[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 19:14

weet al wie :j

lottex

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 19:30

Frensie : oeps sorry, ik zal mij nog wat moeten inlezen in het topic :P
sander_lotte : oef, dat moet echt schrikken geweest zijn :\ sterkte & beterschap!

deze namiddag nog mijn tuig ingevet, wat een werk ^)
Laatst bijgewerkt door lottex op 20-08-12 19:31, in het totaal 1 keer bewerkt

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 19:30

suprise .... ik ben het :+

Reed ik vanmiddag weg met de auto naar de garage....deed alles het gewoon weer...garage kon ook niets vinden 8)7 naja, schiet mij maar lek maar we zijn daarna nog maar even wezen uitwaaien op Hoek van Holland. Heerlijk Wiske mee die vond het strand megaaaaaa-geweldig =:)

En morgen dus weer aan het werk, heb er best wel zin in iedereen weer te zien :) Alleen beginnen we met vergaderingen twee dagen :O

@S_L wat ongelovelijk schrikken! Ik zei gisteren nog tegen Bart dat ik het best eng vond die hitte bij Mies ze is al wat ouder en ze had het zo warm, arm beest. Wat goed dat jullie thuis waren zeg. Hoe is het met je nieuwe werk?

bicci

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 19:41

lotte, wat schrikken zeg, en hoe gaat het nu?

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 20:01

SL..wat schrikken zeg..het was ook wel vreselijk warm voor de honden...hoe is het nu met Zha zha ?
haha..naamsverwarring....tja..ik post ook niet altijd mee..
BiancaIlona, gefeliciteerd met je getuigschrift !! super gedaan !
Ollie morgen weer werken.. :Y)
Lottex tuig ingevet, goed bezig !
VHU..auto helemaal in orde....hahaha...tja...duimen maar :Y)

warm hier, wel een koel windje vanmiddag, die nu weer weg is..
verder..moet ik de shet nog voeren, hondjes uitlaten..en....slapen....ben kapot na 1 ochtendje werken..blegh... }:0

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 20:31

tjah, naamsverwarring...

er zitten ook gelukkig niet zoveel bianca's hier....lol :+

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 20:31

*steekt hand in de lucht*

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 20:43

Tja steekt ook hand in de lucht.

Bicci en ik noemen elkaar meestal ngtje

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 20:46

Oja Biancailona nog gefeliciteerd, super fijn dat je dat nu binnen hebt zo voor de bevalling en de drukke tijd die gaat komen.

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 21:12

Biancacoo schreef:
SL..wat schrikken zeg..het was ook wel vreselijk warm voor de honden...hoe is het nu met Zha zha ?
haha..naamsverwarring....tja..ik post ook niet altijd mee..

Hahaha en nog een naamsverwarring! Zhazha is mijn ridgeback, hond van SL heet Zhora :D

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 21:39

Met zhazha gaat het wel goed denk ik :D heb er niet zo een zicht op :P

Met Zhora lijkt het wel goed te gaan, met momenten is ze iets actiever. Ze heeft ook goed gegeten en gedronken dus dat ziet er goed uit. Maar het was echt schrikken! Onze oude, zwarte hond van 12 is springlevend, terwijl onze 2jarige Zhora er zo een last van heeft.. Echt zielig!

Het werk is erg leuk om te doen. Er hangt een leuke sfeer, we mogen de advocaten gewoon met de voornaam aanspreken, dat maakt de sfeer ook wat losser. Iedereen helpt me erg goed en iedereen is even behulpzaam. Ik moet deze week het secretariaat helemaal alleen bemannen, maar dat valt erg goed mee.

Als ik tijd heb, lees ik alles bij, nu is het wat moeilijk van op mijn telefoon.

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 21:41

@Biancailona, solly Y;( ik ben begonnen met de verkeerde naam te tikken en dat terwijl ik je al eerder genoemd had in mijn post := in bedoelde inderdaad de Bels van Biancacoo _/-\o_

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 21:53

ach maakt niet uit, vond wel grappig ook ivm meervoud effect
sl, fijn dat zhora ook beter gaat
vhu, daar ging ook voor en nog gehaald voor de bevalling ook nog.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 22:56

Snuit heeft voor de kar gestaan.was wennen maar ging super . Wat een power heeft die pony. Heb wel bij gelezen maar polsen doen het niet meer zo goed. Als daan morgen wakker is tijdens de les gaat mijn moeder snuit filmen

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 23:13

Leuk tallechie enne...power heeft hij zeker := hij was vast heel blij dat hij weer wat mocht doen grapjasje. 't Zou leuk zijn als jullie wat met elkaar over weg kunnen (bij mij ging het meestal zo ongeveer 3 x goed 1x dat je denkt tja.... en 1x waardeloos zeg maar }:0 ).

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 06:44

Haha zhora....hoe is het.nu met haar
Handig weer en een naam verwarring dom !
Leuk dat snuit weer wat heeft gedaan.
Vanmorgen lekker koel buiten zeg.

Husky's doen het nog steeds goed onderling, super om te zien.

Fijne dag allemaal.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 07:16

Goedemorgen

Inderdaad lekker koel buiten nu. Scheelt gewoon 10 graden met gisteren. Zometeen les met Rembrand en zoonlief mag iets met zijn pony gaan doen. Thabor wordt als het goed is vanavond gereden door bijrijder. Morgen weer lekker een buitenrit met Rembrand, moet alleen nog even een route uitstippelen.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 07:22

Hier is het ook zo heerlijk, heb echt alle ramen en deuren open staan, dat wordt zo wel even aanpoten, want dadelijk voordat ik vertrek moeten ook weer zo'n 40 ramen en tig deuren dicht, hahahaha.

Oh, wat een leuk paard, Biancao <3 .
Arme Zhora :(:) , fijn dat het werk zo goed bevalt.
Voor Ilona een dikke proficiat +:)+ -:) en voor Akshay heel veel plezier *\o/* , fijn dat Snuitje lekker ging :j

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 08:09

Knuf voor zhora

Hier nog warm. Al ingepakt. Gaan door naar de hoge pyreneeën! Hopelijk daar weer gratis wifi

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 08:25

wat schrikken van Zhora S_L !! Gelukkig koelt het nu weer af !!!

Gem spannende wedstrijd gehad en wat een nare ongelukken. Gelukkig is ster niet te veel
geschrokken.

Snuitje voor de wagen gestaan. Zal wel wennen zijn in vergelijking met alwyn.

Aks lekker vakantie aan het houden en paps die voor het paard zorgt.

VHU lekker wezen uitwaaien met wiske.

Namen en dieren die door elkaar gehaald worden. Het is hier ook zo'n wirwar van mensen honden en
paarden !!

Ik ben weer aan het werk. had wel gister middag vrij dus lekker robijn op de wei gereden en ferro buiten. Zondag hebben we oefen marathon dus ze moeten wel een beetje getraind worden. Vanavond miss robin nog even voor de wagen.

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 08:50

@ S-L :(:) arme Zhora
@ Aks super fijne vakantie, geniet ervan :D
@ Tine en zoon zijn lekker fanatiek met de paardjes bezig
@ Maisie, jaaa goed trainen hoor, we hebben mooie prijzen :D

Gister Pown een prikje gehad. We wilde voorrijkosten besparen, dus Pown op de vrachtwagen en voor de deur van de wachtkamer weer uitgeladen!
Komen er van die mensen naar buiten die echt veel verstand van paarden hebben :n "Ooowww pas op hoor, dat is echt een wilde hengst" :')
Nou als het zo'n wilde hengst was ga ik die echt niet midden in een woonwijk laten wachten totdat die een spuitje krijgt :o Pown stond is op zijn gemakje rond te kijken en super braaf.......maar toen die "paardenkenners" wegwaren moest hij toch ff gauw de baas in zijn schouder hangen }:) Het is en blijft een monster :=

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 10:01

Martine Trijbels erg vaardig op menkampioenschapen

ZEYEN – Bij de Noordelijke districtsmenkampioenschappen in Zeyen op 18 augustus kon Martine Trijbels in zowel de M pony als de M paarden de titel opeisen in het vaardigheidsonderdeel. De Onstweddense toonde aan dat ze dit onderdeel tot in de finesse beheerst en kan zomaar hoge ogen gooien op de Hippiade. Martine Trijbels- Dekker snelde met de kleine Amerigo vaardig door de poortjes bij de M-pony's en wist daarbij voor te blijven op Annemarie Brontsema- Klont met Hunsingo's Pixy en Wim de Koning met Stuifakker's Amico.
Martine Trijbels kon met Rembrand ook bij de M-paarden toeslaan. Hiermee betaalde Rembrand Trijbels met een titel terug voor het vertrouwen. Rembrand leek enkele jaren geleden verloren voor de sport na een ernstige blessure. De familie Trijbels bleef vertrouwen houden in het paard ondanks de erg slechte vooruitzichten. Letterlijk stapvoets werd de weg naar herstel ingezet en dat vertrouwen betaalde zich terug in een mooie titel. Met haar rit versloeg Trijbels vrouw in vorm Ilona Woltman met Stalhouderij Nieboers Romke en plek drie was voor Rosalie Rooze met Roses Vivian.

Dit stond zo op de site van 1pknoord. Bloosbloosbloos

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 10:08

_/-\o_ Wow Tine, wat een leuk bericht :D

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 10:28

Het was echt even wennen inderdaad. Ik had helemaal nog niks met hem gedaan en ze staan dag en nacht buiten, dus dacht qua energie valt het wel mee. Maar ik wilde zijn tuig opleggen, maar hij zag de wagen en dacht yeh... eerst dus maar even losgegooid. Kreeg hem natuurlijk nooit weer te pakken. Toen hij het tuig om had wist hij al wat er ging gebeuren en was een stuk rustiger. Maar inderdaad constant aan het dribbelen. Onze bak was wat mul en zwaar en zodra hij het moeilijk/zwaar vond ging hij in gallop. Kreeg hem wel gewoon terug, ook geen angstig moment gehad of zo, maar ging wel snel.

Heel anders als Alwyn en toch ook weer heel anders als Veale.

Vandaag mag Snuit in de les lopen, alwyn liep gisteren iets onregelmatig, denk dat hij een tik heeft gehad. Ben benieuwd wat instructeur er van zegt.

Tine leuk bericht, en nog gefeliciteerd.

Zal even braaf aan de studie, totdat ik naar stal moet

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 10:35

wat een gaaf stukje tine *\o/*