; hier een heel smerig schimmeltje
; dochter was maar wat blij dat ze gisteren eens een zwarte pony moest proberen schoon te krijgen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Ik was met de oppaskinderen naar stal gereden om hem uit de paddock naar binnen te halen en zag dat hij het zoveelste halster heeft gesloopt. Dat boeit me niet meer zo (went vanzelf), maar het ergerlijke is dat hij zich dan niet meer laat vangen. Dus....... eerst zijn paddockgenootje op stal gezet zodat hij alleen overblijft. Maar helaas, daar trapte hij niet in. Worteltje, rammelen met muesli, niks hoor. Toen de hele paddock open gezet, maar het duurde nóg 20 minuten voor hij eruit kwam. En toen direct rechtsaf er tussenuit piepte en vooral niet naar stal ging
. Lekker aankloten met de merries in de naastgelegen paddock, een hap in zijn borst gekregen en vervolgens staart in de lucht en over het terrein rennen. Pas toen er een stalgenootje arriveerde hebben we hem op een stukje kunnen drijven waar we hem van voor en achter konden insluiten. Wat een eikel
. Ik ga nu echt op zoek naar een halster waar hij de sluiting onder de keel niet kapot krijgt. Ben het echt spuugzat
!
leuk he Gem, zo'n ruin. Merries doen dat niet
-bakje dat hij zich dan niet laat pakken
totdat Ber er helemaal klaar mee is en eindelijk (ze is veel te lief) haar kont omhoog gooit. Nu mag hij alleen nog maar bij Ber staan als Ollie er ook bij staat want Ollie redt Ber door Hero op zijn donder te geven (lees: ze bijt hem in zijn hoofd/hangt aan zijn halster als hij Ber aan het verplaatsen is).

?
.
. Hij is zo verliefd
.
. Nou vind ik dat ook wel sneu, maar was niet te doen. Hij lijkt het wel gesnapt te hebben; overdag kan hij toenaderingspogingen doen; dan staan ze met z'n allen op de wei; 's nachts moet hij maar in zijn eigen paddock van d'r dromen
op zich wel fijn dat je weer aan het werk kan/mag/gaat maar zal best tegenvallen...
Blijkbaar braaf dagje vandaag

. Lijkt me geweldig leuk; ik ga eens kijken hoe ver het is...
.
)
?
VanHuisUit schreef:Hi Royaltjuh, leuk evenement en leuke foto![]()
Ojee, sorry Ava, dacht dat jij het had gezegd. Hi MagicMist, nog gefeliciteerd met je zwangerschap. Wanneer is zo ongeveer 'de' datum? Kun je nog wel wat met je pony's doen?
) met Ollie, ging erg lekker. Deze maand 171 km gereden, is record voor ons
Ber gelongeerd, ging ook erg lekker. En Hero wilde ik op maar hij was een soort rodeo aan het geven aan de longe, echt zo'n gekromde rug en van die rare sprongen, dus hem maar ff flink door gelongeerd
vond-ie uiteindelijk erg vermoeiend dus toen was hij weer rustig hahaha.