@Tine, super zeg!
Ik had vandaag echt een off-day
Nog steeds geen cijfer op mijn scriptie, die ene opdracht die ik zo graag wilde niet gekregen, een andere opdracht die al langer loopt wordt korter en niet verlengd, ik zou bij Han op school helpen met schilderen (de kinderen hebben dan schilderles en ik vul potjes met verf en help), ging niet door, vervolgens hooi gehaald, kon ik geen 4 pakken in mijn auto krijgen, geen idee waarom maar 't lukte niet. Kon ik er maar 3 meenemen. Werd er helemaal chagarijnig van
Maar goed, bij de pony's was alles goed, alleen niet veel tijd voor ze
.... Alwyn en Freddy even gefreestyled, was echt ontzettend grappig. Eerst allebei tegelijk, is het net een verlengde pony want Freddy hangt continue achter Alwyn. Alwyn kan heul hard rennen in zo'n bakkie van 20x25. Sim had ik in het weitje gezet, die stond geinteresseerd toe te kijken
Toen werd Freddy moe (gaat hij in hoekje staan, zo schattig) maar Alwyn was nog helemaal vrolijk. Dus flink aan het werk gezet, links / rechts galop, draf, verkorten / verlengen, bij je komen en weer weg. Ging helemaal super. Was ik toch weer een beetje blij.
Alleen het wagentjes verhaal maar even in de koelkast gezet. Hand op de knip, eerst maar eens kijken hoe serieus de schade in mijn 'orderportefeuille' nu echt is. Heb komende week ook nog twee acquisitiegesprekken, dus wie weet.
Dus kan ik ook nog nadenken over die 1.25 m regel (volgens mij ishet echt ook voor D en V)....
Zo heeft ieder nadeel weer zijn voordeel 
Oja, om nog even het vuurtje aan te houden vwb de halsterdiscussie: ik heb ze altijd aan het halster staan met optuigen totdat ik helemaal klaar ben, dan gaat het los en ga ik weg. Maar doe Sim natuurlijk altijd alleen, bij Alwyn houdt groom Alwyn vast. Ook zo geleerd bij koetsiersbewijs (daar hou ik me dan maar aan).
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 05-03-10 20:32, in het totaal 2 keer bewerkt