Bah Gem wat een nare dingen allemaal....
@Bicci bij de pony's doe ik de keelriem altijd achter langs de neusriem, zodat het hoofdstelletje altijd blijft zitten. Bij paard kan het er volgens mij niet af, krijg het er zelf nauwelijks af. Maar schuren is hier ook absoluut verboden.
Citaat:
@VHU: bleef Bente rustig met leidsel onder staart? Wij hadden dat op menkamp ook toen Mick zo nijdig werd, was ff schrikken
Niet dus
ik vond het een rotmoment en ik ben zat te trillen op de wagen. Nu nog als ik er weer aan denk. Het liefst zou ik de moed hebben (toen ik leidsel weer goed had) om haar dan gewoon heel flink naar voren te laten gaan want dan gaat die vlieg ook wel weg maar dan moet ik haar een oplawaai geven en dat durf ik dus niet
.
Toch moet en wil ik dat durven doen. Want ik denk eigenlijk dat ze het gewoon zal accepteren. Onder het zadel kan ze soms ook heel raar doen maar eigenlijk, als ik het goed bekijk, is er nog nooit echt iets heel raars gebeurd.... was ik maar een held
En daarna men ik met Rattan, toch niet bepaald type sloom en bedaard, integendeel en dat interesseert me dan helemaal niets dan baal ik zo van mezelf.
Ik zit er zelfs aan te denken Gilze af te zeggen want als daar veel dazen zijn zie ik het echt niet zitten...
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 20-08-12 09:25, in het totaal 1 keer bewerkt