Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Rodi schreef:Mag ik vragen waarom jullie kiezen om via hem je wagen te kopen? Er zijn ook dealers in Nederland die bertrouwbaar zijn, waar je garantie krijgt en altijd terug kan komen als er iets is en waar je ook voor leuke prijzen een hele mooie wagen kan bestellen....
BenWLOVER schreef:Dat weet ik nog niet, maar wat ik wel weet is dat de mijne er nog steeds niet is xD
Ik zit hem momenteel plat te smsen
* Kreeg net een smsje terug:
Heb autopech volgt later meer.
af wachten maar weer:=
jiperdepip schreef:BenWLOVER schreef:Dat weet ik nog niet, maar wat ik wel weet is dat de mijne er nog steeds niet is xD
Ik zit hem momenteel plat te smsen
* Kreeg net een smsje terug:
Heb autopech volgt later meer.
af wachten maar weer:=
maar als je dan auto pech hebt dan laat je dat als leverancier toch aan je klanten weten zodat ze er rekening mee kunnen houden.............
ik blijf dit echt heel vreemd vinden
Wat ik me ook nog afvraag is moet je bij deze wagens vooruitbetalen of betaal je bij levering?
shetlander20 schreef:kreeg net een smsje retour dat ze auto pech hebben. uhu dat was de zelfde smoes als bij dennis toe ze hem daar moesten afleveren. Ik geloof dit niet meer. Of rijden ze echt in zulke baggels van een auto dat ze steeds auto pech hebben.
shetlander20 schreef:Nee ook nog niks. Zelfs geen berichtje. Niet via de telefoon en niet via de mail.
Ze kunnen beter eerlijk zijn waarom de wagens nog niet geleverd kunnen worden. Misschien is er nog een wagen die naar NL moet die nog niet klaar is. En niet zo`n k.t smoes hebben auto pech. Want dat geloof ik niet meer.
Krijg jij nog reactie op je smsjes.?
Ik zal er zo weer eens 1 sturen.