. Ik wil jou thermostaat wel, die van mij is stuk, al een paar jaar.
Frensie: weer lekker aan het hobbyen
VHU: mooie luchten komen er voorbij he. Heb net ook wat fotos gemaakt, maar in het echie is het toch veel mooier/indrukwekkender
Paarden staan hier ondanks de harde wind heerlijk te grazen in de wei/blubber, dus laat ze maar weer gewoon buiten vannacht.
En ik heb misschien iemand gevonden met een kudde schapen, die op de zomerwei gaan grazen. Is goed voor het land en goed tegen de wormen.
Land wat tussen onze percelen ligt komt helaas voorlopig niet te koop (berichten wisselen steeds helaas), dus voorlopig ook nog geen goed formaat menbak.
Nou, ik ga met eten aan de slag, wel wat vroeg, maar kan even niet anders.
*
maar meer dat je eraan denkt als er mysterieuze klachten opdoen!
Ze hebben een eigen schuilstal, met stromend water en een lekkere laag stro. Zodra er 1 spat regen valt, rennen ze naar binnen. haha

fotos
en de lever blijft aangetast. Hij heeft op een wei gestaan waar ook koeien gestaan hebben...., het is dus zeker iets om rekening mee te houden
. Tja, soort van boerderie-achtig gebeuren was het bij ons
dat liep allemaal door elkaar. Weet nog wel altijd het gevecht om de zoveel maanden met de schapen want die werden dan ontwormd & de klauwtjes bijgewerkt plus ingespoten tegen myasis enzo. Ontwormen gebeurde met een soort pillenschieter, waren altijd heftige taferelen, mijn vader met schaap in de houdgreep, mijn moeder met dat ding, dat schaap in de stress