@ happytime: de kans dat hij nog wat gaat groeien is toch wel vrij groot. 8 cm lijkt me wel wat veel, maar het is niet onmogelijk. Romeo was 1.02m toen ik hem kocht, mijn (ex)dierenarts zei tegen mij: "Die gaat richting 1.30m, wacht maar af." Velen zeiden tegen mij: "Een paar cm zal hij nog wel gaan groeien, maar je mag al héél blij zijn als hij 1.10m haalt! 1.30m wordt hij NOOIT!" Romeo is nu wel al 1.25m...
Op 3 jaar tijd is hij dus 23 cm gegroeid! en hij is nog niet eens 4 jaar oud... Die dierenarts zei toen tegen me dat Romeo rond zijn 5e levensjaar nog een groeischeut zal krijgen, en dat deze groeischeut kan duren tot zijn 7e levensjaar.
Hij had gelijk dat Romeo nog aardig wat ging groeien (terwijl iedereen zei dat hij zo klein zou blijven), dus ik geloof er wel in!
@ Sonjim: allereerst een gelukkige verjaardag!
Goed dat je naar de kliniek bent gegaan. Hopelijk gaat het snel weer beter na de boxrust.
@ marrianne: jeetje dat is snel gegaan! Ik kan me voorstellen dat er al heel wat traantjes zijn gerold, maar het is de beste beslissing. Moby zal het goed hebben bij haar nieuwe thuis bij haar 25 nieuwe vriendjes. Veel sterkte!
@ Laura: super dat je weer hebt kunnen mennen!
@ jouke_h: wat leuk zeg
Super als kinderen zo gek zijn van je pony
Ivm die lesjes wat sommigen geven met hun pony: ik heb dit weekend eens met mijn vader gesproken, ik heb hem gezegd dat ik bij de paardenshop eens gevraagd had hoeveel een ponyzadeltje kost (ze zeiden: voor 200 euro heb je wel al een goed zadeltje), en dat het misschien een idee was om lesjes te geven voor kinderen, dat ik zo geld kan inzamelen om spulletjes te kopen voor Romeo (of dingen terugbetaald krijgen, zoals het zadel bijvoorbeeld). Hij verklaarde me niet gek, dus dat is al iets
Hij glimlachte wel zo van "meisje wat ga jij je nog in je hoofd halen", maar hij ZEI niet dat hij het maar niets vond