[AR] [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Poeltje

Re: [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-11 10:25

Wilde Tallechie ook al smsen, maar haar nummer staat er niet meer in (telefoon is opgestuurd).
Hoop echt dat alles goed gaat. :(:)

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 10:26

succes marrianne!

@tine; nog niks gehoord van tallechie?

Caadhola

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 10:31

Toch wil ik geen andere wagen dan onze Lemerijwagen,maar dan via een andere dealer.
De wagens hebben een reg.nr deze zijn in de wagen geslagen net zoals bij de auto.
Door dit nr,kan ik zo precies dezelfde wagen bestellen.
Lemerij hoeft idd niet meer te verkopen,die is allang binnen,wat een vreemde mail kreeg je van hen.

Ollie/tine-te snel afvallen is ook niet goed,
Happytime-zie ze al lopen mat grasmasker.ha,ha.jammer dat ik er niets aan heb.
L-rivaldo,wel fijn dat je rust kan vinden bij je paardje.
Vanhuisuit-heeft weer werk.

Duurt wel lang voordat we iets van Tallechie horen.

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 11:16

zie dat ik een typ fout maakte om mijn tel er staat eens maar dat hoorde niet staat nu wel raar

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 11:16

in m'n pauze ff checken of er al iets bekend is over tallechie.
Hopenlijk zit de buikbewoner lekker warm binnen in haar buik....maar eerlijk gezegd krijg ik een heel naar gevoel...

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 11:24

Hoop dat alles goed gaat met Tallechie :(:)

Vanacht is mijn nicht bevallen van een dochter. Dit keer netjes na 40 weken en niet met 25 weken al. Dus mijn achterneefje is grote broer geworden :D

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 12:56

Ben ik weer. Even snel moet zoontje van school halen.

Heb sms gehad van Tallechie. Ze heeft gisteren en vandaag aan de ctg gelegen. Alles is goed, maar ze voelt de baby nog steeds niet. Ze moet morgen naar de verloskundige. Ben nu een beetje gerustgesteld.

@ Evelii: gefeliciteerd

@ VHU: ik ga wel eens een stukje in elkaar zetten en dan naar mensport sturen. Moet ik wel even goed voor gaan zitten, nu geen tijd. Fijn dat je nog meer werk hebt hihi

@ Marianne: succes met je tentamen

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 13:10

Even een snel berichtje

Ik ben gisteren alsnog doorgestuurd naar het ziekenhuis. Heb aan de ctg gelegen en ze hebben een echo gemaakt. Kind was rustig, maar hartslag was goed en gynacoloog zag geen rare dingen.
Vandaag moest ik weer heen om de ctg vergelijken. Kind was drukker als gisteren, maar ik was nu 's ochtends en gisteren 's middags. Alles was weer goed.

Maar ik voel het kindje dus nog steeds niet en ben dus ook nog niet gerustgesteld. Ook omdat ik het bij 2 vriendinnen fout heb zien gaan, een bij 28 weken en de ander bij 32 weken.

Ik weet dus ook niet wat ik moet doen. Ze zeiden als je het niet vertrouwd moet je terug komen

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 13:12

Wij zijn ook bij de lemerij wezen kijken. Mooie wagens maar veeeels te duur voor ons.
Voor het bedrag waar we nu 2 wagens hebben gekocht konden we er daar net 1 kopen.

Ben zelf wel tevreden met mn dekkers wagen. Heb m nu 2 jaar en hij is ook niet al te zwaar.

Bij kanora koetsen in belgie heb ik mn zilco tuig gekocht. Scheelde 100 euro met NL. Alleen toen ik tandem onderdelen wou en een mail had gestuurd kreeg ik geen reactie. Ach ja als ik het zo lees is het overal wel wat.

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 13:20

Talechie wat fijn dat we eindelijk wat van je horen, hopelijk valt het allemaal mee.

@ tine wat voor berichtje ga je naar de mensport sturen?

@ maisie zo dat is een verschil in prijs! Ik denk dat ik niet eens wil weten wat die.verdonschot gekost heeft, is namelijk een wagen die aan alle fei eisen moet voldoen wat betreft internationaal starten.

Nou net tentamen gemaakt, ik had goed geleerd maar viel nog niet helemaal mee, was multiple choice en de vraagstelling was erg lastig, nu is het afwachten.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 13:38

tallechie :(:) knuff voor jou
snap dat je je nog druk maakt

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 13:57

Pffff Tallechie wat fijn dat je aan de ctg hebt gelegen en ze zeggen dat alles goed is. Maar kan me zo ontzettend goed voorstellen dat als je jullie snijboon zelf niet voelt het toch nog niet goed voelt.
Citaat:
Ze zeiden als je het niet vertrouwd moet je terug komen

Ze zullen het in het ziekenhuis echt niet raar vinden hoor, die zien genoeg foutgaan om te weten wat er kan gebeuren. Beter een keer extra gecontroleerd dan te laat.
TOen ik in verwachting was van Han (wij waren niet zomaar in verwachting...) waren ze heel secuur in het volgen van de zwangerschap. Ik vond dat een zeer geruststellende gedachte. Ik moest zowiezo elke 2 weken komen vanaf het moment dat bekend was dat ik in verwachting was en in de laatste 10 weken ben ik elke week geweest voor controle, waarvan de laatste twee weken zelfs elke dag. Gelukkig is het ziekenhuis hier op 10 minuten afstand, da's dan wel weer handig :+

Ga helemaal op je gevoel af zou ik zeggen, het is jouw lijf en jullie kind :(:) in dit soort gevallen bestaat geen 'aanstellen' of 'wacht nog maar even af'.

Vandaag pony's op de wei gezet, ze waren zo vrolijk, die gekke Alwyn en Freddy heerlijk aan het bokken en rennen *\o/*
Rizanta heeft vandaag dagje vrij, wilde heeeeeeeeel graag gaan rijden maar ben heel verstandig geweest B-) en naar een vergadering geweest bij een van mijn opdrachtgevers. En vanmiddag heb ik nergens tijd voor, boodschappen doen, eten voorbereiden, Han naar judo en weer terug, dan weer naar mijn werk :7

Oja, over de heren wagenbouwers, ze zouden van Mensport gewoon eens aan mystery shopping moeten gaan doen en dan een ranking maken. Maar dan op verschillende manieren: via mail, via telefoon en via bezoek.

@Naaltje als je nu een andere studie gaat doen zoals bijv P&A, MER, Bedrijfskunde/Communicatie of iets met onderwijs, kom je me vast wel ergens tegen :+ maar juist in jouw richting zit ik niet (misschien maar goed ook :+ ;) )
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 26-01-11 14:05, in het totaal 1 keer bewerkt

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 14:03

@ Tallechie: zoals VHU zegt, gewoon je gevoel volgen, en beter 10- x voor niets gecontroleerd maar gerustgesteld dan in de stress zitten. Dat is ook niet goed voor baby.

@ Marianne: ik wil een verhaal schrijven over hoe diverse wagenbouwers me afzeiken of in ieder geval geheel niet meewerken.

De Lemerij heeft me nu 2 keer in mail gezegd:
Ook viel ons de wijze van aanspanning van uw paard en wagen op en wij zouden
hierover graag met u willen praten bij de aanschaf van een andere wagen om u
hierop te attenderen en uitleg te geven.

Ik vind dit heel vervelende opmerkingen, ze doen het meerdere keren maar lichten het niet toe (ook niet als ik daarom vraag, maar ja, ze beantwoorden geen enkele vraag). Als er iets mis zou zijn, dan zouden al die jury's en mijn instructeur daar heus wel iets van gezegd hebben. Maar toch ga je twijfelen als je zoiets leest.

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 14:14

Ik ben blij dat ik niet hoef te shoppen voor een nieuwe wagen,wat een gedoe zeg.
Tallechie, heel veel sterkte, blijf rustig, alles komt vast goed. Hoe lang moet je nog?
Ik ga ff naar de ponies.

b485

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 14:15

Tallechie, blijf zeker je gevoel volgen. Kunnen ze "verklaren" waarom je de baby niet voelt?
Tine, als ik zo een opmerking zou krijgen, zou ik toch ook aan mezelf beginnen te twijfelen.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 14:23

Citaat:
Ook viel ons de wijze van aanspanning van uw paard en wagen op en wij zouden
hierover graag met u willen praten bij de aanschaf van een andere wagen om u
hierop te attenderen en uitleg te geven.

a. ze hebben je er nu op geattendeerd
b. waarom kunnen ze pas uitleg geven als je een andere wagen bij hun aanschaft :o?
c. ja hoor, je bent Z-mendressuur en je aanspanning klopt niet 8)7

Tine, geen enkele reden om aan jezelf te twijfelen ben jij gek :+ Dit is gewoon een verkooptruc. Jeetje zeg, zouden ze iets zien wat ik niet zie. Wat zijn ze goed, deskundig,geweldig, daar moet ik heen. Ja en daar gaan je Euro's...

Natuurlijk kan het altijd anders. En er zijn verschillende manieren/stijlen. De een zet een paard er verder voor, een ander korter erop. De een ment met veiligheidssluitingen de andere niet. De een met veiligheidsligtogen de ander met brancardbeugels. De een met bit zus, de ander met zo. Enz. enzoverder. Maar als je dan iets op te merken heb doe het dan wel concreet en zo dat iemand er iets mee kan.

Extreem wissen die mail lijkt me ~~}>
Of ze een mail terugsturen als ze toch zo bezig zijn: als u een idee heeft hoe ik meer dan 215 punten kan scoren in de Z mendressuur hoor ik het graag }:0

Aan mij hebben dat soort types / mannetjes een slechte hoor, ben assertieve Rotterdamse geworden _-:(

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 14:29

Dank je VHU, had ik even nodig. Ben heel boos, maar wordt er ook onzeker van.

Ennuh, mijn record staat op 226 punten :D

Zo nu snel zoon naar muziekles brengen, kan ik boodschappen gaan halen

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 14:30

Vind het ook een vreemde opmerking..... inderdaad maar eens vragen hoeveel punten meer dan die 226 je kan scoren met een wagen van hun }>

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 14:31

Oja, het waren er maar 226 :+
Nou da's wel heel weinig....moet je beslist iets anders doen, vooral een andere wagen _O- :r

En met Amerigo ben je toch ook vaak genoeg gestart.
Nee hoor ze proberen je gewoon onzeker en afhankelijk te maken, dan gaan ze alles voor je oplossen, met hun materiaal en service en jouw :$

Hiermee wil ik niet zeggen dat de Lemelerij geen goede wagens zou hebben, dat is natuurlijk niet zo, ze hebben prachtige wagens. Maar dit soort geneuzel vind ik niet kunnen.

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 14:42

VHU: ha ha alsof je punten gaat scoren met een andere wagen,die leverancier toch!
tachellie: heel veel sterkte gewenst van deze kant, leef met je mee

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 14:45

*gaat andere wagen kopen zodat ze ook Z dressuur kan worden*

oh :oo zo werkt dat niet..

@tine; heb je nog vriendelijk terug gemaild?... Ik zou echt uit m'n pantoffel schieten geloof ik :=

nou, net wat besproken voor m'n verslag, ik ben dus nog wel een weekje aan het corrigeren
ohnee.. ik heb nog maar 1 dag.. ^)

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 15:00

@Evelli, van harte gefeliciteerd , leuk weer zo'n nieuwe wereldburger
@VHU, ik denk niet dat de mensport zich daarvoor leent, volgens mij zit daar teveel sponsorgeld in.... ik denk eerder aan het 'Bit'
@Tallechie, wat fijn dat je goed in de gaten wordt gehouden.... denk goed aan jezelf en bij twijfel ga je gewoon direct terug :(:)

Ik denk dat ik nog heeeel lang moet gaan sparen... mijn gevoel gaat nu richting een Verdonschot wagen of een wagen van Rombach.

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-11 15:00

@Tine; Wat een rare reacties zeg.. Zou het me niet te persoonlijk aantrekken!

@Tallechie: Gelukkig.. een reactie. Sterkte. :(:)

Ik ben langs de dokter geweest. Val van de fjord heeft toch wat meer meegebracht. Heb een hersenschudding. :\

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 15:01

Ik ben erg tevreden met mijn cavalier wagen :) (van schie dus) en mijn HCA sulky :)

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 15:03

Poeltje schreef:
@Tine; Wat een rare reacties zeg.. Zou het me niet te persoonlijk aantrekken!

@Tallechie: Gelukkig.. een reactie. Sterkte. :(:)

Ik ben langs de dokter geweest. Val van de fjord heeft toch wat meer meegebracht. Heb een hersenschudding. :\

ga achter je pc uit
en ga rust nemen
en ga je zelf niet voorbij lopen?

Ik wijt nogsteeds mijn bijna continue hoofdpijn aan het te snel weer actief worden na een zware hersenschudding..
doe me niet na.. je hebt er spijt van als je na 2 jaar paracetamol ''sponsort'' ;)