[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 20:33

nou zo'n roze wagen raak je aan de straatstenen niet meer kwijt als je dr vanaf wil.
Ik had denk ik wel een zwart accentje gedaan en zwarte bekleding. maar ik zou ook eerder
voor een paarse gaan :D

Afbeelding

heb nog wel een appartje van een vriendin.

Afbeelding
wit 8-) vind t wel heel mooi maar zo besmettelijk zou er zelf niet snel voor kiezen.

Jenkins

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 20:35

oow vind die paarse erg mooi zeg :D

Rhine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 20:38

Die witte vind ik wel wat hebben als echte wedstrijd wagen :P

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 20:52

ik blijf wit gaaf vinden, wilde ik eigenlijk ook, maar dan met bruine bekleding...
maar ik was zo bang dat mijn witte paard met zo'n spierwitte wagen niet mooi wit meer lijkt... :+

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 20:53

vhu inderdaad met veel rust is hij er uiteindelijk wel door gegaan. Hij moest voor de witte f langs, anders hadden we die poort niet, en die f stond in het water, dus had er al een hard hoofd in. Maar hij deed het keurig, en daarna de buitenbak ook. weliswaar wat ongecontroleerd en hard, maar hij deed het. Ohz van de week trouwens ook gedaan, dat ging ook goed. Nu weet ik zeker dat het de angst is voor Leek en een andere plas gaat stukken beter

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 21:05

Rhine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 21:08

Het borststuk mag een stuk hoger, niet?

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 21:08

Ja dat dacht ik dus ook, maar als ik hem 1 gat hoger doe heb ik gelijk het idee dat 'ie op haar luchtpijp zit... (wat ik helemaal niet wil, wat logisch is? :P )
Laatst bijgewerkt door xSCWx op 08-08-11 21:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 21:09

Afstand is goed maar je borsttuig moet veel hoger.

Nog een plaatje gevonden van ferro 2 weken geleden in de finale <3

Afbeelding

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 21:11

Gave foto <3

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 21:16

Gave foto Maisie.

borststuk mag inderdaad hoger

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 21:17

stoere ferro!! 8-)

borsttuig moet inderdaad wat omhoog anders belemmer je de schouders teveel...
kijk anders even naar wat andere foto's van ingespannen paarden, dan kun je het verschil een beetje zien...

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 21:20

borststuk op de luchtpijp gebeurt bij een koudbloedje niet zo gauw. Beestjes hebben vaak het nadeel dat de hals erg diep begint. Dus geen echte ''borst'' maar meer ''voorbeen-hals'' :)
Borst op de luchtpijp merk je ook wel geloof ik :)
te laag trekt heel zwaar :)

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 21:36

sjonge jonge, dat slechte weertje is van grote invloed op de hoeveelheid kletsen op bokt hahaha :D

Vanavond weer heerlijk gereden met Har voor de kar... hij had zo lief de oortjes naar voren en had er helemaal zin in... In een flink drafje door het pionnetjes parcours en door de hindernissen gereden en hij vond het leuk, hij wilde steeds in galop... toen zijn we nog naar de menwei gereden en heeft ie daar een grote volte in galop mogen doen op allebei de kanten... wat heerlijk als je zo kunt genieten op de kar en je paardje loopt er zo tevreden voor!!!! <3

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 21:40

VanHuisUit schreef:
@Biancocoo voel met je mee meid, lijkt me erg lastig...ben je anders niet te porren voor een 'africhtproject' of is dat je ding niet? Straks zo tegen eind van de zomer zijn jonge paardjes erg goedkoop, met een beetje aandacht in de winter knapt dat spul meestal erg op en kun je ze in het voorjaar weer leuk verkopen (mocht manlief dat willen / vinden dat dat moet ;) ). Hoeft niet meteen helemaal onder zadel / aangespannen te zijn maar een 2.5 jarige wat wijs maken kan ook erg leuk zijn (laat ik het zo zeggen, ik vind dat persoonlijk altijd erg leuk).
Stel dat het dan met Melody nog wat langer duurt kun je er eventueel nog verder beleer-traject aanvastknopen :j

eerst wel, africhten is superleuk, maar mijn handen zijn wel een probleem,..doordat ik te veel last van pijn heb, en gevoeld heb dat ik zelfs melody niet kan begeleiden in een lastige situatie. ben ik bang dat het mennen uberhaupt misschien niet meer een optie voor me is, zonder handen word het toch lastig mennen.
dus sta een beetje voor een keuze, wel of niet weer doorgaan met het mennen. soms sta je voor een keuze in het leven....die je niet wil maken, dus stel je hem nog even uit ! :+ :j
en groei nu langzaam dicht want veel beweging krijg ik ook niet meer...

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 21:41

@ Prinsje: wat super dat het weer goed ging!!!
@ Maisie: stoere foto
@ SCW: inderdaad borst omhoog en misschien lichtogen ook iets omhoog?
@ Tallechie: ik snap dat je 4 sept niet naar Assen gaat, zou wat veel worden. Gaan we donderdag niet op buitenrit? Is prima hoor, maar wil het wel even weten, hou ik er rekening mee.
@ Nouvel: denk dat witte kar met wit paard net iets teveel van het goede zou worden. En inderdaad een van de 2 zal dan minder wit lijken. Vind het een prachtige wagen zeker voor de dressuur, maar je poetst je iedere wedstrijd helemaal suf. Dat doe ik met mijn donkere wagen al, dus dit zal helemaal veel tijd kosten.
@ Biancacoo: sterkte :(:) Had je die zon niet mee kunnen nemen naar het noorden?
@ Jenkins: mooi groot hok.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 21:43

[quote="Biancacooen groei nu langzaam dicht want veel beweging krijg ik ook niet meer...[/quote]

Dat herken ik :o . Heb sowieso natuurlijk weinig conditie door mijn chronische ziekte, maar heb sinds een tijdje ook last van hielspoor (en hoe dat dan komt is mij een raadsel) dus gewoon wandelen lukt haast ook niet meer. Verga van de pijn. Maar er is eigenlijk niets aan te doen heb ik begrepen.

Nou,hou dan die kilo's maar eens tegen...

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 21:46

he wat vervelend tine... hielspoor kan echt pijnlijk zijn ja! Hopen dat 't overgaat bij je (kan wel)

en inderdaad zag ik hiervoor ergens een onwijs groot konijnenhok voorbij komen, echt mooi!!!

Edit

Biancacoo :(:)
Laatst bijgewerkt door Smickey2011 op 08-08-11 21:50, in het totaal 1 keer bewerkt

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 21:47

tine10 schreef:
[quote="Biancacooen groei nu langzaam dicht want veel beweging krijg ik ook niet meer...

Dat herken ik :o . Heb sowieso natuurlijk weinig conditie door mijn chronische ziekte, maar heb sinds een tijdje ook last van hielspoor (en hoe dat dan komt is mij een raadsel) dus gewoon wandelen lukt haast ook niet meer. Verga van de pijn. Maar er is eigenlijk niets aan te doen heb ik begrepen.

Nou,hou dan die kilo's maar eens tegen...[/quote]
ik heb voor de hielspoor heel veel baat gehad met shock-therapie :))

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 21:47

tine, daarom hebben we toch ook voor zwarte gekozen inderdaad... 8-)

prinsje lekker gemend, super zeg, fijn dat jullie zoveel mogelijkheden hebben op stal!

biancacoo, vervelend zeg, sterkte ermee...

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 21:53

prinsjeH; wat súper van Har!!! :):) :):)

intussen film aan 't kijken :)

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 21:53

heb vorige week geholpen met poetsen van de wagen van stalhouder en da's inderdaad een fors karweitje...
De mogelijkheden zijn inderdaad echt super! Zelfs met dit p-o-k-k-e (excusez le mot) weer kun je heerlijk rijden omdat de zandbak (supergroot) in no time droog ligt en op de menwei is de bodem nooit zwaar, dus ideaal... En dan nog het pionnenveldje en de hindernisjes... én er ligt ook nog een waterbak *uitdagingen moet je houden nietwaar*... Ik kan iedereen die in de omgeving zit deze stal aanraden :j

@Naaltje: welke film ????

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 21:55

Cast away. Op sbs 6 geloof ik. Zwaar rampzalig want komt reclame in :') normaal kijken we op de filmzenders (film premiere, action etc) en die hebben dat niet :P

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 22:03

Goedenavond,

@VHU, welkom terug :j , jammer van het slechte weer... maar wel gezellig voor ons dat je weer kan meekletsen....
@Biancoo, lastig zulke beslissingen... ik zit momenteel ook heel erg in pony dubio :o , ga er niet verder over uitwijden hier op internet ivm de meelezers :7
@Maisie, wat een stoere foto van Ferro. Weet je wanneer ik je pakketje mag ontvangen ?
@xSCWx, je borsttuig moet inderdaad hoger want dit is niet goed voor zijn schouders

Vwb de roze kar, erg gedurfd .. ik stem liever de wagen op mijn pony's af en ben niet zo van de gewaagde kleuren :o

Verder zit ik even in een mendipje :o

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 22:06

hey Ollie, hoe komt 't mendipje??? :(:)

Naaltje, hier ook Film1/2/3/4 fan :j En misdaadnet, comedy central family etc....