaas. Maar goed, misschien is het gewenning. Ik zit er wel erg fijn op en met galopperen is het met buitenrijden prettiger dan met mijn dressuurzadel want kan dan gewoon beetje verlichte zit doen, is altijd wel fijn als afwisseling.
maar zowaar paar keer beiden mooi ervoor en dan heb je een blok waarmee je rijdt, loopt het heel mooi gelijk op. Dan is tweespan rijden erg leuk om te doen
VanHuisUit schreef:Er werd gevraagd overgeen idee of het 'zachter' is maar Bente is met ijzer in haar mond veel te terughoudend, ze neemt totaal geen druk. Daar kan ik niet mee rijden en gelukkig doet ze dat met zo'n happy mouth niet. Dan is ze nog heel licht, maar in ieder geval wel wat druk.Citaat:Kan iemand mij vertellen wat het voordeel is van een rubber liverpool bit te opzichte van een gewone Is die zachter voor de paardenmond of....