[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

mirror666

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 09:46

even ego. Ik heb gewoon pech. Kan niet aantonen dat dit, en die gedraaide wervel door de val komt. Want, zo zei die letterlijk, voor hetzelfde geld had ik dit al lang!
...
Ben nu bij mn ouders, neem zo de hond mee.. Ga wel stukje bos wandelen.. Ben beetje heel verdrietig nu..

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 09:49

VanHuisUit schreef:
Citaat:
VHU geen ontbijtje voor je man.....jammerrrr.
Juist wel hoor :j
}:0

hihi...ik kan niet lezen....wel een ontbijt dusss....

Naaltje... :(:) :(:) :(:)

Zwemmen...superleuk..zoontje heeft vanmiddag zwemles...maar weet nog niet of dat allemaal gaat lukken nu hij verhoging heeft...hij is wel naar school..

Werkze allemaal...

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 10:07

@VHU: hier ook Rhino's en Amigo's en Rambo onderdekens. Ik bestel altijd bij http://www.google.nl/url?sa=t&rct=j&q=r ... CBxzj325ZQ
Scheelt stukken, heb er laatst ook kerst- en Sintcadeautjes gekocht, handig nu dochter rijdt, krijgt zij ponyspul :')

@Tine: ik heb ze gelukkig binnen gezet, was vies weer hier, vannacht.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 10:34

tine10 schreef:
goedemorgen

Naaltje: moet jij dan niet de dekens met de extra brede maten

zijn er zulke dekens dan?? :D
niet dat dids in de borst heel breed is ofzo hoor. Puur dat zijn hals van manenkam tot onderkant gewoon erg groot is :+ rijpaarden staan model voor dekenmaten, daar past een fjordennek niet in :))

heb ook maar 1 deken nodig in principe he. Een eczeemdeken :) nu staat ie in z'n blote billen.
Nou de hond ligt hier binnen. ik ga zometeen wat eten, en dan eventjes kijken, als het een poosje droog blijft neem ik 'm lekker mee naar stal. Dan zit daarna wel álles onder de modder en drek enzo, maar dan heb ik meteen wat te doen he... :\
ik moet gewoon fftjes uitjanken ergens..

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 10:36

@Naaltje: :(:) :(:)
Vriendin van mij heeft voor haar quarter extra brede dekens, volgens mij van Rambo.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 10:39

maar quarters zijn in hun hele lijf breed :j
dids valt wel mee :)

ik heb nog wat ernstige fotos trouwens voor jullie. eens kijken of ik ze geupload krijg :P

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 10:43

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
die magere scharminkeltjes zijn wij :')
Wat is m'n monster veranderd he :oo
Afbeelding

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 10:55

Hier was het vanochtend beestenweer. Mega onweer en hagel. Op Schiphol zelfs een half uur afhandelingsverbod; dan mogen er ook geen vliegtuigen getankt of geladen worden. Als ik dat lees, weet ik dat de onweer recht boven ons zit. :roll: en ik ben van allemaal het bangste :o
Er wordt nu weer gevlogen op Schiphol; dus ........

Het blijft hier om de 5 minuten hagelen. Gek word ik er van. Ze staan nu maar even buiten, want het gaat straks alleen maar slechter worden, zeggen ze. :n

@naaltje
:roll: wat een verschil :wow: daar zitten heel wat kilootjes meer fjord tussen.
Wat rot van je rug :(:)

@biancacoo ik stuur je pb

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 11:04

het zit je niet mee naaldje.... :(:)

wel bijgelezen, waren iets van 6 pagina's nu...
pfff...wa goat het wir rap hier (op zn brabants)

nog iemand hier heeft maandag een sint afgelevert op lokatie, was koud he?
wij vertrokken om 10 over 7 smorgens, brrrr
en op de trg-tocht hadden we nog hagel ook....BRRRRRRRRRRRR

nu beetje verkouden uiteraard, grmbl

hoe gaat het nu met het oudje ingrid?

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 11:26

janouk: wat een knal he,vanmorgen ff over 7 uur......ik kon vanmorgen voor het eerst eens een keer uitslapen,word ik wakker van gedonder en gebliksem -:(- was erg dichtbij...dacht dat mijn rolluik ervan viel zo"n harde klap :=
naaltje: ff luchten met de hond :(:)
dekens: sun heeft 200grams op maar gaat straks naar 300gram
ik bestel tegenwoordig bij goedkopepaardendekens.nl (eindelijk een site waar maat 155 volop in de aanbieding is +:)+ )

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 11:37

Het was om 6.00 u al begonnen met af en toe forse hagelbuien en onweersklappen, daar heb je dan mooi door heen geslapen. Ik niet, want Paul zijn auto alarm ging af van zo'n hagelbui.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 11:39

Hier een half uurtje geleden onweer en een fikse hagelbui.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 11:40

hier lijkt het droog te blijven! Dus ik ga m'n oude kleren en laarzen aantrekken en de hond vies maken :') (ik zal fotos maken, beest gaat vast gruwelijk genieten :+ )

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 11:41

Onweer was echt in noord holland blijkbaar, hier in Rotjeknor maar 3 slagen. En ook geen hagel. Slechts harde wind en af en toe regen.
Ik vind onweer erg mooi om te zien, vind het fascinerend. Maar als ik 's nachts alleen ben vind ik het wat minder.

Naaltje, maar wat zei huisarts verder ? Moet vanzelf beter gaan worden ?
Op die 2e foto zie je goed dat hij is afgevallen !

Bicci, oudje Gomperd gaat redelijk goed !

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 11:44

@ingridM; die fotos die i knet plaatste, zo ziet ie er niet meer uit hoor! Vind dat voor een recreatiefjord iets té :=

huisarts zei dat ik er maar mee moest leven, want 't kon ook al lang zo ggeweest zijn ''is het wel echt door die val'' ja dúh, ik ben niet helemaal $W%%#^ik weet echt wel vanaf wanneer ik halfspastisch door het leven ga omdat ik bepaalde dingen niet kan ^)....

hier in breda ook dik onweer geweest! met fikse neerslag. Ik zat toen in Etten-Leur, daar flitste en klapte het even, maar vriendje had ik aan de telefoon die kon ik amper verstaan door het geraas van de neerslag _O-
nou, hond in de auto proppen en op stal spelen!

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 11:47

second epinion naald....
(hoe je ook dat schrijft)

zou poging doen me zo niet te laten afschepen...je ben egt slimmer dan die vent denkt..

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 11:54

Ik, mis YT trouwens al een hele tijd... en Rhine en nog een paar

Maar goed, gaat ook vaak razendsnel hier, dan houd ik het ook niet meer bij.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 12:13

Tjonge, de turbo staat weer goed aan hier.

Avaluna: ik mis inderdaad ook wat namen hier.
Naaltje: idd second opinion vragen. Ook al zou je het al langer hebben, dan ben je toch veel te jong om daarmee dan maar te moeten blijven lopen?? Dids is inderdaad wel wat veranderd. Zat al te kijken: wie is dat dan?? Ik hou wel van zo'n slanke lijn.
Ingrid: fijn dat Gomp goed gaat
HT: wakker geworden door onweer, jammer!!
Bicci: was inderdaad koud met sintrit. Had daarom skibroek aan en heel veel lagen thermohemden. (kon me haast niet meer bewegen hahah, maar had alleen koude voeten)
Naaltje: bij paardendrogist hebben ze dekens voor de bredere paarden.
Avaluna: paarden stonden er goed bij hier, was vannacht ook droog. Nu gaat het wel weer flink tekeer, maar overdag blijven ze toch echt wel buiten
VHU: Laurenskerk, mijn oude PABO stond daar vroeger bijna naast. Geen idee of het gebouw er nu nog staat.

Vanmorgen voor de regen Rembrand kunnen rijden, in stromende regen Amerigo gelongeerd en uitgemest. Dat is in de blubber nog een hele klus. Want vooral bij de ingang is het erg zwaar. Zie daar maar door te komen met volle krui.

Nu moet ik snel weer verder.

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 12:19

Naaltje :(:)
Hier tot nu toe geluk gehad met het weer. Vlak voordat ik naar de les moest (te paard) heel veel regen en toen ik ging was het droog. Toen de les klaar was ook een mega bui, even afgewacht en weer droog terug gestapt. Nu zelfs stukken blauwe lucht en zon, dus ga snel met de honden wandelen.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 12:45

super idee tine....thermo-spul en skibroek ofzo....
koude voeten had ik niet...en dat terwijl alleen gympies aanhad..
volgende keer doe ik wel snowboots aan...

en ben op jacht naar soort men-schort voor 2...wind en water dicht...

die wind he....die maakt het zo vreselijk koud...brrr

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 14:47

oh ik vind het juist helemaal niet koud, de temperatuur is op zich ook niet heel laag en ik vind het niet een super koude wind. Grappig, iedereen ervaart dat altijd anders :-)

Tine, jij hebt op die manier met uitmesten een complete work-out lijkt me !
En in de zeikende regen alles gedaan blehhhh
Hier mogen we echt niet klagen. Het stormt, verder gaat alles goed.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 15:10

Nou IngridM ik weet niet waar jij vanochtend zat maar in dit gedeelte van Rotterdam (bij de Kralingse Plas) ging het echt heftig te keer hoor zo tussen 7.00 / 08.30 uur. Flinke bliksems en paar hele straffe buien! Nu is het wel zo dat het aan de ene kant of andere kant van de plas soms echt ander weer is, heel raar. Kostte me dus ook wat moeite om op de snelweg te komen richting stal, want er stond mega file maar het is weer gelukt :+
Maar het is raar weer want als de zon schijnt is het erg mooi, van die felle luchten en regenbogen. Twee plaatjes van winterse buien bij de stal...
Afbeelding
Afbeelding

Alleen ging het in Breda ook behoorlijk op en af met hagelbuien dus tussendoor Bente gereden die erg braaf was in dit hondenweer. Paar keer heel mooi middendraf, mooie voltes in galop (rechtuit dan wel wat minder := ) en steeds beter overgangen (dat ze mooi rond blijft en niet dat nekkie erin steekt).

Helaas dus niet aan tweespan toegekomen...komt wel weer :j

@Naaltje 'ermee leren leven' wat een onzin. Vind dat niet kunnen hoor. Hij stuurt je maar door {:)-:( . Even kijken of je in de weekend naar huisartsenpost kunt gaan. Krijg je een ander, kun je vast beter mee door een deur. Zo heb ik het ook een paar keer gedaan met mijn knieeen/heupen/bekken want ik heb ook HA'en gehad die vonden dat ik er maar mee moest leren leven. Als ik 10 jaar eerder een HA had gehad die me goed had doorgestuurd had me dat heel wat ongein / extra schade aan mijn gewrichten bespaard.
Een jojo-ende Diddletje }:0
@Janouk klinkt heftig!
@HT hoe is het met je broer nu, gaat het al wat beter?
@Bicci menschort voor twee .... zoiets heet een deken {:) vind het zo goed van je dat je dat soort dingen doet als bijv Sinterklaas +:)+

Kan me wel voorstellen dat mensen het topic niet altijd kunnen volgen maar ja we zijn ook nogal kletserig, ik dus ook sorry Y;( :x :evaw:

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 15:40

@vhu; die bui he, van jouw foto. was die rond een uur of 11? :') want dan hing die op mijn kop :')

ik ben verder even helemaal niet reageerwaardig.. de dag is alweer veel verder om dan ik eigenlijk wilde.. Maar ik ben beetje humeurig en sagrijnig..
Zo maar ff beddengoed wassen, vanavond naar m'n ouders dus dan kan het daar in de droger :o zoveel makkelijker dan hier drogen zonder waslijn :') (hangt altijd over de deuren etc dan :)) )
En nog even flink aan de studie..

*schopt zichzelf aan de gang*

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 16:32

Hier begint de wind nu flink aan te trekken.
Dacht net even langs te gaan bij de intratuin.. pfff... slecht idee! Wat doen al die mensen daar, moeten die niet werken ofzo??!

Lekker VHU dat je zo fijn kunt werken met Bente, ze doet volgens mij altijd heel goed haar best he!

Naaltje kan je niet naar fysiotherapie gaan? Of medisch fitness? Vooral bij slijtage van je rug is het belangrijk dat je je spieren wel goed sterk houdt, zodat die de functie van je wervelkolom kunnen vergemakkelijken.

Heb stof gekocht voor de achterkant van mijn quilt, dus die kan ik verder afmaken, kerstkaarten gekocht, puzzelboekje en boodschapjes :)
Nu lekker aan de thee, even niksen. Straks nog teveel was opruimen en strijken en wc's schoonmaken en koken en en en...

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 16:44

@ingrid, ik vond het op 5dec hier in breda om 07:10 toch echt wel soort van bibber meid...straf windje stond er ook en de open polder doet daar geen goed aan zeg maar.
en rond half 10 nog steeds op de kar en toen in de hagelbui, nee....kon niet warm noemen :D

@vhu, jah idd...duuhh...een deken...ben btje blonT ej...komt vaker voor laatste tijd...
ik wor oud en suf denk ik :+