Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
PrinsjeH schreef:goh Ollie, dat klinkt wel ernstig, sterkte daar! Ken je de buren?
Het zijn wel buren van een paar huizen verderop maar goed bekend
. Kindlief alles uit bed want die schrok ook van al die sirenes en het geluid van de heli....Nu moet de heli ook nog opstijgen zo meteen dus ben benieuwd....
hoop dat het goed komt bij de buren
jeetje Ollie! 
Ook voor de kleine, hopelijk valt ie straks weer in slaap!
. Heeft Bente maat 6,3 ? Ik heb deze ook voor allebei mijn pony's 370 grams maar dan met hele hals
... ik ga even voor je spieken ....
, wij staan in onze eigen tuin...

te vroeg maar ik wilde manlief nog ontbijtje geven voordat hij weer afreisde
)
en water in m'n auto waarschijnlijk 
)
Ik heb ze hier buiten laten staan vannacht. Zal zo eens gaan kijken hoe ze erbij staan.
naar de Laurenskerk ivm project geschiedenis van Rotterdam (voor de niet insiders, Laurenskerk is die kerk die na het bombardement van Rotterdam nog enigszins overeind bleef, je ziet hem op veel foto's over het oudere Rotterdam als een soort boegbeeld staan, is prachtige kerk, in centrum dus). Ik denk dat het metro wordt
en duimen draaien....vanmorgen lijkt het te helpen :
, ik blijf er maar bij dat er ook paarden zijn met spat die gewoon weer "beter" worden en lekker oud kunnen worden !!!
.....had gisteren een stuk chocoladeletter gegeten...die is denk ik de boosdoener, zat nu cruesli te eten en krrrraaaakkk, laatste stuk van de kies eraf ipv de vulling, maar die kies heeft al zenuwbehandeling gehad..dus geen pijn, maar ja...moet ik wel weer naar de tandarts....balen !!! straks maar eens bellen wanneer hij tijd heeft...tot die tijd lekker scherp stuk kies in mijn mond...handigg
zo lief
PrinsjeH schreef:Jeetje, het zal vast iets serieus zijn zo te horen, sterkte daar hoor OlOok voor de kleine, hopelijk valt ie straks weer in slaap!