Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Joram schreef:Haha, wou zeggen. Voor gene die willen sleeën is super. Maar voor rest kom je nu nergens zeg met zo dikke laag sneeuw. En dan heb ik ook nog oproep dienst
Zijn nog even menwagen bezig geweest, en probleem is dat de rem cilinders in de remklauwen vast zitten :/ Heeft iemand goude tip? Of wordt nieuwe remklauwen aanschaffen?
J & J hebben even buitengestaan maar is niet echt handig met ijzertjes. Als goed is blijft Tobbe wel lekker buiten, op zich sneeuw wel weer fijn voor hem zijn aangezien sneeuw ook weer goed isoleerten ook lekker zacht is.
sonjim schreef:Ik neem aan dat je hydraulische schijfremmen hebt of hebben al die andere ook remvloeistof nodig, mijn 2-wieler heeft bovenstaand systeem en kan inderdaad door een automonteur gecontroleerd worden, mijn kar gaat dus ook wel eens naar de garage, meestal gewoon met paard erheen, even wachten en dan krijg ik de kar weer mee. Super handig.