[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Smickey2011

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 23:15

goh Ollie, dat klinkt wel ernstig, sterkte daar! Ken je de buren?

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 23:16

PrinsjeH schreef:
goh Ollie, dat klinkt wel ernstig, sterkte daar! Ken je de buren?

:j Het zijn wel buren van een paar huizen verderop maar goed bekend :7 . Kindlief alles uit bed want die schrok ook van al die sirenes en het geluid van de heli....Nu moet de heli ook nog opstijgen zo meteen dus ben benieuwd....

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-11 23:17

@ ollie zo dat is even schrikken :wow: hoop dat het goed komt bij de buren

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 23:17

:oo jeetje Ollie! :oo
dat lijkt me inderdaad schrikken!

tijdje terug hier ook, ietsje verderop... traumaheli ivm iemand die kon vliegen van een flat :x

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 23:18

Jeetje, het zal vast iets serieus zijn zo te horen, sterkte daar hoor Ol :(:) Ook voor de kleine, hopelijk valt ie straks weer in slaap!

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 23:23

Ik heb bijgelezen, maar heb een glaasje wijn op en daar ik zelden drink :')

@Biancao: een heel, heel dikke knuf :(:)

Mmm, door Tine wel gaan twijfelen of ik ze niet buiten laat, ze kunnen wel de stal in..., maar ja, dat doen ze dus nooit.
Ze hebben de afgelopen twee nachten binnen gestaan.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 23:26

avaluna schreef:
Ik heb bijgelezen, maar heb een glaasje wijn op en daar ik zelden drink :')
.

aaaaaah
juist dan moet je posten :))

is het heel erg?
(ik word echt superslaperig van alcohol _O- * :') ook na 1 biertje :+ :Y) )

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 23:35

jeetje ollie, heftig allemaal zeg...
succes ermee...

ik ga richting bedje :z

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 23:45

Trauma heli is opgestegen en buur is meegenomen met gillende sirenes door de ambu... rust wedergekeerd en hopelijk valt het allemaal mee :o

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 23:49

Zo zeg Ollie dat is schrikken! Meevallen met gillende sirenes...ik hoop het maar die gillende sirenes zijn er niet voor niets...bah.

Dekens van Bente zijn van Bucas en Amigo, zijn ook prima ademende dekens etc.
Maar denk toch dat ik nog een dikke winterdeken ga aanschaffen en dan ook eentje met zo' stukje nek eraanvast.
Ik vind deze erg mooi...
http://www.paardendrogist.nl/product/15 ... 505/46529/
Heb jij niet nog wat liggen Ollie, jij hebt toch af en toe van die partijen :D
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 06-12-11 23:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 23:50

valt nog even binnen...

daar zit ik ook steeds naar te kijken vhu, vind 'm zo gaaf! :j

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 23:51

Hahaha, jij ik vind het gewoon een kwijldeken....
Erg he. Zo'n deken wil ik dan wel kopen maar jas voor mezelf koop ik in de uitverkoop :P

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 23:53

_O-
hier precies hetzelfde... :=

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 23:57

@VHU, ik had af en toe wel eens van deze dekens... maar wil ook even wachten op de uitverkoop want ik vind ze zoooo :$ . Heeft Bente maat 6,3 ? Ik heb deze ook voor allebei mijn pony's 370 grams maar dan met hele hals *\o/* ... ik ga even voor je spieken ....

Erg donkere foto maar wat wil je ook met donker en regen :brr: , wij staan in onze eigen tuin...
Afbeelding

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 07:41

Aliens in Rockanje.... :brr:
Bente heeft maat 185, dus 6.1 / 183 van Bucas/Amigo/Horseware die zit lekker, de 6.3 is eueeuue te groot...
Deze kennen jullie he, Bente's mislukte imitatie van reserve-reservepaard van Sinterklaas, we weten nu dat Fief daarvoor in de weg is gelegd..
Afbeelding

:O te vroeg maar ik wilde manlief nog ontbijtje geven voordat hij weer afreisde :O
Wat een hondenweer zeg >;)

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 07:50

voor 6,3 houdt Fifi zich aanbevolen... :D

goeiemorgen trouwens!
wind en regen hier... :+

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 08:33

lieff vhu!
(manlief ontbijtje he, ja bente in d'r tent ook :P )

hier ook wind en regen ^) en water in m'n auto waarschijnlijk >;)

diddle heeft maatje 165 en als z'n nek erin moet 175 (hals is te breed in de zin van, diep uit de borst komend, dus hij moet voor z'n hals een maat groter :') )

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 08:52

goedemorgen

Naaltje: moet jij dan niet de dekens met de extra brede maten
Ollie: wat een toestand zeg, hopen dat het voor de buren goed afloopt.
VHU: ik heb persoonlijk liever dekens met hele hals. Maat dekens: Rembrand 215, Thabor heeft nu 195 geloof ik, maar hij groeit nog, Amerigo 145 geloof ik. Dekens heb ik van Amigo en HH. Je moet wel uitkijken dat je paard het niet te warm krijgt hoor. Ik vind 300 gram voor ongeschoren paard dat niet 24/7 buiten staat al best veel. Als ze het te warm krijgen, kunnen ze zich ook heel ellendig gaan voelen. Als ze het koud hebben, kunnen ze nog gaan wandelen, maar te warm kunnen ze niets aan doen.
Avaluna: o jee, heb ik je aan het twijfelen gebracht :o Ik heb ze hier buiten laten staan vannacht. Zal zo eens gaan kijken hoe ze erbij staan.

Volgens buienradar gaat het precies plenzen hier als ik met paarden aan de slag moet. En uitstellen gaat niet, volle planning.

Nou, ik moet nodig aan de slag.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 08:56

Wind, regen, hagel en....onweer 8)7
Han zou vandaag met zijn klas op de fiets := naar de Laurenskerk ivm project geschiedenis van Rotterdam (voor de niet insiders, Laurenskerk is die kerk die na het bombardement van Rotterdam nog enigszins overeind bleef, je ziet hem op veel foto's over het oudere Rotterdam als een soort boegbeeld staan, is prachtige kerk, in centrum dus). Ik denk dat het metro wordt :=
Moet hond uitlaten en wil zo naar stal.... >;)

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 09:02

Goedemorgen....wat een snelheid weer hierrrrr whooooshh..

Ollie, schrikken zeg !! hoop dat het meevalt...
Dekens.....dit jaar voor het eerst in zo'n 24 jaar hoef ik geen deken te gebruiken.....oefh....ik word ook oud geloof ik,....24 jaar...jeeetje.... :+

Bedankt voor alle :(:) en duimen draaien....vanmorgen lijkt het te helpen :
Voorzichtig iets beter nieuws vanmorgen...iedere ochtend is het een verassing hoe hoe Melody uit de stal komt, en heden morgen na heel lange periode (ruim 4 maanden) kwam Melody veel minder stijf haar stal uit,....zal het nieuwe beslag dan toch wat uitrichten voor haar ?? ook nu nog steeds geen zichtbare ontsteking of warmte in het gewricht mijn duimen draaien overuren...maar ja gaat dagelijks af en aan....hoop dat het tijd nodig heeft.
een kennis had al vervelende verhalen :( , ik blijf er maar bij dat er ook paarden zijn met spat die gewoon weer "beter" worden en lekker oud kunnen worden !!! :7 :j

Verder...breek ik net een flink stuk van mijn kies af :( }> .....had gisteren een stuk chocoladeletter gegeten...die is denk ik de boosdoener, zat nu cruesli te eten en krrrraaaakkk, laatste stuk van de kies eraf ipv de vulling, maar die kies heeft al zenuwbehandeling gehad..dus geen pijn, maar ja...moet ik wel weer naar de tandarts....balen !!! straks maar eens bellen wanneer hij tijd heeft...tot die tijd lekker scherp stuk kies in mijn mond...handigg :o :+

VHU geen ontbijtje voor je man.....jammerrrr.
Hier heb ik afgelopen zondag met zoontje ontbijt op bed gemaakt voor man en onszelf natuurlijk....zoontje vond het helemaal te gezellig !! 8-) zo lief <3

Nou het gaat stormen vandaag zeggen ze,..dikke warme jas aan en kom maar op.
om 6 uur vanochtend was ik al lekker aan de wandel en ben al heerlijk nat geregend, heb mijn 2e set kleren al aan..hahaha.....wat brengt deze dag nog meer voor moois ???

Moet straks werken, zoontje heeft verhoging, maar voelt zich super, dus gewoon maar naar school, de hele klas is al ziek geweest behalve hij, dus.....duimen voor hem maar..

Verder lees ik nog over vergaderingen van de knhs....ben ik niet heen geweest, en ga ik ook niet meer doen....lijkt me wel heel nuttig om over van alles op de hoogte gehouden te worden !

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 09:11

Goedemorgen allemaal

Ollie heb je nog wel een beetje kunnen slapen na die consternatie? Bij ons in de straat staan maar een paar huizen (6 om precies te zijn, straat is denk ik 1 km) en dit jaar zijn er 3 mensen overleden! Begin van het jaar een vrouw, die was al 70+, paar maanden later haar man en paar weken geleden een mevrouw van 67. Die werd 's ochtends niet meer wakker, lag in coma door een hersenbloeding. Was met een paar dagen overleden.

Biancacoo hopen dat de verbetering van Melody doorzet! Je was er al lekker vroeg uit! Onze ridgeback heeft een hekel aan dit weer, hihi, dus die kon ik net met moeite meekrijgen buiten. De labrador scheelt het natuurlijk helemaal niks, die neemt alle tijd en snuffelt lekker rond.

Tine succes met je drukke dagje!

Naaltje succes bij de huisarts (dat is vandaag, toch?)

Ik ga zo eerst rijden in de les, dan naar huis. Wandelen, eten, en dan prijsjes bestellen want volgende week hebben we wedstrijd en ik moet stof halen voor de achterkant van mijn quilt. En weer op tijd terug zijn want het is vandaag mijn beurt om de paardjes binnen te zetten. Ook een vol programma dus, maar allemaal leuke dingen :)

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 09:13

PrinsjeH schreef:
Jeetje, het zal vast iets serieus zijn zo te horen, sterkte daar hoor Ol :(:) Ook voor de kleine, hopelijk valt ie straks weer in slaap!

whahha sorry Margreet maar hier moest ik om lachen, hij is 10 dus laat hem dit maar niet lezen.

Jeetje Ollie, heftig, traumaheli komt niet zomaar jakkes............

Ik duim voor je mee Biancacoo !

Hier in Rdam maar 3 onweerslagen en verder wat wind en regen. Volgens buienradar is het om 9.15 uur droog dus de hond moet tot die tijd wachten haha.
Vandaag schoonmaakdagje en vanmiddag even baantjes trekken, nu kan het weer nu mijn schouder het zo goed doet na de inspuiting *\o/*

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 09:30

IM ik ben al weken van plan om te gaan zwemmen, maar het komt er telkens niet van! Ik blijf het maar uitstellen :o

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 09:34

Citaat:
VHU geen ontbijtje voor je man.....jammerrrr.
Juist wel hoor :j
Spat hoeft niet het einde te betekenen net zo min als artrose of HKO. Dus we blijven hier gestaag duimen draaien hoor!
Jij dus ook al heerlijk uitgewaaid }:0

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 09:41

Frensie schreef:
IM ik ben al weken van plan om te gaan zwemmen, maar het komt er telkens niet van! Ik blijf het maar uitstellen :o

sorry je woont te ver om je op te pikken :D